Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tullut valituksi työpaikkaan vaikka haastattelu tuntui menneen penkin alle?

Vierailija
11.06.2007 |

Itselläni on juuri takana työpaikka haastattelu, josta jäi jotenki haljut tuntemukset. Ei mennyt kamalan hyvin, jännitti tosi paljon...

Onko kukaan onnistunut saamaan työpaikkaa, jos tuntemukset ovat olleet tuollaiset haastattelun jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt aika monissa haastatteluissa ennen tätä viimeistä. Kokemusta siis oli ja fiilikset oli haastattelun jälkeen aika maassa, se oli siis perjantai. En osannut vastailla kysymyksiin kovinkaan nerokkaasti, joskin heitettiin hyvää vitsiä puolin ja toisin. Samoin englanti (tuleva työkieli) vähän takkusi. Harmittelin koko viikonlopun että siinä meni unelmieni työ. Lupasivat ilmoittaa loppuviikkoon mennessä. Jo maanantai aamuna soi puhelin että minut oli valittu. Olin todella hölmistynyt kun en ollut edes uskaltanut ajatella tuota vaihtoehtoa. Yhdeksänkuukautta olen ollut unelmieni työssä joten yritys kannatti! Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
2/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen olin jännittänyt ja se oli yhtä kuin ei työpaikkaa. Tämä oli ensimmäinen haastattelu mihin menin hyvinkin itsevarmana ja rentona, se näytti kannattavan. En tiedä mikä ohjasi olemaan niin varma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

englanniksi jne...monta ihmistä toljottamassa. Mutta sain työn - eipä ollut raukoilla sitten hääppösiä hakijoita.

Vierailija
4/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun sain työni että mahtoi olla huonoja hakijoita. Yhteen olen muussa yhteydessä törmännyt ja vaikutti tosi katkeralta... olin muuten ainut perheellinen, eli uskon että lapset oli etuni.

Vierailija
5/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen kuitenkin saanut. :)

Vierailija
6/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmaduuni - vastaa koulutusta, hyvä työnantaja jne) mä olin 100% varma että en voi saada työtä, koska olin käynyt sitä ennen varmaan 20 haastattelussa eik koskaan tärpännyt. Ajattelin, että en voi saada tätä duunia, koska en ole ansainnut sitä, olen huono jne eli itsetunto oli jo niin huono.

Siksi en jännittänyt haatstattelua lainkaan ja kas kummaa - työnantaja palkkasi mut samantein vakityöhön =)

Vierailija
7/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutti ratkaisevasti mun valintaan . Mulla 2 alle kouluikäistä lasta ja työnantajan näkökulmasta en ole enää jäämässä äippälomille.

-9

Vierailija
8/8 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluasin tämän työn todella paljon, siksi niin kovasti jännitti. Loppu meni vähän rennommin, mutta alku oli tosi... Inhoan itseäni sellaisena, en kuulosta yhtään omalta itseltäni. Höh. Ja jäi sanomatta kamalasti sellaista olennaista osaamista, jota olisi pitänyt mainostaa...

No, parin viikon sisällä saan sitten tiedon miten kävi. Tää odotelu on vaan aika tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi