Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiseen mieheen ihastuminen meni nyt sitten ohi, syystä että...

Vierailija
21.05.2007 |

Olen/olin ihastunut työkaveriini. Hän tiesi sen, sanoi olevansa itsekin ihastunut ja olikin.. näin sen hänen silmistään, katseesta joka seurasi kaikkialle. Baarissa suudeltiin kerran.

Miehelleni tulin tässä sitten myöntäneeksi, että olen ihastunut, hän veti tietenkin ansaitut pultit aiheesta ja oli todella loukkaantunut. Vaatimalla vaati saada tietää miehen numeron ja soitti tälle. Ihastukseni vaan sanoi omalle miehelleni ettei hän ole tehnyt tai halunnut mitään sen kummempaa, niinkuin ei olekkaan, mutta miksi hän minulle sitten sanoi olevansa ihastunut.. Soitin ihastukselleni jälkeenpäin ja pyysin anteeksi että sekoitin hänet nyt ihan syyttäsuotta soppaan. Hän ei osannut muuta sanoa kuin että minun tarvitsee nyt yksin selvittää tilanne.. Jee, kiitti.. Tuli vissiin kumminkin kuviteltua ihan omiani.... ilmeisesti.. Ihastukseni kumminkin suuteli minua OMASTA aloitteestaan, joten kyllä siinä nyt jotain oli takana.. seksinkaipuu vähintään..

Oman miehen kanssa koitetaan jatkaa. Meni ainakin pikkasen maku tosta ihastuksesta kun ei ole miestä myöntämään miten asiat ovat.. Vai pelkääkö hän ja suojelee itseään ja minua?

Miltä kuulostaa, mitä tehdä? Miksi ihastukseni toimi kuten toimi?

Ei moraalisaarnoja kiitän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin aikuismaista käytöstä.

Vierailija
2/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesi ei ehkä halunnut sinua vaan vain sitä. Onhan noita miehiä jotka ihan tarkoituksella hakeutuvat varattujen naisten seuraan, he kun eivät ripustaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitti sitä myös. Minua hän ei lyö, mutta tavarat olisi hajoittanut kyllä.. Meillä on mennyt pitkään penkin alle ja pakko se oli sitten myöntää mistä asia johtui.

ap

Vierailija
4/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen mies olisi sanonut puhelimessa aviomiehellesi että teki mieli seksiä/aloitta suhde, mutta että kun nyt on aviomies langan päässä, niin pyytää nyt samalla sitten anteeksi....

Tottakai se nyt sanoo ettei se mitään ollut, eihän se toinen nyt sinun aviomiehesi edessä rupea matelemaan, että yritin varastaa naisesi, tule vaikka lyömään minua turpiin niin ollaan sujut. ?

Vierailija
5/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa ihastunut sinuun. Haloo! Mitä oikein kuvittelit?

Ja miksi ihastuksesi käyttäytyy sinua kohtaan noin, niin veikkaisin, että hän pitää sinua tällä hetkellä todella typeränä kun menit kertomaan ylipäätään mitään koko asiasta miehellesi.

Vierailija
6/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko mua, mä tiedän :)

Vierailija
7/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun itseäni lähes tarjosin baari-illan päätteeksi.. hän sanoi, että tuletko jatkoille ja samaan hengenvetoon että ei.. eihän me saada.. ja ne katseet... ja se, että sanoo, että on hänkin ihastnut minuun.

Miten suhtaudun töissä häneen? Niinkuin mitään ei olisi tapahtunut vai?

ap

Vierailija
8/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasi mihin onnistuit hänet sotkemaan. Kaiken kaikkiaan AP rakensi itse tämän oman Via Dolorosansa. Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
9/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut sili ihana kun minun soittaessani hän olisi sanonut mitä todella tuntee.. hän vain pesi kätensä asiasta pois. Tuntui pahalta. Mutta, paska jätkä vissiin :))..

Nyt tarvii mennä, mies tulee kotiin.. vastailen sitten huomenna lisää..

ap

Vierailija
10/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla aika paljon riskitekijöitä. Parempi jos sanoisit, että unohdetaan koko juttu.

Vierailija
11/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että anteeksi vielä, ja että olen pahoillani.

Että ollaan vain kavereita, ei muuta. Vastausta ei tullut, mutta en ihmettele, tuskin usklataa olla missään yhteyksissä muutenkaan.

ap

nyt pois

Vierailija
12/21 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikuttaako siihen sinun jatkamispäätökseen se, että ihastuksesi ei nyt tullutkaan ja vienyt sinua pois tästä kaikesta/kun sulla nyt ei ole ketään muutakaan.

Mulla tuli hieman sellainen olo, että olen eksynyt jollekin teinipalstalle.

Vierailija
13/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaatte varmaan. Olisin luultavasti jatkanut oman miehen kanssa jokatapauksessa, en tunne kunnolla ihastustani kumminkaan. Hävettää vain, monella tapaa.

Miten selvitä selville vesille. Eikö kenelläkään ole mitään lohdullista sanottavaa? Olen kai ainoa jolle käy näin..?

ap

Vierailija
14/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli edes ehtinyt ihastua sinuun kunnolla tai ajatella asiaa vakavissaan. Oli ottanut huumorilla kun oli huomannut että olet ihastunut häneen.

Sinä luultavasti mielessäsi jo kuvittelit ja haaveilit ties mitä, kun työkaveri lähinnä vain leikkiasteella flirttaili.

Nyt sitten menit tunnekuohuhssasi kertomaan miehellesi ja tuon ihastuksen sotkemaan juttuun, josta oli varmaan ihan pihalla. Ei tajunnut sinun olleen niin vakavissasi ja nyt haluaa ottaa etäisyyden ja jatkaa elämäänsä.

Tuskin ihastuksella olisi mitään intoa sotkeentua johonkin tollaseen hommaan ja alkaa taistelemaan sinusta miehesi kanssa.

Naisia riittää, se on ikävä tosiasia, ja koska teillä hommat oli vasta flirtin tasolla, niin ihastus varmaan mielellään perääntyy ja menee muille maille ja välttää konfliktit.

Sulle neuvoksi, unohda koko juttu!

Vierailija
15/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä varattuja riittää jotka aina tilaisuuden tullet yrittävät. Ei kannatalähteä joka fiiliksen mukaan vaan joskus voi miettiä ja järkeillä että miksi?

Vierailija
16/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nyt enää lyötte lyötyä! Ap:han myönsi jo, että ottaa tästä opikseen. Voimia sulle ap.

Vierailija
17/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja töissä otan ehkä vielä asian joskus puheeksi.. toivon, että asia tulee selväksi molempien taholta, että antaa asioiden olla ja pysymme työkavereina..

ap

Älä ole hölmö! Ei kundit halua että tällaisia vatvotaan! Olet jo mokannut, älä mokaa enää " ottamalla asian ihan vaan selvyyden vuoksi puheeksi" ..

Vierailija
18/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se parissa kuukaudessa helpottaa.

Vierailija
19/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon huonommin asiaa ei olisi voinut hoitaa. Et taida olla pelinaisia...

Vierailija
20/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kämmäsi nyt suhteensa molempiin miehiin. Ei kannata sanoa mitään, jos ei ole varma toisen / omista tunteistaan. Ihastuksia menee ja tulee. Niistä ei kannata puhua.

T: Eräs, joka ei jättänyt työpaikkaromanssia ihastuksen tasolle, vaan kunnon sala-suhteessa ollaan. Nyt odotellaan ja katsotaan, kuinka syviä ne tunteet on ja sitten vasta toimitaan eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä