Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, luulin jotenkin, että lapsilisä tulisi ennen juhannusta :(

Vierailija
12.06.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, jos ei tule niin ei voi mitään, mutta olisi ollut ihan kiva.

Vierailija
2/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisää ei ole tarkoitettu lapsille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsilisät on nimenomaan lasten kasvatukseen tehty avustus. Ei sitä lapsettomatkaan saa.

Vierailija
4/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan juopoksi, jos odottaa rahaa perheelleen ennen juhannusta



t. absolutisti

Vierailija
5/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ainahan ne tulee 26. päivä paitsi silloin jos 26 päivä osuu pyhäpäivälle tai viikonlopuksi.

Vierailija
6/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MONELLA lapsilisät menisi viinaan, ikävä kyllä. kyllä tuo lapsilisien tulo vasta jussin jälkeen pitää monta lasta ruoassa. Suomessa ei kaikilla ole 300000 egen taloa, eikä ihanneperhettä. En tarkoittanutkaan että juuri SINÄ ne rahat viinaan iskisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotihoidontuella ja ne rahat tulee viimeinen päivä.. Elättelin minäkin toiveita, että lapsilisä olisi tullut ennen juhannusta.. Tylsää kun kaikki (vähätkin) rahat tulee loppukuusta.. =(

Vierailija
8/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis juo lainkaan, emmekä polta, eli niihin ei rahat mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi