Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyi miten ällöttävän värinen lastenhuone

Vierailija
05.10.2008 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa yhtä ja samaa väriä ja matto ei sovi väreihin ollenkaan.

sekavan oloinen!

http://irc-galleria.net/view.php?nick=ötökkä84&image_id=90811864

Vierailija
2/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samaa väriä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti ja ihanat lapset. Sisutushan oli "vaiheessa" joten jospa esim. matto vaan väliaikanen ratkaisu? Hullua puuttua tuollaisiin, tuo koti oli 100 kertaa tyylikkäämpi, kauniimpi ja paremmin sisustettu kuin meillä.

Vierailija
4/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto vaikka selvästi sisustajalla ei ole ihan hirvittävästi silmää.

On ollut näköjään rahaa käytössä ja asunnon materiaalit on hyvät, mutta sitten juuri noilla matoilla ja muilla yksityiskohdilla ei olla osattu oikein noudattaa samaa tasokasta linjaa.

Matto ei tosiaan sovi lastenhuoneen kaluihin, ja ei ole ollut hyvä laittaa kuvia noin keskeneräisistä huoneista (aikuisten makkari). Ei ole eduksi.

Vierailija
5/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan huoneeseen. Huone ei vaan ollut mitenkään leikkiin kutsuva.

Vierailija
6/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mammut-lastenkalusteet tuossa määrin ovat minusta huonolla tavalla naurettavia, mutta kyllä lapset niistä varmasti tykkäävät. Itse voisin harkita muutamaa tuollaista hassua kalustetta huoneeseen, mutta muuten sitten vähän siistimpää linjaa. Mutta onhan se lastenhuone ja ehkä lapset ovat ne itse valinneet? Se minua enemmän häiritse, ettei missään ollut verhoja. Kolkkoa... Ei joka huoneessa toki tarvitse olla, eikä kaikkiin ikkunoihin edes sovi, mutta kyllä nuo ikkunat verhoja kaipasivat.

Vierailija
7/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taulut, hyllyt yms. ovat aivan liian korkealla lapsen kannalta katsottuna (yhdessä kuvassa pikkupoika onkin huoneen nurkassa ja näyttää aivan siltä kuin olisi eksynyt jonnekin korpimetsään omassa huoneessaan - hevosen kokoisia kaappeja vierellä, joihin ei taatusti itse ylety). Kovasti on ollut ilmeisesti rahaa ostaan vain vähän aikaa ulkonäöltään kelpaavia kalusteita, mutta yhtään ei ole ajateltu onko ne lapsen iälle oikeita. Ulkonäkö pääasia selvästi (ja sekin on ihan mennyt metsään).

Vierailija
8/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on jotain kommentoitavaa niin kommentoikaa ihmeessä minun omille galleria sivuille. ei kovin kiva täälä kotiani arvostella. käsi ylös myös se joka linkin tänne laittoi?

1.olemme asuneet asunnossa n.4kk joten verhoja emme ole vielä saaneet. tai siis verho tankoja.

2.lastenhuoneeseen on tulossa toinen matto

3.vanhempi lapsemme kyllä yltää itsekkin kaapista tavaraa ottamaa. pienempi ei ylety ja se on ihan hyvä koska kaapien ylähyllyillä on isomman tavaroita.

meidän koti on meidänmieleen eikä sen tarvitse teidän mieleen ollakkaan:)

t: ötökkä

Vierailija
9/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on parantamisenvaraa mutta, siellähän sanottiin että sisustus on vaiheessa ja toivottavasti myös näin on.

Vierailija
10/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeks teille muille ahdistunut olo tollaisista ihmisistä? Siis jotka asuu noin 24-vuotiaina? mua ahdistaa, ei siis kateudesta vaan sen takia, et mua jotenkin ahdistais olla tän ikäisenä noin tollainen keski-ikäinen=)

Vierailija
11/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika JÄRKYTTÄVÄT.

Vierailija
12/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittasin ne isot kaapit samalle seinälle. Jää semmosia hassuja rakoja/välejä, kun isot kaapit eri seinillä. Ja jotenkin "hyökkäävät" liikaa kohti keski lattiaa. Ihan kiva koti.

Vierailija
13/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans 2 mammutti kaappia ja ne on typerät kun niitä ei saa vierekkäin.

tykkäsin tosta keittiöstä.

Vierailija
14/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitten ihan kylkikyljessä tarvi ollakaan, vaan ehdotin että edes samalla seinällä.

Vierailija
15/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon kivan oloisesta perheestäsi!

Vierailija
16/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö jonkun muun kodin miellyttää sun silmääsi ? EI.

entäs lasten nimet sitten ? EI.

pistäs omasta kodistas kanssa kuvia niin arvostellaan sitten niitä, ihan näin tasapuolisuuden nimissä!!

Vierailija
17/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa ne huonekalut uuteen järjestykseen lastenhuoneessa, niin jo alkaa näyttämään kivemmalta. Oikeasti ne kaapit suorastaan hyökkää päälle ja jää kummia koloja, joissa on sitten suhteessa kaappeihin joku älypieni lelukori tai leluhella. Siksi se lapsikin näyttää olevan ihan väärässä paikassa siellä huoneessaan, kun on niin lyhyt suhteessa niihin kaappeihin, jotka hallitsee koko tilaa. Matalat tavarat samalla seinälle, korkeat samalla. Se luo sellaista tasapainoa, joka "hellii silmää". ;o)

Haluaisin myös sanoa, että teillä on älyttömän kaunis keittiö ja lattian sävyä ihailin monessa kuvassa. HIljaa hyvä tulee kodin sisustamisessa.

Vierailija
18/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukainen tosin ei näytä ihan yhtä innostuneelta : )

Vierailija
19/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno haukkua täällä toisen kotia! Vitun naurettavaa.

Vierailija
20/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella ja nätillä naisella on somat lapset ja kaunis koti, eihän sitä voi sulattaa.

Mutta jos laittaa kuvia kodistaan ja perheestään nettiin, niin pitää kyllä myös varautua siihen, ettei palaute aina miellytä.