Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~*ENSIKOT VKO 24*~~

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ketään ei vielä ollutkaan alottanut pinoa?!! Kaikki enskalaiset taas karannut arskaa palvomaan.

Juu niin kuin sandette viime viikon pinoon olikin kirjottanut,niin oltiin sielä Kaivarissa. Ja huomasin sitten illalla että olin polttanut nahkaani =( söpö ravun värinen.

Kp:t huitelee 13/28 tienoilla,joten ovis varmaankin lähenee. Eipä siitä iloa ole kun ukko lähtee taas ke saareen.

Mä odottelen kutsua Hyksiin allergiasairaalaan testeihin. Saapi nähdä mikä tuomio sieltä sitten tulee.

Nyt syöpöttelemään....

Vierailija
2/35 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mäkii koko päivän sitä uutta pinoa ootellu ku en itekään oo varma et osaisinko pinon pistää pystyyn. Mä kävin tänää lääkärissä ja sain antibiootti kuurin ku vielkää ei ääni kulje. Unohdinpa sitten sanoo sille lääkärille tästä meiän lapsiprojektista, ku puhuminen niin vaikeaa. Nyt en tiiä et mitä ton kuurin kaa teen. Uskaltaaks syödä vai ei... Apua vaikeeta:/ Ei kyl millää malttais pitää taukoakaan petipuuhissa. Ovis pitäs tällä viikolla joskus tulla. Pitää vissii keskustella miehen kaa tästä et mitä se on mieltä.

Eilen kylvettii uus nurmikko pihalle. Piti aidata se alue ettei koira pääse tekemään tuhoja, mutta niinpä se jotenkin salaperäisesti oli tänään sinne päässy. Kauhea vinkuminen vaan kuulu ku raukka ei päässy pois enää. En kyllä tajuu miten oli päässy aidan toiselle puolelle.

No juu eipä tässä sen kummempia kuin hauskaa viikon alkua kaikille enskoille ja plussatuulia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä pakkausselosteissa sanotaan kyllä voiko käyttää raskauden aikana. Mutta kaikki lääkkeet voi vaikuttaa väliaikaisesti hedelmällisyyteen, niinku tuo kipeänä olo ja esim stressikin. Minkäniminen lääke se on?

Terveisin jo valmistunut, mutta silti taustaileva farmaseutti s-k-

Vierailija
4/35 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-k-: Lääke on dosyklin (150mg) nimistä lääkettä ja kyllähän siellä sanotaan ettei saa käyttää raskauden aikana. Mietin vaan sitä ku mä tuskin vielä raskaana kuitenkaan olen niin kandeeko pupuilla tässä kierrossa vai oottaa suosiolla seuraavaa kiertoa? Voiko lääkekuurin aikana ylipäätään raskautua? Kai se pitää vaan odotella suosiolla sitä seuraavaa kiertoa, kun ei oo itellä tarpeeks tietoa. Soimaan vaan itseäni et miks en muistanu sanoo sille lääkärille... Tyhmä minä:)

Vierailija
5/35 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tuli aurinkoa palvottua, mutta silti näytän vieläkin ihan valkoselta. En taida ruskettua tänä kesänäkään :(. Pitää silti hiukan pohjaa saada ennen kuin reissuun lähdetään, ettei siellä nahka kärähdä ja reissu mee sen takia pilalle. Töissäkin on kiirettä pitäny.

Fiuu: moi, kiva kuulla pitkästä aikaa, mites piinailut?

Nella: Kyllä me oltais sua täällä pidetty vielä mielellään. Hyvä, että teillä on saatu hoidot alkuun, toivottavasti pian tavataan tuolla o-puolella :) Hyvää kesän jatkoa

Butterfly: Tsemppiä sinne laihiksien pariin. Oma motivaatio pitää olla kohdallaan, että homma ei tunnu tuskaselta. Mulla on ainakin yleensä motivaatiota muutaman viikon ja sen jälkeen se katoaa. Yritys kevään aikana on ollu saada kiloja pois, mutta hidasta tää homma on.

Marzu: Sori, mä oon unohtanu tuon enskaesittelypinon päivittämisen tai oikeestaan en oo kerenny sitä tehdä. Koitan kuitenkin siirtää homman sulle tässä piakkoin. Laitan hiukan ohjetta. Niitä värejä, tuolla on ainakin jotain apua aiheeseen: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=56&m=1740065&p=1&tmod…

ON lyhyesti: Kiirettä on pitäny, ettei oo paljoo ehtiny miettimään miltä itestä tuntuu. No tätskä sieltä kuitenkin kohta hyökkää (vaikka tietenkin toivoisin että ei).

Hauskaa ja aurinkoista viikkoa enskoille :)

-Sara-Maria kp 34/33-46-

Vierailija
6/35 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kiitos! kiva oppia käyttämään näitä vaikka jonkin verran aikaa viekin.[/color]

Juu eipä mulla muuta,kunhan tulin pikeseen lukasee kun rakennellaan just kaneille aitausta. Huomenna ukko lähtee ja jään jälleen ihan yksin =(

Sen verran utelia olin että kävin laskurilla kattoo millon tuo ovis olis,ja tottahan toki loksahti huomiselle ja pari päivää siitä eteenpäin. Eli eipä tule sitäkään hyödynnettyä.

[color=green]Huomiseen!![/color]

[color=green][size=3]♥[/size][/color]

Marsvin =)

Vierailija
7/35 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan listan päivittäjälle (Sara-Maria/ Marzu) että minut saa sittenkin poistaa listalta. Turhaa siellä roikun ja täytän listaa kun en edes kirjoittele tänne. Yritän silti joskus tulla teitä ihanaisia moikkailemaan.

Mary: Jos vielä luet tämän, niin pahoittelut parisuhteen päättymisestä. Jotenkin ihan hirvee olo kun luin viestisi. Niin monta kuukautta yhdessä vauvailtiin ja käsikädessä piinailtiin.. Näin meille sit kävi.. toisen tie kävi lapsettomuus-puolelle.. toisen vauvahaaveet murskautui hetkeksi kokonaan :(

Pikaista plussaa kaikille, erityisvilkutukset Sara-Marialle!!! :)

T. Juli

Vierailija
8/35 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tuli pariisitar vilkaisemaan vanhojen tuttujen enskojen kuulumisia:

Julille issooottt vilkutukset ja VOIMAHALIT!! Uskon, että Siusta tulee jonakin päivänä onnellinen äiti, joka rakastaa lastaan enemmän kuin kukaan maailmassa ja osaa arvostaa jokaista päivää perheellisenä. Jaksuja lähetän siis runsain mitoin Siullepäin.

Mary voi Mary, Suuren suuren pahoittelut päättyneestä parisuhteesta. Jos yhtään lohduttaa, tiedän, miltä Siusta tuntuu, itsekin alkuvuodesta avoliitto päättyneenä. Mutta usko, jonain päivänä huomaat, että maailma ei olekaan niin epäoikeudenmukainen paikka elää ja asustella. Se vie aikaa ja vaati lukuisia itkuja, pahojaoloja ja ystävien kanssa keskusteluja. Jotenkin olen itse oppinut ajattelemaan, että kaikella on tarkoituksena- ja aikansa. Elämä suunnitteli tällä kertaa Siun varalle jotakin muuta- ja varmasti myös tarjoaa vielä paljon hyvää. Pidä huolta itsestäsi nyt, joohan!!?

Sara-Mariallekin halit.

rakkaudella,

pariisitar

Vierailija
9/35 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muistaa minua vielä... Siirryin o-puolelle jokin aika sitten, mutta teen nyt paluun kuitenkin tänne.

Tänään oli se kauan odotettu ultra. Raskausviikkoja piti olla 12+3, mutta pikkuisen voimat olivat ehtyneet jo joskus rv 9+. :´(

Tuntuu, että tästä täytyy vaan nyt puhua, eikä haudata asiaa sisälle. En osannut mennä muuallekaan vielä...

Huomenna on kaavinta. Mies lohdutteli, että heti kun seuraavat kuukautiset ovat tulleet, aloitamme yrityksen ihan tosissamme heti. Viimeksi tärppäsi jo toisessa kierrossa, että toivottavasti tätä surua ei tarvitse kauaa tuntea.

Anteeksi, ei ollut tarkoitukseni tulla tänne synkistelemään, mutta tuntui niin tutulta palata.

Vierailija
10/35 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=aqua][b]Passionate[/b]: Voih! ;( *isohali* Tervetuloa kuitenkin takaisin tänne Ensikoihin. Toivottavasti uusi elämänsiemen lähtee taas piakkoin itämään. <3[/color]

[color=purple][b]fiuu77[/b]: Oltiin jo silloin samana iltana Tallinnan satamassa, mutta maihin pääsi vain ne joilla oli reittimatka tmv. Seuraavana aamuna, oisko ollu 8.30, pääsi sitten käymään n. neljäksi tunniksi maihin. Takaisin piti olla viimeistään 13.15 (laiva lähti 13.30), takaisin laivaan pääsi kuitenkin aikaisintaan 11.30.[/color]

Hurja kuinka Enskojen joukko on pienentynyt. :( Noh... väki vähenee, niin pidot paranee. Olisi kuitenkin kiva, jos saataisiin pidettyä tämä pino aina tällä eka sivulla. ;) :) Pois on lähtenyt nyt ainakin kaksi... kuinkahan moni vain taustailee... :S Pakko myöntää, että itsekin voisin käydä tänne raportoimassa vähän useammin. *nolo*

ON: Täti tuli. :( Ja niin tuli myös pissatulehdus ja viiden päivän antibioottikuuri (Trimetin 160mg). Noh... varmistui sitten, että uusi kierto on 29pv, nyt meneillään 6/29. Lipaston laatikosta löytyykin iso satsi ovistikkuja ja nyt on tarkoitus löytää se ovis tarkalleen. Lääkärillekin voisi varata aikaa, edellisestä gynestä onkin jo kohta vuosi... voisi samalla kysellä, että missä vika.

-Koiruus yk8-

Vierailija
11/35 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko se sitten lähti taas reissuun...huokaus.

[color=blue]Julille iso hali. Käy ihmeessä täälä turisemassa aina kun vain voit. Ei me sua hyljätä.[/color]

[color=green]Passionate: Voi ei....pahoittelut sinne päin. Tuohon on vaikea sanoa oikeen mitään,mutta voimia teille sinne hirmusti.[/color]

[color=purple]Koiramamma: Pahoittelut tädistä. Ja vielä tulehduskin...no,pisteleppä lääkekuuri poskeen niin kyllä se siitä helpottaa.[/color]

[color=red]Huomenna pitäis mennä kattoo jos saisin ostettua kengät jumppaa varten ja vilkasen samalla urheiluliivejäkin. Viikonlopun aikana pitäis käydä testaamassa tossa lähimmällä salilla aerebickiä kun sain ilmaisen käynnin sinne. Ei kai tässä sitten muuta...hartioita taas särkee pirusti. Tänään bongasin limatkin,mutta....noh,se siitä tällä kertaa.[/color]

Vierailija
12/35 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin tänne kirjottelee, kun on niin kamalan kiire olevinaan....

Passionate: Todella suuret pahoittelut km:stä:( Tulee aina niin surulliseks ku kuulee tollasia uutisia. Voimia sinne tooosi paljon!!!

Koiramammalle pahoittelut tädin ilmaantumisesta:( Toivotaan että saat sen häädettyä äkkiä pois että pääsette pupuilemaan ahkerasti ens kiertoon:)

Mulla tulee taas pikkuhiljaa ääntä. Jippii=) Tosi suuri helpotus. Tänää sain kuulla et menee juhannus suunnitelmat ihan uusiks ku kaveri ja sen mies peruutti meille tulon. Ärsyttävää. Mä en tykkää ku suunnitelmat ei toteudu. Mitäs teillä enskoilla on juhannus suunnitelmia?

No juu mutta koiran puurovesi kiuhuu niin pitää mennä. Heido:)

Vierailija
13/35 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli: Voi harmi ku tie vei nyt tuonne l-puolelle. Toivottavasti tavataan kuitenkin pikaisesti tuolla o-puolella :) Tsemppiä ja peukkuja :)

Pariisitar: *moi* kiva kuulla sustakin :)

passionate: suuren suuret pahoittelut keskenmenosta, mieli on varmasti tosi maassa tapahtuneen johdosta. Tsemppiä kaavintaan, hyvin se menee. Kokemuksesta tiedän että tuntuu ku elämä potkis päähän enkä sitä toivois kenellekkään. Tuuhan tänne purkamaan tuntoa tarpeen mukaan. Ollaan täällä tukena ja lohtuna.

Koiramammalle pahoittelut tätskästä.

marzu: voihan harmitus kun joudut oleen erossa miehestä, nauttikaan niistä päivistä kun näette. Mä' koitan nyt keretä vielä päivittää enskaesittely pinon ja kun sen saan tehtyä laitan sulle vinkkiä miten on helppo hoitaa.

butterfly: nyt sitä voi taas puhua kun ääntä lähtee :)

Ette muuten arvaa mitä? Minä malttamattomana tänään ajattelin testata ja kyllähän se toinen viiva siihen raskaustestiin vaan piirtyi. Tosin haaleampana ku toinen, mutta kuitenkin. Tarvinkin nyt siis rakkaat ystäväiseni teidän apua.. Ollaan ens viikolla lähdössä kavereiden kanssa reissuun enkä haluais asiasta kertoa, mikä olis hyvä syy miks en reissussa juo??? Niin tietenkin ettei he arvaa mistä on kyse.

Mulla on ollu uskomattoman kiireisiä päiviä töissä yhden projektin parissa ja tänään saankin vielä palata töihin avuksi. Piti vaan välillä tulla piipahtamaan kotosalla. Eiköhän työt tästä pian helpota ku lomakin alkaa :)

-Sara-Maria-

Vierailija
14/35 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelin tuon esittelypinon. Tiedot siellä voi kyllä nyt olla vajaavaisia, mutta korjaile niitä sitä mukaan ku huomaat.

Tässä hiukan ohjetta mitä silloin itse sain ku hommassa alotin.

niitä vinkkejä: siis itse olen tehnyt sillä tavalla, että tallensin esittelylistan omalle koneelle ja tein muutoksia siihen aina sitä mukaa, kun niitä tuli. Muuten on aika vaikea muistaa yksittäisiä asioita oikein tai kaivaa niitä näistä pitkistä pinoista.

Kummemminhan sun ei sitä tarvitse muokata, ellet sitten halua värejä muutella, kuin lisätä uudet, poistaa plussanneiden esittelyt ja laittaa heidät laskettuine aikoineen plussanneiden listaan.

Näin saat listan itselle omalle koneelle: Vastaa siihen esittelylistan viestiin ja klikkaa " Lainaa alkuperäistä viestiä" , jolloin saat tekstin näkyviin värikoodeineen. Sitten voit leikata tekstin ja tallentaa sen omiin tiedostoihisi. Muista poistaa [ i ] alusta ja [ / i ] lopusta ettei tule kursiivilla.

Tässä vaihtoehdossa ongelmana on se, että sydämet näkyvät sydäminä, eivätkä koodilla ja tällöin ne saattavat jossain vaiheessa muuttua joksikin ihan muiksi merkeiksi (en tiedä miksi, mutta itselleni näin joskus kävi). Eli jos otat tekstin tällä jälkimmäisellä tavalla, kannattaa varmasti muuttaa omaan tallennukseesi sydämien kohdalle ne koodit.

Onnea päivityshommaa :) Nyt saat ihan virallisesti jatkaa siitä mihin jäin.

-Sara-Maria-

Vierailija
15/35 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionate, suuret pahoittelut keskenmenosta. Itselle on käynyt samoin, tiedän miten järkyttävältä tuo tilanne tuntuu. Voimia sinulle ja miehellesi, tsemppiä huomiseen kaavintaan. Pääseekö miehesi mukaan sairaalaan? Pyydä kunnon esilääkitys (rauhoittavia antavat, tuli itselle tarpeeseen) ja kunnolla sairaslomaa, ja kaavinnan jälkeen kunnon särkylääkkeet jos on vähänkin kipuja. Hyvä että haluat ja jaksat puhua asiasta! Kaavinnan jälkeen uuteen yritykseen heti kun kroppa ja polla kestää. Itsellä ekat kaksi kiertoa kaavinnan jälkeen kesti 42 ja 38 päivää, kannattaa henkisesti varautua siihen ettei ihan heti pääse uudelleen yrittämään.

Omaa napaa: testasin negan viime viikolla, yllättävän suuri pettymys (koko illan kestänyt järjetön räkäitkukohtaus)... Ehkä en olekaan vielä niin toipunut siitä omasta maaliskuisesta km:sta kuin luulin...

Vierailija
16/35 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kiitos Sara-Maria! No enköhän mä tästä sen opi kunhan ekat kerrat sen päivittelen. Onnea muuten plussasta!! =) ihana uutinen. Se mitä sitten keksit syyksi juomattomuuteesi,niin onkin vaikeampi juttu. Mulla ei ainakaan oikeen mitään tuu mieleen. Muuta kun että " ei vaan tee mieli" tai " oon lääkekuurilla ni ei voi" .

MÄ kävin tänää shoppaa aerobick kamoja,ja rahaa palo oikeen kunnolla. Kituutetaan sitten loppu kuukaus. Huomenna heti aamusta pitäis käydä lenkittää faijan koira ja loppu päivä siivota.. Ja sitte jos sais mentyä käymään sielä jumpassakin ja ostettua sinne puolen vuoden tai vuoden kortin.

Jeeps,eipä tässä muuta kuin hyvät yöt. Ja menen testaamaan osaanko tuota pinoa katsella.

Vierailija
17/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah koira taas herätteli aamutuimaan. Kiva heräillä lomallakin seittemältä, mut minkäs toinen voi kun pissattaa:)

Sara-Marialle suuren suuret onnittelut plussasta!!!!=) Sun täytyy sanoa kavereille juhannuksena, että nyt on käynyt niin että sä oot kääntyny muslimiks etkä voi enää juoda alkoholia:) Menisköhän läpi?!?;) No ei ku oikeesti toi lääkekuuri on aika hyvä juttu, mut toisaalt sit on vaan kehitettävä joku kamala sairaus itelleen. Noh enpä keksi muuta...

Ceriselle pahoittelut negasta:( Haavoille täytyy antaa aikaa parantua. Voimahalaus sulle:)

Marzuhan on päättäny oikein kunnolla ruveta kuntoilee. Ai ku oon kade=) Kandee varmaan ottaa se vuoden kortti ni sit ainakii tulee käytyä jumppailee. Tai mä oon ainakii sen verran tarkka rahoistani et jos oon jostain maksanu niin sit pitää kans käydä. Tai no kerran oli poikkeus, ku kävin bailatinon jatkokurssilla ja siellä käytiin vaan alkeisjuttuja niin en viittiny jatkaa, mut muuten kyl... Kuntosalillako käyt jumappailee vai missä? Onks kuin kallis se vuoden kortti?

Mie lähen kohta shoppailee:) Täyty lainata miehelt rahaa, ku ite saan rahaa seuraavan kerran elokuun lopulla. Kivaa tämä opiskelija elämä, jos sattuu kesätyöt vast tonne loppu kesään.

Pupuiltu ollaan kyllä vaikka taukoa tän kuun lupasinkin pitää. Noh tuskinpa tärppää ku on toi lääkekuuri päällä ja kipeenäki ollu. Eilen tais olla ovis ku limoi pongailin. Täytyy yrittää keksiä postiivisia asioita ettei olis viel raskaana. No ainakaan ei tarttes serkun polttareis keksiä tekosyitä juomattomuudelle:)

Eipä tässä muuta kuin hauskaa viikonloppua kaikille=)

Vierailija
18/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta täälläpä mahtavia uutisia:

Sara-Maria: ++++ PLUSSAONNITTELUT vanhalle kuumeilukamulle! ++++ Aivan mahtava juttu! Tulehan tuonne o-puolelle jutskailemaan, kunhan siltä tuntuu.

Juu... tuo juomattomuuteen syyn keksiminen onkin vähän kinkkinen juttu. Kantsii kokeilla jotain lääkekuuri-selitystä tai sitten vaan sanot, että mehu/limsa/tms. maistuu nyt paremmin. Kyllähän kaverit saattaa arvata tietysti, jos normaalisti otat. Miun piti paljastaa rv 7+ siskolle ja sen miehelle (vaikken vielä olis halunnutkaan), kun oltiin heillä viini/juusto-illassa. Viinin juomattomuuden olis vielä voinut jotenkin selittää, mutta ei sitä, miksi miulle, joka olen aivan hulluna kaikkiin ihaniin tuore- ja homejuustoihin, en niitä yhtäkkiä syökään... : )

Dajm + Pätkis 17+2

Vierailija
19/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kirjoittelemaan kun vanhoja tuttuja on täällä pyörinyt..

Ensinnäkin Sara-Marialle onnittelut plussasta!!! Mahtava uutinen =) Tohon juomattomuuteen mulla oli sama idea kuin Dajmilla eli lääkekuuriin vetoaminen.

Keksi itsellesi joku sopiva tauti ja siihen kuuri =)

Pariisittarelle hirmu vilkutukset ja halit!! Kiva nähdä sua täällä " pyörimässä" . Mitäs kuuluu? Täällä kasvatellaan masua, vauvelin liikket on tuntunut jo rv17 asti. Tasaista odottelua =)

Ceriselle myös halaukset ja voimia sinulle. Toivottavasti pian raskaudut uudestaan.

Passionatelle kirjoittelin jo tonne o-puolelle mutta toivottelen vielä voimia uudestaan. Jaksuhaleja paljon!!!

Juliaanalle myös terkut ja toivottavasti pääset pian sieltä l-puolelta o-puolelle! haleja sinullekin..

plussasäteitä kaikille enskoille ihan hirmuisen paljon+++++++

hermione ja Onni rv24+3

Vierailija
20/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille jos nyt miut enää muistatte. Kirjoittelin joku aika sitten uutterammin:) Sit se oikeestaan jäi kun tuli se keskenmeno.

Kaikille uusille joita en nyt tässä osaa eritellä niin tervetuloa vaan!

Sitten oli niitä huonojakin uutisia Passionatelle voimia kovasti voin sanoa et ei oo helppopaikka ja menee aikaa ennenku siitä etes joteski pääsee yli. Mulla ainaskin on vaan vieläkin mielessä et jo elokuussa oisin saanut pitää omaa tuhisiaa sylissä. Ja arvaat varmasti et ei oo mukava kun tädin paholainenkin ainaan eksyy vaan kohdalle. Mut kyl myö vielä tästä päästään odotuspuolelle ja loppuun saakka eiks jeh.

Sitten oli niitä hyviäkin uutisia Sara-maria pitkä aikanen piinailu kaveri onneksi olkoon plussasta ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sinulle. Sit tohon et mitä vois keksii ettet juo niin omakohtasta kokemusta kun ei ole kun en juo mut se lääkekuuri juttu oli miusta hyvä idea.

Monella enskalla näyttää olevan samat mielessä kun minullakin et muutama ylimääränen liikakilo ja -makkara ois mukava saada pois mut itellä oon huomannut kun oon tehnyt työvuoroa klo12-20 niin aikaa on aikast vähän tuohon liikkumiseen tai sit se on vaan omaa laiskuuttaan;) Mut ei siitä varmaan haittaakaan ois jos muutama kilo tipahtas pois. Niin se lääkärikin sano et jos on ylipainoo niin on herkempi tulemaan just noita munasolun irtoamis ongelmia ja muuta sellasta.

Julille *vilkutukset* käyhän kertoilemassa aina välillä kuulumisiasi.

No nyt en oikeen muuta keksi ja täytyis varmaan lähtee tuo meijän karvakasa käyttää ulkona ja sithän ne työt kuttuis taas onneks on vika päivä tällä viikolla ja ens viikolla ei ooku neljä päivää:)

Tietysti omaa napaa vois vähän kertoo et nyt on jo toinen ihme kierto menossa vasta 24 kiertopäivä menossa ja nyt jo tuhruttaa sama oli viime kierrossa joten sekasin on kun seinäkello:) Jotes laukaten taas seuraavaan kiertoon ja oiskohan se jo 9 kierto sit tai sit se on " vasta" 8. Mieli ei oo korkeella todellakaan:(

Mut eikus päivän jatkot vaan kaikille.

T: Taustaileva Dizku