Miten huono äiti/isä on jos lapset viedään pois?
Siis millä perusteille vievät sossut nykyään lapset?
Kommentit (22)
mammasta, jonka kimppuun sossut " aiheetta" käy. Omat tekemiset on pikkujuttuja. Kyllähän kehitysvammainen ja vauva hyvin pärjää keskenään, ups tulipa murtuma. Toinen tyypillinen piirre on, että takerrutaan sossun mielialaan. Että sossuntäti siellä oli pahalla päällä ja sen taikia uhkaili. Eihän lapsella ollut kuin murtuma!
Tää on niin tyypillista. Otetaan joku pikkujuttu, josta meuhkataan! Lapseni otetaan huostaan, koska kouluvihossa oli merkintä ettei lapsellani ole asialliset vaatteet!!!111 Naurettavaa, aina olen muodikkaita ostanut!!!11 Tätä vaateasiaa vatvotaan sitten sivukaupalla osoituksena sossun ammattitaidottomuudesta. Sivulauseessa kerrotaan, että oli palaveri sossun kanssa, kun meidän Carita-Bettinalla on tapana vähän viillellä itseään.
Mutta piti varsinaisesti sanomani, että ihana lukea että täällä ollaan yleisesti sitä mieltä, että huostaanotot tehdään ihan aiheesta ja pikemminkin liian myöhään kuin liian aikaisin. Olen myös kurkkuani myöten täynnä niitä täydellisiä äitejä ja isiä, joiden lapset vain ilman ensimmäistäkään syytä kaapataan huostaan.
Olen myös siinä käsityksessä, että monia lapsia palautetaan moneen kertaan takaisin kotiin, uudestaan ja uudestaan kokeilemaan, joko nyt äiti tai isä jaksaisi olla ilman huumeita tai viinaa, vaikka lapsen kannalta paljon parempi olisi saada pysyä huostaanotettuna turvallisemmissa, pysyvämmissä oloissa.