Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(.)TAMMIMASUJEN MA-PE(.)

06.10.2008 |

29.12.tjw-----------------28v--------eka-------------Jorvi

1.1.kimmi----------------33v--------viides----------K-SKS

1.1.ninette---------------30v--------toinen----------TYKS

2.1. -meea-87-----------?----------eka-------------OYS

3.1.noffetus--------------26v-------eka-------------TAYS

5.1.jasper08-------------26v-------kolmas--------kättäri

6.1.trio---------------------38v-------kolmas--------kättäri

7.1.Eno-Elmeri---------35v--------toinen---------Jorvi

8.1.döner78-------------30v--------toinen---------hyvinkää

8.1. duffeli----------------34 v-------toinen---------TYKS

9.1. Tii75-----------------33v--------toinen---------KOS

11.1.Anni09-------------31v--------eka--------------kättäri tai NKL

12.1.tepa84--------------24v-------eka-------------TAYS

13.1.mae3---------------27v-------kolmas--------kättäri

13.1.ela-------------------26v-------eka-------------TYKS

13.1.minnikki-----------24v-------neljäs----------SatKs

13.1.puhkarhu----------31v-------toinen---------LKS

14.1.pineli----------------37v-------toinen---------kättäri

14.1.Ronjakasperi-----32v-------eka-------------Oys

14.1.Niinanii-------------34v-------toinen---------naistenklinikka?

15.1.3xäippä74---------34v-------viides----------Seks

15.1.footprint74---------34v-------seitsemäs---?

15.1.äitiliini2004--------24v-------kolmas-------kättäri

15.1.amelie--------------21v-------eka-------------Oulu

15.1.Charlie-------------32 v------toinen----------ulkomaa

15.1.Sipis----------------41v.--------eka------------Porvoo

16.1. IirisKukka---------?-----------toinen---------NKL

17.1.Pinkspinks--------26v-------toinen---------KOS

17.1.Kohka--------------31v-------toinen---------Seks

17.1.Laura 1981-------26v-------kolmas-------tammisaari

18.1.kesämamma83-24v-------toinen---------SAS

18.1.winterangel-------31v-------eka-------------?

19.1.Nasu----------------28v-------kuudes-------Jorvi

19.1.lootuskukkanen-27v-------kolmas-------jorvi

19.1.Dazka--------------31v-------kolmas-------VKS

19.1. Littlestar----------31v-------eka------------ulkomaat

19.1.MOELPA----------??v--------toinen---------?

20.1.Thilia-thalia-------26v-------eka-------------KSKS

20.1.Peppi_82----------25v-------kolmas-------OYS

20.1. Lila82--------------26v-------eka-------------NKL

20.1penelope77-------??v-------?----------------SatKs

20.1.basilika5----------32v-------neljäs---------kättäri

20.1. Salsatar----------27v-------toinen----------OYS

20.1.Maaju--------------33v-------toinen----------K-SKS

21.1.Peregriina--------25v-------eka-------------TAYS

21.1.krista_81----------27v-------eka-------------Lohja

21.1. mamti81----------27v-------neljäs---------KOS

21.1. Salama-78-------29v-------eka------------KOKS

22.1. Sinnuli-------------31v-------eka-------------Naistenklinikka

22.1. maimu-------------24v-------toinen---------PKKS

22.1. Ahemo-------------??v-------kolmas-------Hys

23.1. Vauhtiviuhti-------23v-------eka-------------Hys

23.1. Ama-riia-----------27v-------toinen---------K-SKS

24.1. eikkuli80----------28v-------kolmas--------SEKS

25.1. milo84-------------23v-------eka-------------kättäri?

25.1. jonna-78----------29v-------seitsemäs---PKKS

25.1. Blomma-76------32v-------toinen---------Lohja

25.1. raisa78------------29v-------toinen---------PKKS

25.1. Mittu-maari-------26 v------toinen----------TAYS

25.1. kerveli-------------33 v--------eka-----------Jorvi

26.1. aino-maaria------23v-------eka-------------Tays

26.1. vilivilijonkka------21v-------kolmas--------pkks

26.1. Marie1981-------27v-------eka-------------Hys tai Tays ?

26.1. MamaLady------26v--------eka------------- ?

26.1. Shei----------------22v-------kolmas--------ulkomailla

27.1. pibii-----------------33v-------toinen---------TYKS

27.1. Ahava-------------------------toinen-----------Naistenklinikka

28.1. Emmuli81--------26v-------toinen---------TAYS

28.1. pumpuli85--------23v-------eka-------------Seks

28.1. Stiina--------------31v-------toinen----------NKL

29.1. ukku---------------34v-------kolmas--------TAYS

29.1. curious------------33v-------toinen---------PKKS

29.1. Pantsa------------31v-------toinen---------NKL

29.1. miuwau-----------33v-------kolmas-------SKS

30.1. hömppä82-------26v-------eka-------------OYS

30.1. Minna_J----------30v-------kolmas--------Hyvinkään sair.

30.1. Hiirulainen-------33v-------kolmas-------KOS

30.1. KainoElvi---------37v-------viides----------?

30.1. Marlene-----------27 v------toinen---------TYKS

31.1. Jaffa76------------31v-------kolmas-------KOS

31.1. JB72 --------------36v-------neljäs---------K-HK

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee viikot nopeasti - ja maha vaan kasvaa ja kasvaa. Mullekin terkka soitteli viime neuvolakäynnin jälkeen perään ja siihen sokerirasitukseen passitti. En ole vielä saanut varatuksi aikaa, ärsyttää semmoinen riesa. Mullakin kun tuota pahoinvointia on syömättömänä yhä vielä, eikä sellaisen litkun juominen ainakaan oloa paranna. Mutta kai mä sitten sinne menen... en oikeastaan ymmärrä miksi se nyt kohdalle napsahti, BMI ei ollut yli 25 eikä mulla esikoinen ollut sokerivauva. Sf-mitta oli keskikäyrän yläpuolella muttei vielä edes yläkäyrällä. Terkka vaan selitteli, että lähes kaikki uudelleensynnyttäjät joutuu.

Mitäs kaikkea kyselitte. Turkki kasvaa. Ei riittäis mulla intoa tuon kummun yli sheivailla, muutenkaan en oo sheivauksen ystävä, iho ärtyy. Mulla tuo karvankasvu tuntuisi jotenkin rauhoittuneen raskauden myötä, nyt on se ihana aika kun tukka on paksu, tuuhea, kiiltävä ja nopeakasvuinen, mutta esim. säärikarvat ei. Tai sitten en vaan näe niitä tarpeeksi, voi sekin olla:-)

Vauva tulee nukkumaan meidän makkariin kyllä, esikoinenkin nukkui siellä melkein kolmivuotiaaksi. Helpottaa yöjärjestelyjä mun mielestä ja mun mielestä olis jotenkin luonnotonta laittaa pieni vauva heti sen tultua maailmaan nukkumaan yksikseen. Tämä on siis vaan mun mielipide, kukin tietysti tyylillään. Sitä paitsi me asutaan kolmiossa, joten kun esikoisella on oma huone ja olohuonetta ilman ei oikein voi olla, ei meillä olisi vauvalle huonettakaan. Enkä herää, jos äänet kuuluvat kauempaa, nytkin esikoisen yöheräilyt (harvinaisia, onneksi, mutta esim. kipeänä) meillä hoitaa mies, eikä mulla ole aamulla aavistustakaan mitä on tapahtunut.

Edelleen väsyttää, kiristää ja puristaa alapäässä. Maanantaina meen lääkäriin, niin katsotaan se kohdunsuun tilanne. Toivottavasti se on hyvä kaikista ikävistä tuntemuksista huolimatta. Kun vielä pitäisi töissä jaksaa... mulla on 31 aamua! Tuo vähäinen määrä johtuu siitä, että viimeiset 3-4 vkoa oon töissä vain kolme päivää viikossa. Ihanaa!

Hulluilta päiviltä ostin pari pojan vaatetta, söpöjä olivat. Pesut ja muut taidan kumminkin jättää joulukuulle.

Terveiset kaikille,

Tii 75 + Poikanen 27+0

Vierailija
42/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viikonloppua odotellessa. Mieskin kotona, jee!

Sokerirasituksesta Tii75; ihme että laittavat sokerirasitukseen. Mulla paino noussut 8 kg ja sf-mitta yläkäyrillä, kolmas raskaus. Ei laittanut sokerirasitukseen. Ei ole sokerivauvoja aikaisemmatkaan vaan hyvin pienikokoisia. Olisko tämäkin neuvolakohtaista.

Bikinirajaa yritän siistiä, mutta en sen kummempaa karvanpoistoa :-) makkarin puolella hyvin hiljaista, ei huvita ei sitten yhtään. Niin se on ollut aina ja halut palaa vasta kun olen imetyksenkin lopettanut ja menkat alkaneet taas. Eli semmoinen 1,5 vuotta menee meillä aina hiljaiselossa (tyyliin kerran viikossa jos silloinkaan). joku muukin kommentoi, että sellainen toisenlainen läheisyys, haliminen ja silitely tuntuu nyt paremmalta.

Mitähän muuta, liitoskivut vielä kohtuulliset eikä pahempaa paineen tunnettakaan vielä. Viimeksi kaikki muuttui kun 25 rv tuli täyteen. Saas nähdä nyt sitten. Supisteluja rasituksessa jonkun verran. Lääkärintarkastus on vajaan kolmen viikon päästä.

Masu kasvaa kovaa vauhtia.

Emmuli; söpö kumpu eikä mikään valtava ollenkaan!

Äitiyspakkaus on kuulemma tälle vuodelle tosi kiva, kuvia kattelin netistä ja katsoin kelan asiointipalvelusta netistä jo, että hakemukseni on ratkaistu. Eli päätökset tulee varmaan ensi viikolla jo.

Kakkonen putosi eilen kellarin portaista :-( onneksi ei tullut kun jalkaan ISO mustelma ja nahkat rullalla kämmenen kokoiselta alueelta. Mutta päähän ei sattunut eikä mitään vakavampaa.

Mukavaa viikonloppua!

Jaffa rv 23+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kirjoittelen. Vielä olisi yksi asiakaskäynti ja sitten pääsisin viikonlopun viettoon. Meillä kuopus nyt kipeenä, korvatulehdus. Mies jäi kotiin hoitamaan, toivottavasti muut ei sairastu tai se tietää taas minun poissaoloa ja jupinaa pomon taholta..

Nukkumisista oli ollut puhetta. Meillä kamu tulee nukkumaan kuopuksen kanssa samassa huoneessa/tarvittaessa meidän kanssa. Vuokrataan sellainen pyörillä varustettu vaavi-sänky alkukuukauksiksi, niin että voidaan sitten sijoittaa vauva mihin sopivalta tuntuu.

Makkarin puolella ollaan noin muuten menty sellaisella normaalilla rytmillä. Välillä ollut hiljaisempaa ja välillä vähän reipaampaa. Sheivalua en oikeastaan ole koskaan tehnyt (laiska minä) bikinirajat kuntoon ja se siinä.

Masu voi hyvin, mylläystä riittää. Kelan paperit on edelleen lähettämättä, pitäisi vissiin ottaa viikonlopun asiaksi niiden täyttäminen.

Nyt täytyy jatkaa hommien tekemistä.

Mukavaa viikonloppua kaikille

t: KainoElvi ja kamu 24+0

Vierailija
44/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan pitkään aikaan kirjoittanut ja nyt olikin aikalailla lukemista pinoissa.

Tänne kuuluu ihan hyvää. Oma mieli on hyvä ja virkeä. Fyysisesti on jonkun verran selkävaivoja ja sitten liitoskipuja. Vauva potkii ja liikkuu:)

Mulla on ensi viikolla se sokerirasituskoe. ei yhtään sinne kiinnostas mennä, mutta täytyy vauvan takia jaksaa. Kelan päätöstä odotan kuumeisesti ja että saisin hypistellä äitiyspakkauksen tavaroita.

Olen ostanut jo ammeen, sitterin, hoitoalustan ja muita pikku tarvikkeita. kaikki isommat vielä ostamatta, mutta kyllä ne vielä kerkiää:)

hyvää viikonlopun alkua kaikill!

Vierailija
45/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt helpottaa, kun olen saanut tämän uuden asuntoni kuntoon muuton jäljiltä. Kaikki pahvilaatikot olen saanut purettua ja olen siivoillut myöskin aika lailla ja muuta. Nyt odottelen vielä tuohon uuteen sänkyyn runkopatjoja, niissä menee kai vielä sellanen viikko, kaksi.

Kyllä mietin tässä sittenkin, että voisin tuon vaavin sängyn laittaa meidän makkariin, kun tuossa tienpuoleisessa makkarissa kuuluu kaikki autojen/mopojen äänet sisälle..En olekaan sitä ennen tajunnut, vasta viime yönä, kun nukuin siellä "varasängyssä".

Halut ovat menneet täälläkin, ei ole peitot pöllynyt kovinkaan useasti, viimekerrastakin aikaa reilu viikko. Mutta sellainen toisenlainen läheisyys tuntuu hyvältä.

Karvoja en ole jaksanut sen kummemmin sheivailla, mitä nyt bikinirajat siistitty, ei muuta. :D

Sais jo tulla mulle se päätös siitä, että paljonko saan äitiyspäivärahaa, kelan sivuilta olen melkeen joka päivä koittanut katsoa, mutta ei ole päätöstä vielä tullut. :/

Vitsit mulla menee kyllä hermot tuohon mun pupuun. Pidän sitä melkein aina vapaana täälä asunnossa, mutta nyt olen havainnut, että täällä uudessa asunnossa käy tekemässä tarpeensa MUN SÄNKYYN! ;D Kaksi kertaa olen jo tämän viikon aikana vaihtanut lakanat, enkä silti opi pitämään sitä poissa tuolta makkarista. Eilen oli mukava mennä nukkumaan, kun huomasin taas sellaisen kaamean ison läiskän tuossa keskellä sänkyä, ja eikun taas lakanat pesuun ja uudet tilalle. Tällä kertaa meni koko peittokin pesuun.. X-(

Noh, ehkä nyt tästä kerrasta sitten viisastuin, enkä enään päästä sitä tuonne makkariin lainkaan. :D

Oletteko muuten mitään nimiä vielä miettineet pikkuisellenne? Vai tiedättekö, kumpi sieltä on tuloillaan?

Itse ajattelin, että jos tulee tyttö, se on Oona-Maria Emilia tai Oona Ida Emilia, jos taas poika, niin Mico Elias Patrik. :)

Nyt tekemään jotain sapuskaa. Hyvää perjantaipäivän jatkoa kaikille. :))

Tuossa muuten vielä kuva masusta. :)

Jadmiras 25+2
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=3791038b-96cf-11dd-aae1-…!

Vierailija
46/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee paljon "asiaa".. no lukekoon ken jaksaa..

Tänään olin sokerirasituksessa ja sinne mentäessä jouduin aamubussissa seisoon ja voi jessus, kun oli heikko olo.. luulin et pyörryn, piti availla takkia ja puuskuttaa siinä.. No sitten ensimmäinen verikoe ja sitten sain sen litkun juodakseni, mutta se ei tod ollut vastenmielistä.. ihanaa kun sai jotain juodakseen ja sokeria.. olo helpottui siitä!! Mulla muutenkin tapana juoda aamulla mehulasillinen (vaikka ei sitä siihen sinänsä voi verrrata..). Ja hyvin jaksoin sitten pari tuntia oottaa sämpylää ja suklaapatukkaa ;)

Oispa mullakin Tii75:n unenlahjat, kumpa en heräis esikoisen uniin ja sitten vauvan öninätkin vois jotkut jättää väliin, niin nukkuis paremmin ja ei tarvis vauvankaan kokoajan olla tissillä, kun sitä vaan *niin* niitä pieniäkin ääniä kuuntelee..

Noista haluista on ollut puhetta. Mulla halut kuin hiirellä kuin joku muukin mainitsi joskus.. Ja mietin sitä uskomusta, et haluja on niin poika ja ei ois, niin tyttö tulossa?? Mut eiköhän se ihmisestä oo vaan kiinni, miten sun kroppas ja limakalvot suhtautuu hormoniryöppyyn..!? Mutta meillä esikoinen siis poika ja haluja oli ihan hirveesti, monta kertaa päivässä :) Nyt ei kyllä ihan niin pahaks oo päässyt.. mut oiskohan se poika taas tulossa noiden perusteella kuitenkin :) Vaikka nyt mulla ei ollut alussa lainkaan ja nyt puolenvälin jälkeen vasta tullut, esikoisesta oli alusta saakka.. kunhan mietin tämmösii uskomuksii.....

Jaffa, onneks teidän kakkoselle ei käynyt pahemmin!

Ja kaikki nyt noista äitiyspakkauksista puhuu, voi kun harmittaa etten sitä ottanut, oisin NIIN halunnut niitä plärätä!! Saanko tulla jollekin niitä ihasteleen :D

Mä oon kans miettinyt tota vuokrattavaa vaavin sänkyä, ois varmaan kätevä.. Mitäs semmosen vuokra maksaa, onko KeinoElvillä aiempaa kokemusta jo?

Kait sitä täytyy pojalle nyt laittaa lastenohjelmia ja jos menis hiukan kärrytteleen sen jälkeen, kun poikakin kaks päivää jo sisällä, niin seinät kaatuu päälle.. niin sais edes rattaissa istuessa hiukan raitista ilmaa! Muuten on vie kipeä, hirvee yskä, tänään oksentanutkin.. vissiin limoja pois, onneks..

Meillä mies viikonlopun kalareissussa ja hyvä niin, tekee ihan hyvää pieni ero tällä hetkellä.. ollaan oltu liikaa yhdessä, niin ärsytti jo toinen hirveesti.. sit on ihanaa kun se su tulee taas kotiin! (tähän voisin sen sydämen liittää, mut en muista enää miten se tehtiin.. jotain hearts....)

Emmuli rv 24+2

Vierailija
47/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sen sitä saa kun on kotona lasten kanssa, tietty kaikki ulkoilut ja sellaset aina tehdään mut sit ku lapset nukkuu tai leikkii niin äippä on koneella naama kiinni ruudussa....

Meillä kanssa iskenyt pieni flunssa kunhan ei pahenisi, yskää ja nuhaa havaittavissa:(

Meillä on aina lapset nukkunut meidän kanssa kun ollut ihan pieniä, just sen takia että on ollut helpompi sitten imettää ja laittaa nukkumaan omaan petiin kun tissittely ohi...Yleensä sitten siirretty omaan huoneeseen kun ollut n 6 kk vanha. Tai siis meillä lapsilla kylläkin yhteinen huone.

Tuosta peittojen heiluttelusta ja sukupuolesta en kyl sano muuta kun että kun odotin poikia niin oli mulla limakalvot niin kuivat ettei pahemmin kyllä mitään harrastettu, nyt kyllä siihen verrattuna enemmän...

Tänään pesin taas vaihteeksi lattiaa ja esikoinen tuli mulle sanomaan et äiti taas sä peset lattioita etkö muuta keksi???Juu olen huomannut että kun sain vihdoinkin laminaatit lattiaan niin olen hulluna niitä puunanut :)

ON: on ollut tänään tosi kipeenä koko alapää, kaikki liikkeet sattuu ja enemmän oikeelle puolelle, kalsareita ei pysty käyttää kun painaa just kipeeestä kohdasta, muuten siis ihan normi olo. Parin viikon päästä se neuvola ja sit oon taas viisaampi... Ei nyt siivoamaan keittiö loppuun et saa taas alkaa kokkailemaan...tai siis ihan vaan iltapalaksi mannapuuroa ja mustikkasoppaa, nam!!

Mukavaa alkavaa viikonloppua

T: Lootuskukkanen ja ♥ Aada 25+4

Vierailija
48/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko päivän istunut koneella kirjoittamassa opinnäytetyötä. Ei enää jaksa tänään, kun huomenna alkaa taas sama homma. Noh, täytyy jaksaa vaan aatella että kolmen viikon päästä tää kaikki on helpompaa. Sit on enää esittäminen ja äitiyslomaa odotellessa:) onneks saan noi paperit ennen vauvan syntymää niin etteivät jää sitten ruikkumaan.

Oma napa voi edelleen ihan hyvin, hieman ilmavaivoja, joten ihan hyvä, kun ole yksin kotona:) jotakin positiivista kerrankin yksin olossakin. Täytyisköhän ruveta katsomaan noista syömisiä tarkemmin, jos vaikka rupeis ilmavaivatkin helpottamaan.

Meillä vauva tulee nukkumaan meidän makuuhuoneeseen ja siirretään se sitten tulevaan lastenhuoneeseen, kun yösyönnit poistuu. Meillä on onneksi toinenkin makkari tässä yläkerrassa, joka on sitten lastenhuone, kun muut makuuhuoneet on alhaalla. Meillä rinnetalo, jossa kulku yläkerrasta. Pitäs noihin rappusiinkin toi portti saada tulevaisuudessa.

Jospa rupeais kokkaamaan jotakin iltapalaa:)

Vierailija
49/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Emmulille vielä, ettei nyt ihan liian hyviltä nämä mun unenlahjat kuulosta - jotenkin nyt olen vaan öisin niin uupunut että en herää vaikka olis mikä. Kesällä kärsin vastakkaisesta ongelmasta, alkuraskauden unettomuudesta. Ja silloin kun esikoinen oli vauva, tosiaan heräsin minäkin joka tuhahdukseen. Eiköhän se toistu taas vauvan tultua taloon. Nyt on kyllä ihan hyvä, että pystyn esikoisen mahdolliset yökähinät jättämään miehelle, kun on niitä ihan omia yökähinöitä yli tarpeen: Vessassa pari-kolme kertaa, lonkkakipuja ja joka kyljenkäännökseen herääminen... Onneksi aletaan olla jo kohta voiton puolella.

Oli niin rankka työviikko, että on se vaan loistavaa, kun viikonloppu viimein koitti. Selvästi on jo vähän äippälomaa odottavalla kannalla, ei jaksa ihan täysillä kiinnostua kaikista työpaikan asioista.

50/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, se on syysloma ja mun työtavoite takana (=jaksaa syyslomaan saakka) eli jokainen päivä tästä edespäin on sitten voittoa :)

Äitiyspakkauskin tuli JO tänään! Toissapäivänä tuli päätös ja tänään postin lappu. Viikko sitten jätin paperit...

Kelan hommista sen verran, etten käsitä miten siellä ei olla ajan tasalla laskuperiaatteissa, nimittäin uusi "laki" että määräaik. työsuhteen puolen vuoden tulo voidaan laskea jo yhden kk:den tulon perusteella, mikäli työsuhd muutoin olisi jatkunut vähintään sen puoli vuotta, ja tätä ei ole kaksi kolmesta kelan virkailijasta tiennyt. kiva kun väittivät palkanlaskijalle ihan muuta... grr... Mutta näin mun pitäis se kuitenkin nyt sitten saada.

Takana on tällä viikolla sitten eka pelkopolikäynti. EN enää kyllä mene sinne yksin!!! Ihan kai ok reissu, mutta mua häiritti kun kätilö oli "liian" neutraali ja lääkäriksi sitten valittu MIES! Kun hän avasi suunsa alkoi puhua synnytyspelosta, meinasin kävellä ulos huoneesta. Mitä MIES muka siitä voi tietää, vaikka kuinka paljon synnytyksiä olisi hoitanut noin teknisesti?? Seuraavalle kerralle saa mies kyllä tulla mukaan. Vauva oli pää kohdunsuulla (ihmekös että tuntuu olevan niin tosi alhaalla!) ja siis pää alaspäin, painoarvio oli 790-890g eli aika mötikkä. Mitähän muut ovat mahtaneet saada arvioiksi jos ovat näillä viikoilla käyneet? Onkohan tästä tulossa hyvää kyytiä viisikiloinen??? Mutta siis sf-mitta mulla on tässä raskaudessa ollut kaikkein pienin tähän mennessä, mutten silti usko että pienin vauva olisi tulossa, melkeinpä päinvastoin. Mutta ilmeisesti paikat jo niin antaneet periksi että kohtu on alhaalla, toisissa kun se on nimenomaan ollut kiinni kylkiluissa tässä vaiheessa jo...

Joku kyseli meidän aviopariviikonlopusta, oltin siis mennään eteenpäin ry:n viikonlopussa ja oli aivan mahtava kokemus :) Voin lämpimästi suositella. miehelle voi kertoa, ettei siellä tehdä yhtään mitään ryhmäjuttuja, vaan pelkästään oman puolison kanssa käydään läpi tehtäviä. Mutta ennenkuin sinne pääsee, pitää tosiaan olla avioliitossa :) Sillä ei ole väliä, onko ollut kymmeniä vuosia vai vain tosi vähän aikaa. Meillä avioliittoa on takana 5 vuotta ja yhteisoloa 14v. Tuli tosi tarpeeseen, vaikka mitään isoja ongelmia meillä ei ole, saatiin nimenomaan vahvistusta tähän meidän omaan suhteeseen <3

Vielä vauva-ajan elämästä, meillä vauva tulee nukkumaan vanhempien makkarissa, noin vuoden ainakin. Esikoinen nukkui tosin kaksi vuotta.

Mutta nyt taas miehen kainaloon :)

eikkuli 25+0

Vierailija
51/51 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmuli: Kokemusta on kahden edellisen lapsen osalta ja voin kyllä lämpimästi suositella tuota vaavi-sänkyä. Vuokra on 75€/4 kk sisältäen postimaksut ja uuden patjan. Sängyn voi tilata netistä (www.vaavi.fi) ja se toimitetaan haluttuna päivänä suoraan kotiin.

Nyt suihkun kautta nukkumaan, yöstä tulossa varmaan risainen kun kuopus potee edelleen korviaan...

KainoElvi zzzZZZzzz