Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~3-kuumeilijat viikko 41~~~

06.10.2008 |

Uusi viikko taas alkaa =)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kummaa. Eilen kun töissä tänne kirjoittelin, näkyi hienot sivut. Nyt kotiläppärillä näkyy erittäin yksinkertaiset vauvalehden nettisivut. Outoa.

Sydämelliset onnittelut plussanneille!

Toivottavasti plussat pärähtää tässä kuussa monelle.

nyt aamukahville ja neitosten kanssa leikkimään.

Mukavaa päivää!

Alisia ;o)

Vierailija
22/34 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA plussanneille Tinnii & EE!!

EE:lle lähetän ison tsemppilähetyksen ja toivotaan, että vuodot nyt loppuisivat niin että voisit heittää huolet pois ja pääsisit onnellisetsi odottamaan massun kasvua :)

ON ei mitään uutta. Tikutin eilenkin ovista, mutta tuli vaan samanlainen haaleaakin haaleampi viiva kun toissapäivänä joten ei kai vielä ole tulossa. Meinaakohan tää taas megakiertoa, höh :|

T. Manna kp 14 /30-39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille jo plussanneille. Muille puhallelkoon voimalliset plussatuulet.

ON: Piinaviikko kulkee hitaasti mutta varmasti eteenpäin. Tätiä odottelisin saapuvaksi huomenna tai ihan vihonviimeistään lauantaina. Kovin raskautunut olotila ei kyllä ole. Ainoastaan väsymystä on ollut ilmassa, mutta luulen että tuo johtuu muista stressitekijöistä kuin mahdollisesta odotuksesta. Kun kaapissa pötkötti täysin toimettomana tuollainen herkkä raskaustesti otin ja tein sen. Oli kyllä täydellinen nega.

Olen yrittänyt psyykata itseäni tädin tuloon miettimällä syitä siihen miksi on oikeastaan tosi hyvä, jos nyt ei olisi tärpännyt. Olemme menossa parin viikon kuluttua viikonloppureissulle tuttavapariskunnan kanssa. Yhteisellä reissulla olisi ihan pakko kertoa tulevasta vauvasta, koska muuten ihmeteltäisiin miksi olisin vain vesilinjalla. Tämä parinkunta on yrittänyt nyt jo useamman vuoden ajan saada pikkukakkosta, mutta ei ole tärpännyt sitten millään. Tiedän, että jos saan joskus kertoa vauvauutisia meidän tulevasta kolmosesta, se tulee olemaan vaikeaa. Hekään eivät välttämättä ajattele, että meille enää lisää lapsia olisi tulossa. Haluaisin niin kovasti, että heille se vauva suotaisiin, että tuntuu jollakin tavalla ihan väärältä haaveilla kolmosesta. Eihän noilla asioilla oikeasti ole mitään tekemistä keskenään, mutta mitäs sitä omille ajatuksilleen voi.

Näihin mietteisiin

Aamukaste kp 28/25-28 yk 2

Vierailija
24/34 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tinnii plussasta, ja onnea odotukseen.

ON: pupuilu rintamalla on ollut hiljaista, mutta kp14 heiluteltiin peittoja ja kp15 olikin selvät ovis kivut. Joten ei olis paremmin voinut sattua. Nyt voi pitää edes pientä toivoa yllä raskautumisesta.

Olen yrittänyt saada ajatukset pois tästä vauva touhusta (rupesi tuntumaan jo pakkomielteeltä) Varattiin talveksi lapista mökki viikoksi, ja nyt ollaan ihan innolla suunniteltu reissua. Tosi kivaa päästä jonnekkin koko perheen kanssa. Ja sopivasti reissu on silloin kun olis ollut km laskettuaika, ehkä sekin asia unohtuu siellä tuntureilla hiihdellessä.

Harakkahuttu

kp 16/28 yk15

Vierailija
25/34 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja muille tsempitystä niin oviksen bongailuun kuin piinailuunkin :)

Itsellä piinailu jatkuu, en oikein tiedä mitä ajatella. Tein kp 27 eli ma-aamuna rfsu:n testin, joka oli nega - tosin testiajan jälkeen siinä näkyi joku viivan häivähdys, mutta olisiko ollut se kuuluisa viivanpaikka. Toisaalta tekisi mieli testata uudelleen, sittenpä ei tarvisi enää miettiä olenko vaiko en. Ehkä siis marssin huomenna apteekkiin ja haen sieltä selkeälukuisen apteekin oman testin. Jos sitten su-aamuna testailisi ellei tätiä ole siihen mennessä näkynyt.

Mahdollisia oireita voisivat olla ehkä vähän kipeät rinnat, väsymys, etenkin iltapäivisin etova olo, vilunväreet, ajoittaiset mahatuntemukset jne. Mutta oireitahan nyt on helppo aina kehitellä, eri asia sitten tarkoittavatko että ihan oikeasti olisi tärpännyt.

Surkki kp 31/25-31

Vierailija
26/34 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tänne piipahdan.

DeFeis: toivotaan, että oli kiinnittymisvuotoa ja saisit sen plussan! =) Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Tuli vaan mieleen.

Mami79: minustakin tuntuu etten ihan vielä halua luovuttakaan ja tuntuu että tavalaan on vähän kiire, kun ensi vuonna tulee jo 35 v. täyteen enkä jaksa lähellä 40v. enää lapsia alkaa tekemään. Kun miten silloin jaksaa ne yövalvomiset ym. ..? Ajattelin, että yritetään nyt ilman stressiä (tjot) vuoden loppuun ja sitten siirtyy yritys varmaan ensi kevääseen. Sellainen olo vaan on tällä hetkellä.

Tsemppiä kaikille sekä ovis- että raskausplussan saamiseen!! :) bdbdbd!

Hyvää viikonloppua! :)

kp 8(?)/26-30

Vierailija
27/34 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijei, kyllä tää vuoto on ihan kuukautiset, valitettavasti. Huono olo on kyllä edelleen... tiedä sitten mitä on. Mutta toisaalta hyvä, että menkat alkoivat ennen aikojaan, kierto lyheni sieltä päälle kolmestakymmenestä nyt sitten vähän inhimillisemmäksi.

2poj@näiti: Vanhempi neiti syntyi 01/2003 ja nuorempi neiti 01/2005. Aika isoja tyttöjä jo ovat.

Vierailija
28/34 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto loppui (hyvä niin), edelleen on ajoittain huono olo ja nyt sitten särkee selkää samalla lailla kuin menkat alkaisi.

Unohdin viime viestissä onnitella plussanneita, joten teen sen nyt: ONNEA!!!

Vierailija
29/34 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kone teki äsken jotain sangen omituista ja sain aikaiseksi pelkän otsikon viestiini.

Piti kertomani, että täti saapui kylään tänään aamupäivällä. Osasin kyllä odottaa tätiä saapuvaksi juuri tuolloin, koska kaikki merkit viittasivat siihen. Kierrosta tuli sitten 29 päivää vaikka yleensä maksimi on tuo 28 päivää. No ovulaatio tuli päivää myöhemmin kuin olin odottanut, että sinänsä ei ollut yllätys. Olo on ollut tosi kipeä ja väsynyt koko päivän. Kaiketi tämä piinailuviikko on ottanut aika paljon voimille, vaikka tätin tuloon osasikin valmistautua. No täytyy tässä keräillä voimia ja yrittää uudella innolla tulevassa kierrossa.

Aamukaste kp 1/25-29 yk 3

Vierailija
30/34 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EE ja TINNII!!!! Ihanaa kuulla plussauutisia =)

Kiitos taas kerran tsempityksistä!! En oo kyllä ny jaksanu ressata yhtään, vaikkakin ovis oli to-pe ja pupuiltiin ma, ke, la.... nähtäväksi jää miten käy =)

En oli ovistikkuja käyttäny, vaikka tarkoitus on ollu monta kertaa...! Jotenkin vaan sellanen olo ollu, ettei tarvi tikuttaa kun tunnen sen niin selvästi.

Eipä muuta tällä kertaa. Kovasti plussaa kaikille!!!

mp73, kp 14/ n.30

Vierailija
31/34 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko raskausaikana olla kuukautiset? Olen kuullut, että monelle on näin käynyt (ainakin meidän lähipiirissämme), mutta en olisi koskaan uskonut, että se on mahdollista ellei olisi sattunut nyt niin saman kaltainen tilanne itselleni.

Vuoto on siis ollut jo 2 päivää ihan minimaalista tiputtelua ja tuhruttelua - siteeseen ei siis tule juuri mitään. Nämä olivat ihan kuin tavalliset kuukautiset, mutta vuotomäärä vain oli n. 30% siitä, mitä vuodan silloin, kun minulla on normaalit kuukautiset (ja silloinkin vuodan aika niukasti - en siis koskaan runsaasti, paitsi kun tietysti keskenmenovuoto on runsasta). Silti kipuja minulla on ollut aika paljon =o/. Sellaisia todella kovia kuukautiskramppeja alamahalla - mutta toisaalta, sellaisia minulla oli rv:llä 4 myöskin meidän kuopuksesta, joka nyt on kohta 4 v. tyttö =o). En tiedä mitä tässä uskoisi / miten asennoituisi.. .

Kaikille tärppionnea! Jaksamista kuumeiluun!

EE 'pohtii' rv 5+ jotakin.

Vierailija
32/34 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EmmaElisabeth: Mulla oli toisessa raskaudessa alkuviikoilla menkkojen kaltaista vuotoa. Soitin neuvolaan ja käskivät odottaa viikon ja tehdä uuden testin ja jos testi olisi positiivinen niin sitten neuvolaan. Testi oli positiivinen edelleen, joten raskausviikolla 9 tehtiin ultra, jossa selvisi että raskaus oli alunperin tuplamallia. Vuoto olissitä, että toinen tulokkaista meni kesken (ja se toinen siis on nyt 3 vee).

Vierailija
33/34 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten testailla viikon päästä uudestaan. Tosin testasin viime keskiviikkona ja torstainakin uudestaan (vuoto päällä) ja silloin vielä oli plussa.

EE rv 5+ (ja orastava kuvotus)

Vierailija
34/34 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: Mulla kans ikäkriisiä raskautumisen suhteen. Ajatuksena on mulla ollut että lapset olisi "tehty" ennen 30v ja sitten piuhat poikki. Syyskuunloppun tuli 29 täyteen eli.. Ystäväni sanoi hänkin jo siirtäneensä rajaa 38v (hän nyt 34v)

Mulla alkaa mieliin hiippailla taas, et jos tämä olikin tässä (tyydyttävä näihin ihaniin mitä on =) ) Harmittaa jos km jää viimeiseksi.. Tauosta puhui mies ja ihmetteli kun en ostanut ovistestejä lisää (unohdin viime kauppareissulla) Että eipä taida meistä kumpikaan tietää mitä ajatella

Tässä kuussa en tiedä osuiko ajoitus kohilleen tai sitten en ovuloinu. Mut pupuilua oli enemmän kuin vuosiin =)

Onnea ja tsemppiä plussanneille ja plussaamiseen!!

=) Mami kp 23