*** LOKAMAMMAT to-su*****
Kommentit (23)
Tiina on aivan mahtava! Mekin käytiin sielä ja varasin hänelle neuvolalääkäriajankin... :) Meillekin muuten on tulossa poika, kuten aavistin. Tiina puhu, että oli tehny väikkärin äidin vaistosta..kuulemma siihen kannatata luottaa. Mäkin olin aivan varman, että poika on tulossa ja vointin 50e mieheltä kun vedettiin veto.. :)))))
suppareita tääläkin tuntuu joskus. Varsinkin kun Reino potkasee muutaman kerran reilummin niin mahaa kiristää. Ne ei kylläkään satu mutta tuntuu epämielyttäviltä. Suurin ongelma mulla edelleen väsymys. Päätin ens vkon sinnitellä töissä mutta sitten seuraavan viikon otan kyllä huilia, että jaksais jotain tehdä kotonakin. Nyt kun on tänään saanu olla ihan omassa taahdissaan ei olleenkään väsytä niin paljon...loma alkaa myös onneksi heinäkuussa..
Mukavaa viikkoa lokamammoille!
katarina+reino 22+5
Kirjoittelenpa pitkästä aikaa... BE:n viesti veti jotenkin kyllä hiljaiseksi, en osaa edes kuvitella mitä siellä käydään nyt läpi. VOIMIA.
Itselläni oli rakenneultrassa periaatteessa kaikki oikein hyvin, mutta yksi asia jäi kaivelemaan: vauvalla oli päässä (aivorungossa?) yksi 5,6mm kokoinen vesirakkula eli plexus kysta, ja kätilö sitten syynäsi muita mahdollisia poikkeamia tosi tarkkaan, mutta ei löytänyt muuta. Kuulemma yhdessä jonkun toisen poikkeaman kanssa olisi voinut tarkoittaa jotain huonoa, mutta nyt ei kuulemma kannata asiaa pohtia. Kuulemma ovat melko tavallisia, oletteko törmänneet moisiin? En saanut edes mitään kontrolliaikaa tms., joten kai täytyy luottaa siihen, että siitä ei sitten kannata huolestua? Mutta arvaahan sen, kuinka hyvin sitä onnistuu olemaan miettimättä...
T:Veera-j 22+
Onnea Pepiliina tulevasta Onni-Oskarista! Toivottavasti meidänkin pienokaisen sukupuoli selkiää maanantaina. En muista olenko kertonut täällä että mulla on tiistaina sokerirasitus? Saapa sitten nähdä onko diabetes iskenyt, makea on kyllä valitettavasti maistunut vähän liikaakin :-(
Pakko hehkuttaa: kesäloma alkoi tänään!!!!!! JEEEE! Tosin sitä kestää se neljä viikkoa ja sitten on vielä 1,5 kk töitä ennen mammista... mutta nyt nautin tästä lomasta!
Mukavaa viikonloppua vainen kaikille!
Ykä 23+6