Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienillä oikeasti päiväkodissa kauheaa?

Vierailija
12.06.2007 |

Ja pienillä tarkoitan siis reilu vuoden ikäisiä. Minulla on pari kaveria jotka ovat olleet päiväkodissö töissä, ja kummatkin sanovat etteivät haluaisi viedä niin pientä päiväkotiin.

Itsellä tilanne niin että työpaikalta tuli soitto (jonne määräaikaisuus loppui viime kuussa) että syksyllä olisi virka tarjolla, menen piakkoin vielä juttelemaan ja yritän venyttää töihinlähtöä niin pitkään kuin ikinä mahdollista, mutta pahoin pelkään että loka-marraskuussa olisi viim. aloitettava. Työpäiväni olisivat ainakin alkuun 6h/päivä,ja poika tällöin noin 1v2kk.

Mutta kun sydäntä särkee pistää poika hoitoon! Ystäväni olisi luultavasti myös halukas ottamaan poikani hoitoon, hän on pojallekin tuttu ja siellä olisi kaksi leikkikaveriakin.

Nyt tasapainoilen päiväkodin, kaverille hoitoon vai yleensä töihinlähdön välillä, periaatteessa minulle ei ole tulevaisuutta ajatellen varaa sanoa työtarjoukselle ei, mutta kun...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitoin tuon ikäisen hoitoon, ja todella hyvin meni. Itsekin oon ollut pk:ssa töissä, hyvin kaikki menee! Tuon ikäinen ei sitä paitsi vierasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan