Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet kertokaa miten annatte suuseksiä naisillenne.

Vierailija
11.06.2007 |

Haluaisin kuulla oikein yksityiskohtaisesti, että vois omaa miestäkin perehdyttää asiaan..... Tuntuu että miehellä on aina niin kiire itse asiaan :( Olis kiva joskus vaan nauttia hitaasti...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aika tylyä mennä sanomaan päin naamaa, että " kulta, näin ne muut tekee, mikset säkin?" ... kyllä sun pitäisi tietää mistä pidät. vai mykkäkö olet??

Vierailija
2/16 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan molemmat ollaan sen verran häveliäitä sitten.

Sorry tyhmä aloitus. Mielestäni täällä on kyllä huomattavasti tyhmempiäkin asioita kyselty.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies suutelee hellästi alapäätä, pikkuhiljaa ottaa kielen mukaan. Nuolee hitaasti, koskettaa kielellä vain hiukan. Suutelee taas välillä, jatkaa nuolemista, edelleen hitaasti.

Kun olen jo hieman kiihottunut lipoo kielen kärjellä klitorista, välillä nopeammin, välillä hitaammin. Ihana tunne moninkertaistuu kun hän levittää häpyhuulet. Pyörittää kieltä klitoriksella ja ympäristössä.

Työntää sormen varovasti emättimeen, ei liikuta sitä juurikaan.

Loppua kohti nuolee nopeammin kielen kärjellä klitorista, välillä käyttää koko kieltä.

Jatkaa näin kunnes saan orgasmin.

Vierailija
4/16 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko teidän miehenne antavat teille suuseksiä oma-aloitteisesti? Vaikea kuvitella että oma mies tekisi niin edes pyynnöstä, ja jotenkin mielestäni siihen intohimoon, mikä suuseksiin kuuluu, kuuluu että tekee niin koska haluaa tehdä niin, ja jos ei mies itse halua, niin en kyllä viitsi pyytääkään.

Vierailija
5/16 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihanko teidän miehenne antavat teille suuseksiä oma-aloitteisesti? Vaikea kuvitella että oma mies tekisi niin edes pyynnöstä, ja jotenkin mielestäni siihen intohimoon, mikä suuseksiin kuuluu, kuuluu että tekee niin koska haluaa tehdä niin, ja jos ei mies itse halua, niin en kyllä viitsi pyytääkään.

Mutta nykyään mies haluaa/haluaisi antaa sitä joka kerta. Usein en anna miehen nuolla orgasmiin saakka jotta laukeaisin yhdynnässä mutta on välillä kivaa saada kielelläkin ;)

Minäkään en kehtaisi pyytää, jos ei mies halua niin ei minunkaan tekisi mieli, ymmärrättekö?

Vierailija
6/16 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa antaa suuseksiä. Tietää kuinka paljon siitä nautin ja tulen nopeasti sen avulla.

Kurjaa jos sinulle on sattunut mies joka ei halua koskea sinua, miten sitten hoitelette esileikin, vai etkö sellaista tarvitse :O ?

Vierailija
7/16 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyisin kun itsekin saa suuseksiä niin sitä on myös kivempi antaa itse. Edellinen ei ollut missään määrin kiinnostunut minun saamisistani, mutta nykyinen on.

Saan suuseksiä tarpeeksi, tietysti koskaan ei liikaa, mutta sopivasti. Minä en saa orgasmia koskaan suuseksistä, vaikka se tuntuukin taivaalliselta.

Vierailija
8/16 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa jo vuosia yhdessä. Tähän asti olemme olleet ilman suuseksiä. Nyt olen muutaman kerran ottanut mieheltäni suihin, se tuntuu molemmista hyvältä. Annan miehelleni aikaa kypsyä ajatukseen, että hän tekisi sen minulle. Siihen ei voi toista pakottaa, halun täytyy lähteä omasta itsestään. Toiveissani on, että hän joskus vielä sen tekee. Muuten kyllä hän lämmittää minua ihanasti ja meillä on nautinnollista seksiä, monen monta kertaa viikossa!

Vierailija
9/16 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun mies kyllä antaa ihan oma-alotteisesti... en oo tainnu kertaakaan pyytää. paitsi tietenkin joskus ex tempore jossain kiimassa " nuole mua nyt heti!" :)

Vierailija
10/16 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellästi vaikka työntää miestä olkapäistä vähän sinne alemmas.

Mun mielestä seksiasioista on parasta keskustella ihan rauhassa ja vaatteet päällä. Jos kesken temmeltämisen alkaa kertoa epäkohtia, menee maku koko hommasta.

Huomautan vielä että monesta miehestä tuntuu varmaan myös turhauttavalta, jos nainen ei suostu suuseksiin.

Vierailija
11/16 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jossain vaiheessa mies ' keksi' sen, mikä tuntuu parhaimmalta, eli kieli pyörittelee klitorista samalla kun sormi on sisällä g-pisteen tuntumassa. En yleensä saa orkkua näin, mutta kiihotun ihan älyttömästi, ja kun tämän päälle saan tiukassa erektiossa olevan peniksen sisääni, niin... ...se on vaan ihan parasta.

Oikeasti mietin, oliko mies silloin käynyt vieraissa, vai mistä sai idean pistää sormi sisään (en itsekään tajunnut ehdottaa). Mutta enpä valita, tekee nimittäin niin eetvarttia.

Tykkään muuten itsekin ottaa mieheltä suihin, sekin on kiihottavaa, vaikka niele en.

Vierailija
12/16 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan nuolla vaimoa, se on varma tapa saada vaimo kuumaksi ja itse kiihoitun siitä aivan älyttömästi.

Ihana katsella kiimassa kiemurtelevaa naista ja pystyssä töröttäviä rintoja. Joskus tulee mieleen että nuolen liian usein, meneekö yksitoikkoiseksi. No eipä ole vaimo valittanut. Homma alkaa hitaasti niskasta nilkkoihin ja sieltä kohti ah jo niin kosteaa vakoa. Joskus käytän sormia pillussa joskus sauvaa apuna. Tulos on aina sama.

Sen jälkeen kiipeän päälle koska olen jo itse aivan räjähtämis pisteessä. Toisinaan vaimo hoitaa myös minut suullisesti, mutta useinmiten sykkivä pillu on vastustamaton.

Näin meillä.

Sääli vaan että minä haluaisin sitä paljon paljon enemmän kuin vaimoni.

Vierailija
13/16 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ne käyny yhdessä jollain kurssilla?

no, en minäkään valita ;)

Vierailija
14/16 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun tiedät miehesi kalun olevan puhdas, niin otappa reilusti se suuhun ja hiero kielellä kalun alapintaa. Kysy häneltä (vaikka myöhemmin) että tuntuiko kieli ikävältältä? Jos miehesi tuntui pitävän siitä, niin voithan ihan blondina arvella ääneen, että varmaan sinunkin kieli tuntuisi kivalta mun alapäässä. Sellaisella naisella joka ottaa pyytämättä suihin on varaa pyytää vaikka kuuta taivaalta!

Joskus kun aistin, että vaimoni haluaisi rakastella ja on käynyt juuri suihkussa (siis tiedän että hänen paikat ovat puhtaat) niin suorastaan palan halusta suudella ja nuolla hänen värkkiään. Vaikka lipsuttaminen on oikeastikin aika rankkaa, niin omaa iloani lisää se, että näen ja kuulen vaimoni pitävän siitä. Siinä samalla hän kypsyy kuin mansikka ja sitten... sanattomasti hän jopa pyytää muutakin kuin kieltä. Mikäs onkaan sen mehevämpää kuin tuore ja vetinen ... Nam. Taidampa sulkea netin vaimoni jäljiltä ja mennä hänen viereen nukkumaan.

Vierailija
15/16 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakastellaan. Hän tietää, että se on ainut varma tapa saada mut tulemaan.

Kaiken edellämainitun lisäksi pyydä miestäsi imemään klitorista hellästi. Ja jos suuseksi tulee teille " rutiiniksi" , saa lisämaustetta joskus siitä, että kaiken nuolemis- ja imemistouhun aikana mies hellästi (!) hieroo peppureikää. Tiedän, minäkin ajattelin ettei ikinä mulle sellaista, mutta mieli muuttui kun näin tapahtui. Mitään ei tarvitse kuitenkaan työntää sisään (ellei joku erikseen niin halua).

Vierailija
16/16 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä mikä minuun on mennyt, muta haluaisin kovasti nuolla jonkun naisen spermaista pillua. Erottaa häpyhuulet toisistaan kielellä ja antaa sperman valua nussitusta kolosta suuhuni.

Vaimoni kanssa tuota en kylläkään halua tehdä vaikka se onkin varsin lähellä hänen fantasioitaan