Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN TIISTAI+++

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin avata meille pinon, kun en nähnyt tiistaille pinoa.

Omasta navasta sen verran, että kohta on kymmenen päivän kuuri teroja takana ja ruvetaan jännäämään tulisko ne menkat vihdosta viimein, kun noista edellisistä on 6kk. Tosin vielä enemmän toivon, että olisin raskaana. Sain myös jo ajan naistentautien polille ja se on 4.5, joten jos en oo sitä ennen raskaana, niin sinne pitäs sitten mennä selvittelemään missä on vika.

Oikein paljon plussasäteitä kaikille tasapuolisesti.

Vierailija
2/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kathylle peukut pystyyn että täti tulis tai ehkä ennemmin että ei tulis ; )

Kiitos kaikille teille kultaisille ihmisille vinkeistä ja ajatuksistanne meidän tosi " tärkeässä" sisustusongelmassa. Killa kyselit minkä värinen toi vaahtera on: se on todella vaalea, aika samaa vaaleusastetta kuin koivu, mutta materiaalina kanadanvaahtera paljon kovempaa - kestää vaikka vähän korkkareillakin tepastelua ymmärtääkseni.

En löytänyt ihan mieleistä tapettia eilen kun kävin taas hengailemassa tapettikaupoissa, joten huomenna uusi yritys; menen vielä isompaan liikkeeseen, jossa laajempi valikoima. Makkareihin kyllä valittiin kivat tapetit jo eilen, ja saatiin ne sentään tilaukseen, ettei tulevana viikonloppuna tarvitse ihan toimettomana olla.

Kyllä tää rakentaminen ja sisustaminen on ollut tosi haastavaa puuhaa, mutta siitä hyvä homma että vie ainakin ajatukset vauva-asioista pois.

Voi hitsi, kun unohtui se Prisma-dokumentti eiliseltä ihan tyystin. Muistin vaan csi-spesiaalin ja Täydelliset naiset mutta se dokkari ei kyllä yhtään tullut mieleen. Mahtaako tulla uusintana joskus?

Maethica: Minä olen tilannut Advancen ovistestejä osoitteesta kotitestit.com - ovat aika edullisia ja mulla ainakin toimineet. Toimituskin oli nopea, oliskos mennyt pari päivää viimeksi.

Killa, en tiennytkään että sait tädin vieraaksesi (olen lukenut vähän valikoivasti pinkan ilmeisesti, sorry)! Pahoittelut siitä, mutta toi kyllä jotenkin kuulostaa omituiselta että olis vaan parin päivän kyläily. Pitäiskös kuitenkin testata?

Täällä on peuhattu lakanoiden välissä nyt muutaman päivän ajan ihan aamuin illoin - jotenkin tuntuu että nyt päivien pidentyessä sekin puoli piristyy ihan itsestään, ja mikä hienointa, homma ei tunnu yhtään pakkopullalta niinkuin tuossa talvemmalla ehkä pikkuisen. Ja nyt kun kp:t 15 ja tikutettu tasavahvoja viivoja (ovis), niin kyllä aika positiivisin odotuksin mennään kierron loppua kohti...

Nyt mä unohdin jo totaalisesti että ketkä piinaili, mutta tsemppiä kuitenkin kaikille ja plussasädetystä!!

Toivottaa

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän täällä epätoivoisesti miettiä työasioita, mutta väsyttää ja palelee ja mielen valtaa vauva-ajatukset...

Eilen illalla paleli vallan kamalasti, mutta varmaan kylmää tuulta oli siitä syyttäminen. En oikein jaksa uskoa, että olisin raskaana. Koko ajan tuntuu, että tätin vierailu on lähestymässä... (Vaikka toki vielä yritän pitää toiveita korkealla...)

On se niin kumma, miten tämä vauva-asia valtaa mielen ihan täysin näin piinaviikolla...Ehkä sitä onnistuis vähän olemaan ajattelematta, jos olis kaikkea mukavaa ja mielenkiintoista puuhaa, mutta kun joutuu täällä töissä istumaan, niin kummasti ajatukset taas karkaa!!!

Tekis mieli keksiä joku pätevä syy lähteä kotiin ja puuhailemaan kaikkea kivaa näin aurinkoisella ilmalla. Eikös aamuinen kurkkukipu, kamala väsymys ja palelu kävis ihan flunssasta... =) Toki ne vois viestiä jostain ihan muustakin...

-cactus- kp31/33

Vierailija
4/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kathy@, toivottavasti täti tulee tai vielä mielummin jättää tulematta ja hyvällä syyllä =). Inhottavaa elää epävarmuudessa!

jessica, touhuilun pakkopullamaisuus valtaa meillä koko ajan enemmän alaa. Yrityksen alussa aina odotin ovisviikkoa, mutta nykyään sitä jotenkin jännittää, tai en tiedä mikä olisi oikea sana. Ei se nyt suorastaan jännitä, mutta jollain tavalla negatiivisin tuntein sitä odottaa. Tietää, että on " pakko" touhuilla, ja sitten mietin jo etukäteen sitä että jos ei huvitakaan. Varmasti lyhyt tauko yrityksessä voisi auttaa, mutta ei toisaalta malttaisi mitään taukoa pitää. Noidankehä, josta on vaikea päästä pois! Toivottavasti meilläkin homma piristyy tässä kevään myötä =).

cactus bdbdbbdbdbd =)!

EmmaAnna

Vierailija
5/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei ja aurinkoista tiistaita!

Noppaan vaan kommentoin Jessicalle, että teillä on nyt mahtavat tsäänssit plussaan! Niin reipasta pupuilua:=) jännäilen sun puolesta ihan kybällä! Killa ja me muut plussataan sit heti sun jälkeen:=)

-mooli (kp21/26 (24))

Vierailija
6/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niin eli eilen sain sitten yhden serkun lisää!! :) Tyttö tuli (keisarinleikkauksella) maailmaan klo 12.07 ja painoa oli 4 110g. Pituus mitataan vasta tänään, joten kai mä sen huomenna tiedän kun menen äitini kanssa katsomaan sitä sairaalaan. Sain kuvaviestin tytöstä, oli ihan isänsä näköinen!! :)

Mahtava dokumentti se eilinen. Mulla tuli samat tuntemukset kun sulla, Killa. Että minkä takia mulla ei jo kasva tuommoista omassa masussa!! :( Ite päätin siinä, kun ne teki niitä 3D kuvia, että haluan kyllä omasta masuasukista sitten sellaisen kuvan! Vissiin ne maksaa aika paljon, mutta kuitenkin. Onko kenelläkään muuten tietoa, että kuinka paljon semmoiset kuvat maksaa??

(.) :Kp 30/34-43 menossa. Tissit edelleen kipeät, mutta jotenkin tuntuu, että kipu ei ole niin paha kun vähän aikaa sitten. Tai sitten olen jo tottunut kipuun.. Epäilen kyllä suuresti, että ei ole tärpänny.. Ei ainakaan ole oloja jotka viitaisi siihen.. Taas kerran meni " huti" tässä kierrossa. Vaikka kyllä me pupuiltiin sillon kun minulla tiettävästi oli ovis..

Olen alkanut miettiä, että mitä jos mä en oikeesti edes ovuloi?? No, kaipa se selviää kuun puolessa välissä, kun alan sitten tikuttamaan itteeni..

Voisko käydä jossain neuvolassa, missä ne näkee sen, että ovuloinko mä ihan normaalisti? Siis gynekologilleko pitää mennä? Eikö ne tee sen jonkun sisätutkimuksen??

Kevätterveisin

L.

Vierailija
7/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa vähän sama ongelma, että nyt, kun yritys voisi vähitellen alkaa, ei oikein innosta sellainen jatkuva pupuilu. Tai lähinnä, miestä ei kiinnosta. Hänen " luonnollinen" rytminsä tuntuu olevan noin 2 kertaa viikossa, enkä tajua, miten saisin sen pysyvästi vähän vilkkaammaksi! No, jospa hän uhrautuisi " vauvan vuoksi" ;) En muuten ennen ikinä olisi ajatellut, että on olemassa miehiä, jotka eivät ajattele seksiä suunnilleen koko ajan! Aika naiivi olen ollut..

Mutta tsemppiä cactuksen piinaviikolle, ja nautinnollista pupuilua muille! Kyllä tämä kevät kiihdyttää hormonituotantoa ennemmin tai myöhemmin :)

Vierailija
8/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs lähtee kohta töihin....ei oikeen kiinnostais.....

Täällä kovasti jännäillään, plussatärppejä vaan kaikille! Ite alan toipua tädin vierailusta ja odotan innolla koska vois päästä tikuttaan. Aika hyvin kyllä tunnistan oviksen muutenkin, mut ajattelin kuitenkin tikutella. Näkee ainakin jonkun plussan siellä tikussa:)...hope.

Sais nyt jo kevat tulla,Porissa on ainakin niiiiiiin kylmä. Ihan turha alkaa pistää talvivaatteita pois ku niitä näkyy tarvivan joka päivä, höh.

Tiistain jatkoa kanssasisarille!

Vierailija
9/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokonaisvaltaisesti ollaan oltu aktiivisempia pupuilemaan nyt, kun yritys on lähtenyt käyntiin. Liekö tämä kuumeilu on pistänyt omatkin hormonit enemmän jylläämään tai voi johtua myös pillereiden lopettamisesta/keväästä, mutta meillä kyllä on jaksettu pupuilla ilman, että ovista ois tiedossa. Toisaalta aiemmin pupuilu on ollut välillä aikamoista " pakkopullaa" , parisuhteen hoitamista, mutta nyt sillä on suurempi merkitys ja päämäärä. Ja jtp tekniikkaan meistä ei kyllä ole. Uskon sen oviksen bongaavani ja silloin ollaan ahkerampia.

Se eilinen dokumentti oli kyllä hieno. Odotan malttamattomana sitä toista osaa, on varmasti yhtä mielenkiintoinen. Mieskin jaksoi sen katsoa kokonaan ja Vauva-lehteäkin on kiinnostuneena selaillut. Hän on luonteeltaan hyvin realisti ja sanonut, että sitten, kun olen raskaana, hänellä todellinen kuumeilu vasta alkaa.

Plussatuulia ja tädin karkotusloitsuja teille lähetän!

Nyt siivoilemaan vapaapäivän kunniaksi. Plääh!

Hoyt kp 11/42

Vierailija
10/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuumeilevat Ensikot!

Piti tulla kurkistelemaan kuulumisia tällekin puolelle (ei sillä että joku tänne mua kaipailisi :D). Ensikoissa on tosiaan sitä jotakin ja eipä ainakaan lopu yhdessä ihmettelemisen aiheet plussaan. Tulin myös plussaonnea toivottamaan - ennen pitkää se on kaikilla edessä :)

Se eilinen sikiödokumentti tulee kuulemma uusintana sunnuntaina (muistaakseni), joten jos missasitte, niin sitten uudelleen töllön äärelle. Jännän näköisiä on nuo 3D- ja 4D-ultrien kuvat. On ne kyllä harmillisen kalliitakin.. Yleensä niistä saa itselleen dvd:n mukaan, joten jää sitten jotain katseltavaa kotiinkin. Itse olen juuri eilen käynyt rakenneultrassa (yksityisellä, eikä halpaa ollut sekään tosin) ja olihan sekin ihan mukava kokemus. Jännää, että tuonne sisään voi niinkin tarkkaan " nähdä" ja vauvan osia tutkia, vaikka se on vielä aika pieni.

Teitä odotellaan Odotus-puolella, joten pidetään peukkuja kaikille! :)

Mii- (rv 20+4)

Vierailija
11/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kannan korteni tiistaipinoon. Nyt on nimittäin tapahtunutkin jotain, menkat alkoivat vihdoin tänään (kp41)! Enpä olis uskonut, että noin sanoisin, mutta kun asia oli niin etten ollut raskaanakaan. Oli kyllä jo niin epävarma olo, että tein eilen vielä yhden raskaustestin. Miten voikin käydä niin, että heti kun on tehnyt testin menkat alkavatkin heti? Mulla oli ollut jo viikon tauko testailussa. Olen niin onnellinen, että nämä menkat nyt tulivat, kun olen pelännyt että minulla olisi pahoja häiriöitä kuukautiskierrossa niin pitkän pilleriputken jälkeen (11 vuotta).

Killa: On se mustakin vähän kummallisen kuuloista, että sulla oli niin lyhyet menkat! Mitä jos sittenkin?

Jessica: teillä kuulostaa tämä kierto menneen tosi hyvin nappiin, toivotaan parasta!

Kathy: Toivottavasti sullakin pian alkaisivat menkat, on kyllä tosi kurjaa kun ei tiedä miten kierto menee.

Ja oliko se Cactus kun piinaili? Onnea piinailuun kuitenkin, ja kaikille muille myös!

Vierailija
12/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä taida testata (niille jotka sitä miettivät). Kun ei siis oo mitään merkkejä raskaudesta, niin kyllä nää on vaan nyt tavallista niukemmat menkat.

Jessica: hyvä että pupuilu maistuu! Hyvältä vaikuttaa ainakin tuo teidän ajoitus! Prisma tulee yleensä uusintana sunnuntaisin joskus kahden jälkeen. Nyt en kyllä oo kattonut tuleeko.

Mitäs Cactus oot miettinyt, koska testaat?

Joo, Essi, kun osaisikin mennä eteenpäin TJOTtaillen... Ja painostus ei tosiaan auta (nimin. Kokemusta on).

Meillä meinasi kanssa mennä pupuilu pakkopullaksi, vaikka tavallaan tää yritys myöskin lisännyt mun halukkuutta muutenkin kuin ovisaikaan. Outoa on se, että aiemmin mies oli se joka oli aina valmiina, mutta nyt on jopa joskus kieltäytynyt, kun oon ehdotellut! Kerran sanoi, että kun mä haluan vaan siksi että tulisin raskaaksi, vaikka ovista ei ollut lähimaillakaan... Oviksesta sille ei saa puhua mitään, kun se haluaa vaan kaiken tapahtuvan rakkaudesta...

Lisbet: mä oon päättänyt jo joskus 5v sitten, kun näin ekan kolmiulotteisen ultrakuvan, että tollasen mäkin halua kun oon raskaana. Mä oon muutenkin yli-innokas näissä jutuissa ja oon ajatellut em lisäksi mennä heti alkuraskaudenultraankin yksityiselle.

Onko muuten kukaan miettinyt, haluatteko tietää sukupuolen ennen synnytystä? Mulla on tohonkin jo vastaus, eli tällä hetkellä tuntuu että haluaisin tietää. Katotaan sit mitä miettii raskausaikana, oisko kuitenkin ylläri (viimeiseen asti) kiva...

Ja Lisbetille vielä, kun kyselit tuosta ovuloinnin selvittämisestä: mulle tehtiin se yksityisellä ja siihen kuului ultra kp 12, ovistestillä testaaminen ja prolaktiinikoe (muistaakseni) verestä. Totuuden siis kertoi toi verikoe, joka kertoo tosissaan tapahtuiko ovis. En tiedä saako missään sitä pelkästään ja toimiiko se siis varmasti yksinään. Mä siis ainakin siinä kierrossa ovuloin ja niin arvelinkin: oon nimittäin ovistestien lisäksi mitannut noita aamulämpöjä ja huomannut selvän nousun ovistestiplussan jälkeen. Suosittelen!

Kivaa, että Kandillakin alkaa nyt sit yritys! Plussaonnee vaan sinnekin päin!

Moi Mii! Mites sä jo oot noin pitkällä, vastahan sä plussasit! ;) Sulla taitaa maha jo ihanasti kasvaa?!

Moolille moikkaus!

Mites muuten toi Täydelliset naiset, kun jossain luki että ekan tuotantolkauden vika jakso. Siis jatkuuko se vielä joskus? Tietääkö kukaan?

Vierailija
13/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä takana ja vihdoin kotona.... Kirjoitanpa pikaisesti, sitten suihkuun ja sohvalle leffan kimppuun:)

Killa: Kyselit niistä mun " vauvataudin" oireista. Eli maitoallergian oireena nenän tukkoisuus ja näppylöitä. Mulla todettiin maito ja vilja-allergia kun synnyin mutta se meni vuoden ikäisenä ohi. Eli tiedossa oli et saattaa puhjeta jossain vaiheessa aikuisiällä... On tässä totuttelemista, suklaa, jätski ja juusto. Niistä täytyis luopua...

Kathy: toivottavasti terot tuottaa tulosta ja se plussa tai tätsä paukahtaa kehiin bdbdbdbdb

Jessica: Ihanassa vaiheessa teidän rakennus. Meillä vasta väliseinien kimpussa painiskellaan. Odotan jo innolla tapettien ja muiden siustusjuttujen valkkaamista:) Mutta vasta syksyllä.. Toivottavasti lakanoiden pöllyttely nyt tuottaa tulosta!

Cactus: Koska testaat??!! *jännittää sun puolesta*

Lisbet: Piinailuonnea sinne! Mua kans pelotti et ovuloinko lainkaan 9 vuoden pillereiden popsimisen jälkeen. Testailin ja vahvoja viivoja ei tullut. Lääkärille varasin ajan kierron puoliväliin, jolloin näkee ultralla missä mennään ja niinhän se selvisi etten ovuloi. Nyt odottelen että alkaisi toiminta luonnostaan ja jos ei, niin huhtikuun lopulla on lääkäri ja sit mietitään mikä avuksi. Toivottavasti sulla kaikki ok :=)

Unohdinkohan jotain... No joka tapauksessa omassa navassa mennään kp 7/25-37, ajattelin tikutella tässä kierrossa jospa jotain siellä tapahtuisi kuitenkin... yritän ajatella posistiivisesti... Ja jtp tekniikalla jatketaan. Nyt hipsin sinne suihkuun! +++++-säteitä kaikille, erityisesti piinailijoille!

Vierailija
14/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin asia =). Tottahan se taitaa ollakin, että minulla ei onnistuisi oviksen salaaminen mieheltä, hölösuu kun olen =). Jos mies ei sitä tietäisi, niin se voisi kyllä tehdä pupuilusta yllättävämpää.

Killa, eilen tuli Täydellisten naisten ekan tuotantokauden viimeinen jakso. Sarja jatkuu taas syyskuussa toisen tuotantokauden jaksoilla =).

Miehen kanssa ollaan mietitty, että jos joskus vauvan saisimme, että haluaisimmeko tietää sukupuolen etukäteen. Näin ennalta ajatellen emme kumpikaan haluaisi, mutta mielipide saattaa muuttua vielä hyvinkin.

Mukavat illanjatkot!

Emma

Vierailija
15/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 3D ja 4D -ultrat on kyllä aivan mahtavia! veljeni vaimo kävi molempia lapsiaan odottaessa niissä ja ne kuvat oli tosi makeita! Nuorimmainenkin (poika) näytti jo ultrakuvissa aivan isältään ja se oli kyllä tosi hassua, että tietää jo ennen lapsen syntymää, että minkä näköinen hän on :) samainen vauva, nyt 1,5 kk on edelleen ihan isänsä näköinen kuten masussakin.

Killa mietti myös tuota sukupuolen selvittämistä... niin niissä 4D kuvissa se vauva näkyy kyllä niin selvästi , että ei voi varmaankaan välttyä huomaamatta sukupuolta. Että sinänsä jos menee noihin ultriin niin kannattanee varautua että sukupuolikaan ei pysy välttämättä salassa. Koitin soittaa kälylle, että paljonko ne maksoi, mut en vielä saanut kiinni... kerron kun tiedän.

Itse ehkä haluaisin tietää etukäteen vauvan sukupuolen. Syyksi voisi mainita ihan vaan malttamattomuuden! ja toisaalta voisi alkaa ajattelemaan vauvaa jonkun sukupuoliseksi eikä sukupuolettomaksi tai jotain. Ja loppujen lopuksihan se on yhtä iso yllätys silloinkin, koska valitahan ei sukupuolta saa! Mutta olisipa mahtavaa että saisimme kaikki ne vauvelit mahaan ja pysymään siellä!

raksatsemppiä jessicalle ja auroralle! rakentaminen ja sisustaminen on kyllä rankkaa mutta antoisaa, nauttikaa siitäkin. Meillä alkaa olemaan remotit ohi ja heti mietityttää, että minne sitten muuttaisi ja remontoisi/sisustaisi... muistakaa myös helliä miehiänne, saattaapa vaikka vauva tulla siitä. (ai niinkö?)

plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille!

t.iisa

ps. pakko hehkuttaa regina-yhtyettä ja sen laulajaa iisaa... tuossa vieressä kun on tuo seppälän -testaa viettelytaitosi- mainos, niin sen musiikkina on reginan coverversio mona-caritan anna, kulta anna -biisistä, käykää kuuntelemassa. regina -yhtye on muutenkn sympaattinen ja hyväntuulinen, siksi olenkin matkinut nickini reginan viehättävältä laulajattarelta...tosin hänen nimensä on oikeasti iisa, minun siis ei ;)

niin ja kaikki keiden miehet paniikissa pihtaa niin voitte ottaa mallia tuosta anna, kulta anna... hihii

Vierailija
16/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kälyni raportoi, että maksoi n. 180 euroa ja siitä saa pienen osan kelakorvausta, eli itselle jäi maksettavaksi noin 160 erppaa. hän on käynyt lääkäriasema semedassa helsingissä ja kovin monissa paikoissa noita ei kaiketi tehdäkään. Toista odottaessaan hän kävi tampereelta siellä kun tampereella ei ainakaan tehty. Ja sai itse ottaa mukaan tai ostaa sieltä dvd:n tai videon että sai tapahtumat nauhalle. :) kivalta kuulostaa! Kun vaan pääsisi sinne asti näissä vauva hommissa!

Juu ja oli lääkäri kuulemma aluksi kysynyt että haluaako tietää sukupuolen, he halusivat, mutta siis jos ei halua niin ei tarvitse ja lääkäri koittaa kuvat semmoisista kulmista ettei sitä heti näe.

niin ja vielä tuohon reginafanitukseeni: yksi syy on myös se, että heillä on levyllä jollekin pienelle vauvalle omistettu biisi: pieni ystävä, joka on tosi ihana. (kasva suuremmaksi, huoletta... yms lauletaan siinä) ja vauvahulluna sympatiat menee helposti tuollaiseen, varsinkin kun musiikkikin on hyvää.

juupeli, minä täällä odotan tädin poistumista niin pääsee tosihommiin!

jipii.

-iisa kp 2/29

Vierailija
17/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikoluin vielä tuon edellisen tekstin ja huomasin kirotuhärön eli se on tosiaan lääkäriasema Femeda nimeltään se missä niitä 4D ultia ainakin tehdään.

Itse aluksi ihmettelin, että mikäköhän mahtaa olla se neljäs dimensio mutta selvisi että se on siis aika. reaaliaika siinä kuvassa on tarkempi kuin 3D:ssä ja kuvakin siis tarkempi.

plussasäteitä paljon kaikille että päästään kokoilemaan ultraa!

-ii-

Vierailija
18/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kanssa ihan älyttömästi Reginasta, olin niiden levynjulkkarikeikallakin ja oli aivan huippu!!!!

Arvasin heti, kun näin telkkarista Seppälän mainoksen, että Reginahan se siinä...

Vierailija
19/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuosta sukupuolen etukäteen tietämisestä on oltu yksimielisiä, että ei haluta tietää. Jotenkin varmempaa ostaa vaan neutraalin värisiä vaatteita, kun ei se kuitenkaan niin varma juttu ole pelkän ultrakuvan perusteella. Yhdelle tutullekin piti tulla poika, mutta tyttö se sitten kuitenkin oli. Mutta kun tässä nyt pääsisi edes niin pitkälle, tiedä sitten jos mieli vielä muuttuu.

Niistä 3D ja 4D ultrista en välttämättä itse ole niin kiinnostunut, mutta luulen, että alkuraskauden ultraan tuhlaan rahani tilanteen tullen. Jotenkin sitä haluaa jo ennen ensimmäisen kolmanneksen loppua päästä näkemään / kuulemaan, onko siellä ketään. Musta ois ihan kauheeta aatella, että se jollain 13. viikolla osottautuis tuulimunaksi tai jotain.

Mä en eilen jaksanu keskittyä siihen Prisma-dokumenttiin, mutta telkku.comin mukaan tulisi sunnuntaina klo 10.05 uusintana. Josko vaikka silloin yrittäisi katsoa.

Jessicalle hirmuisesti tsemppiä, ajoitus kuulostaisi menneen nappiin :-)

Ja muillekin piinailijoille hirmuisesti ++++++!!

Keväisempiä säitä odotellessa (ilkeä tuuli oli tänään)...

t. Essi