Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~*ENSIKOT VKO 24*~~

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkin aina tasaisin väliajoin tätä kuumeilupinoa, ja mitäs mitäs mun silmät näkikään... ONNEA SARAMARIALLE PLUSSASTA! Plussa se on haileakin plussa! Mulla itsellänihän se toinen viiva oli aconilla silloin tosi hailea... Nyt vaan pikkuiselle tsemppiä ihan älyttömästi, että pysyy matkassa!

peipposka ja vaavi 38+0

Vierailija
22/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE3A8C]ONNEA SARA-MARIALLE PLUSSASTA! Muistan, kuin ehdittiin hetki kirjoitella yhdessä o-puolella, kunnes sua kohtasi ikävääkin ikävämpi tapaus :/ Siitä asti oon salaa ootellut ja toivonut, että kunpa sua (ja miestäsi tietty) onni kohtais ja nyt kohtasi! :) Et varmaan mua edes muista enää :D Mutta onnittelen silti plussasta! ++++ Vauvalle paljon tykötarpeita massuun, jotta jaksaa pysyä kyydissä sen +/-40 viikkoa :)

Han ja Sampo 4kk[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]butterfly:[/color][color=red]Juu mä siis alan käydä tos meijän halvemmalla salilla. Tääl mis asun ni on kaks paikkaa mis voi käydä jumppaa. Tuolt löytyy lähes kaikkea laidasta laitaan. Tänään olis tarkotus mennä tutustumis käynnille ja samalla sitten liittyä sinne kunnolla. Aika kallistahan tuo on mutta pakko ottaa itteensä niskasta kiinni. Elikkä 12kk jäsenyyt on 55e/kk joka sisältää kaikki jumpat ja spinning+ 1 kerta viikossa kuntosalia. Siitä sitten vain valitsemaan mitä tahtoo tehdä ja kui paljon. Kyllä sieltä sit sais jos haluis alottaa iha salilla käymisen ni sellasen liittymispaketin joho kuuluis kuntokartoitus,kuntosaliohjelma,ravinto-ohjelma,solarium ja juomapullo. Mut se maksais 100e. Pitää nyt kattoa miten teen ku tänään siel käyn. Ku sit taas jos ottaa ton vuoden ni jos raskautuu ni en sit viittis käydä rehkimässä liikoja siel.[/color]

[color=purple]Täälä oli käynyt vierailijoitakin pyörähtää näköjään.

Vilkutukset dajmille,hermionelle ja peipposkalle!!

kp 17/28 meneillään ja tuntuu että kuumeilu vaan pahenee. Ukkokin ku kuuli että alan tuota meitin listaa päivittelemään ni huokas syvään ja tokas,että kaikkeen säki alat. ja saisin varmaan kohtauksen jos joku päivä kone ei tomiskaan =)

Juu-u...

Vierailija
24/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi pikku moka tuossa sitten...noh...yritetääs uusiks vaikke eiköhän kaikki tuonkin tajua. Ainakin jotenkin.

[color=purple]butterfly:[/color][color=red]Juu mä siis alan käydä tos meijän halvemmalla salilla. Tääl mis asun ni on kaks paikkaa mis voi käydä jumppaa. Tuolt löytyy lähes kaikkea laidasta laitaan. Tänään olis tarkotus mennä tutustumis käynnille ja samalla sitten liittyä sinne kunnolla. Aika kallistahan tuo on mutta pakko ottaa itteensä niskasta kiinni. Elikkä 12kk jäsenyyt on 55e/kk joka sisältää kaikki jumpat ja spinning+ 1 kerta viikossa kuntosalia. Siitä sitten vain valitsemaan mitä tahtoo tehdä ja kui paljon. Kyllä sieltä sit sais jos haluis alottaa iha salilla käymisen ni sellasen liittymispaketin joho kuuluis kuntokartoitus,kuntosaliohjelma,ravinto- ohjelma,solarium ja juomapullo. Mut se maksais 100e. Pitää nyt kattoa miten teen ku tänään siel käyn. Ku sit taas jos ottaa ton vuoden ni jos raskautuu ni en sit viittis käydä rehkimässä liikoja siel.[/color]

[color=purple]Täälä oli käynyt vierailijoitakin pyörähtää näköjään.

Vilkutukset dajmille,hermionelle ja peipposkalle!![/color]

[color=red]kp 17/28 meneillään ja tuntuu että kuumeilu vaan pahenee. Ukkokin ku kuuli että alan tuota meitin listaa päivittelemään ni huokas syvään ja tokas,että kaikkeen säki alat. ja saisin varmaan kohtauksen jos joku päivä kone ei tomiskaan =)[/color]

Juu-u...

Vierailija
25/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näytä tuo alku onnistuvan sitten niin millään. Aina tulee tuo väli vaikka sen jo poistinkin. Parasta mennä terrorisoimasta enempää...

Huomiseen...

Vierailija
26/35 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein kovasti Sara! Ihania plussauutisia!

Tarrasukat pikkuiselle!

nellamaija

Vierailija
27/35 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, paljon onnea sinulle ja miehellesi! Ja tietty ekstrasti sitä erikeepperiä pikkuiselle, että pysyisi matkassa!

PASSIONATELLE pahoittelut keskenmenosta ;( Voimia surun keskelle.

MARYROSELLE halaus, jos vielä käyt täällä. Ja hyvää jatkoa opiskeluihin ja muuhun elämään :)

DAJMILLE, HERMOINELLE, PEIPPOSKALLE (toki muistetaan, kohtahan sä jo jakaudut :) ja HANILLE vilkutuksia, yritetään tulla perässä ... ;)

MARZU: onnea uudelle palstaemolle :) Mut saa siivota pois esittelylistalta kyllä, en kuitenkaan täällä juuri enää käy.

Kaikille vauvakuume-enskoille hyvää jatkoa ja plussarikasta kesää! Toivottavasti tavataan o-puolella, eikä l-puolella.

Kesäterveisin Aqua

Vierailija
28/35 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivisesti käynyt lukemassa juttujanne tuolta o-puolelta ja kerron ikävät uutiset nyt myös teille.

Tiistaina minulla alkoi tuhruvuoto ja alavatsa- ja selkäkivut. Valitettavasti meille kävi niin kuin pelkäsinkin, eli raskaus on mennyt kesken. Torstaina kävin päivystyksessä ja ultrassa varmistui keskeytynyt keskenmeno. Viikkoja torstaina oli kasassa nuo 12, mutta pieni vastasi viikoja 7, eli oli mennyt kesken jo monta viikkoa sitten. Se oli täysi yllätys, että niin varhain oli mennyt kesken koska raskausoireet olivat jatkuneet näille viikoille asti. Nyt on niin surullinen ja vihainen olo. Olin käynyt varhaisraskauden ultrassa vkolla 7 ja silloin pieni oli vielä elossa ja sydän sykki, mikä oli antanut meille niin paljon toivoa, mutta samalla viikolla olis siis tilanne muuttunut.

Nyt yritän kääntää ajatukset tulevaisuuteen, toivottavasti meillä olisi onni mukana seuraavalla kerralla. Varmaan kestää aikansa kunnes tämä tyhjyyden ja menetyksen tunne väistyy. Tuntuu niin pahalta palata lähtöpisteeseen, kun ei meillä se raskautuminen ihan nopeasti käynyt. Saatika mitkä ajatukset mahtavat olla mahdollisen tulevan plussan jälkeen...

Nyt pidän palstailutaukoa, ehkä palaan tänne taas uutta toivoa täynnä, toivottavasti.

Sara-Marialle paljon onnea plussan johdosta ja onnea raskauden alkuun ja tarrasukkia pienelle!!

Muillekin toivon paljon plussaonnea, pitää saada o-puolelle alkupään enskoja, joilla onni matkassa.

-Maisi

Vierailija
29/35 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, josko nyt sitten paremmalla onnella sais kirjoteltua. Aamulla nimittäin olin jo kohtalaisen pitkät pätkät kirjottanu ja sitten se katos bitti avaruuteen eikä mulla sillä hetkellä ollu aikaa aloittaa alusta.

Mun piti hiukan tuohon juomattomuuteen juttuun lisätä pari asiaa. Mun mielestä olis kohtalaisen helppoa keksiä syy miks ei juo jos oltais vaan muutama päivä reissussa, mutta ku satutaan olemaan tämän kaveripariskunnan kanssa reissussa 10 pv ja vielä ulkomailla. No enköhän mä jotain keksi. Ei mä ikinä mikään älytön sieppo oo ollu, mutta tuossa ajassa porukka jo ihmettelis et mikä on jos ei yhtään maista. Kai mulla on vaan joku hyvä tauti ja kuuri siihen, tietenkin alko just ennen reissua.

Onneks on enää muutama päivä töitä ja sitten alkaa mun kesäloma. Kolme viikkoa, kaikki vielä menossa johonkin suuntaan. Ei siis kannata ihmetellä jos mua ei näy täällä.

Olo on kyllä todella outo, en mä usko tätä varmaan todeks ennekuin ultrassa nään että kaikki on hyvin. Sen verran on painolastina tuo syksyinen km. Voinu oon ihan hyvin eikä olokaan ole kauhean " raskautunu" . Neuvolaan varmaan soitan kuitenkin tässä ennen kesäloman alkua, tietäis sitten et millon sinne ensimmäistä kertaa pääsee.

Marzu: Mä ilmottelen loman jälkeen tuon la:n ja saat vasta sitten päivittää plussanneeks. Siellä esittelypinossa on muuten muutama sydän joka näkyy koodilla, niissä on pieni virhe --> ; onkin vahingossa : , muutakko sen kun päivittelet. Ei tuo pinon päivittäminen vaikeeta ole, tsemppiä uudelle palsta emolle :) Kiitokset onnitteluista ja tsemppiä piinailuun

Cerise: pahoittelut negasta, toivottavasti se kuitenkin plussaks vielä muuttuu.

butterfly: kiitos, toivottavasti alat voimaan pikku hiljaa paremmin ja toivotaan ettei sairastelu olis vaikuttanut plussaantumiseen

dajm: kiitos, taidan siirtyä seuraanne tuossa loman jälkeen. Eiköhän ensimmäinen neuvolakin niille main sijoitu. En haluis todellakaan vielä paljastaa kavereille mitään, sen verran tuo syksyinen painaa mielessä, että jos kaikki ei ookkaan kunnossa. Sitten ensimmäisen ultran jälkeen

hermonie, kiitos pian mäkin toivottavasti voin liittyä teidän seuraan.

Dizku: kiitos, toivottavasti hormoonitoiminta pian rauhoittuu ja kierrot tasaantuu. Mulla meni muistaakseni pari kuukautta ainakin siihen että kierrot tasaantus keskenmenon jälkeen, mutta sen jälkeen ne oli normaalit

peippsoska ja han: Kyllä mä teidät muistat ja kiitokset onnitteluista. Pakko myöntää, että oon välillä käyny talvella kurkkimassa teidän kuulumisia tuolla o-puolella :) peipposkallakin jo noin mahtavat raskausviikot ja hanilla on ollu ja vaavi kotona jo noin pitkään. Kyllä aika menee tosi nopeesti.

Nella: kiitokset, mikäs siellä on tilanne?

Aqua: kiitos, toivottavasti pian tavataan o-puolella :)

Maisi: Pahoittelut keskenmenosta. Tiedän kokemuksesta että se on todella raskasta aikaa, jaksamista teille molemmille. Tule tänne kunhan taas jaksat ja käy purkamassa tuntoja jos se helpottaa.

Mä pidän vielä plussajunaa pysäkillä, hypätkäähän kaikki enskat nyt matkaan :)

-Sara-Maria rv 6+? - (pitäis varmaan laskea noi rv tietäis missä mennään)

Vierailija
30/35 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Sara-Maria: Kiitoksia...eiköhän tää tästä kun vähän treenaa niin ala sujumaan. Juu katson tuon " sydänongelman" =)[/color]

[color=purple]Kp 19/28 Hirveitä piinailuja ei kyllä taida olla tulossa kun ei pupuiltuakaan ole päästy. Mies kotiutuu tänään illalla taas pariksi päiväksi.

Meillä on vähän selvittämättömiä juttuja...*huokaus* mutta kerron sitten enempi kun ollaan saatu puhuttua. Ei paniikkia.

Nyt meen lukemaan... [/color]

Vierailija
31/35 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas kaikille!

Ihan ensteks Maisille tosi iso halaus ja voimia. Käy vaan asia kaikessa rauhassa läpi ja tule sit taas takas kun siltä tuntuu.

Sara-mariallekkin rupeaa loma painamaan päälle, mukavia loma ilmoja toivottelen:) Ja sit noista mun kierroista et ei mulla aluksi tullut outoja kiertoja heti sen km:n jälkeen vaan nyt on sit kaksi kiertoa ollut aivan sekaisin. Mikä lie sotkenut kierrot? :(

Muuhunpa en oikeen taida osat paljonkaan vastailla joten vähän omaa napaa. Elikkästä mulla ois nyt sit täti juuri toista päivää kestittävänä *ja yritän nyt sit pitää niin pian et jotka piinailee niin pääsisivät plussa junaan:)*. Mut sit oiski semmonen uutinen kun on monella ollut et mitenkä on välillä raskasta kattoo kun ympäriltä tulee vaan ilmoituksia et toiset on jo raskaana... Joo no ei se mitään et jos vaikka oiskin joku kaveri, mut nyt näyttää siltä et taidan saada viel pikkusiskon tai -veljen ennenku ite tulen raskaaksi et kuvitelkaapas sitä. Arvatkaas vaan onko se mukavaa... Tuntuu hullulta ajatella et oma äiti ois raskaana ja se on kummiski jo 50v ja minä vasta 23 kohta 24. Minunhan se kuuluisi olla se hedelmällisempi:) Jotta osaa ahistaa...... Anteeksi nyt tälläinen omanapainen viesti mut en nyt oikeen osaa muillekkaan tätä mennä kertomaan.

T:Dizku

Vierailija
32/35 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistaakos kukaan täällä enää mua, tai onko täällä yleensä sellaisia, jotka ois mun kanssa samaan aikaan muutama kuukausi sitten palstaillu...tietysti toivon ettei edes ole!!:)

Niin, nyt voisi siis oikeasti todeta, että JEEE!!!!

Mies näytti vihdoin ja viimein vihreää valoa vauvalle (tai siis yritykselle) ja tässä kesän aikana pitäisi nyt yritys aloittaa!

Tätä onnea ei voi sanoin kuvailla...olo on kuitenkin vielä vähän epäuskoinen, mutta eikohän se siitä.....

Mukavaa päivänjatkoa kaikille enskoille!

t. Erittäin onnellinen Aleida

Vierailija
33/35 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä käynyt vieläkin vakoilemassa tätä vauvakuumepinoa, kun joitakin vanhoja kuumeilukamuja täällä vielä on ollut. Ja täällähän on tullutkin hienoja uutisia, eli Sara-Marialle oikein valtavasti onnitteluja! Mehän plussattiin viime syksynä melkein yhtä aikaa ja siksi muistan erityisen hyvin sen sinun km:n. Toivon tosiaan että tällä kertaa on teillä parempi onni! Eli paljon tarrasukkia matkaan!!

T: Meriheppa ja pikkutyttö, kohta 4 vk

Vierailija
34/35 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen, tulipas näköjään plokattua vanha pino!

Vierailija
35/35 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermionelle vielä kiitokset mieltä lämmittänestä, kauniista viestistä! Olen tosiaan hyvin onnellinen nykyisen kumppanini rinnalla, vaikka hän niin yllärinä elämääni astelikin:) Ehkä meille jonakin päivänä vauveli suodaan, aika näyttää. Teidän onnellinen odotus kuulostaa ihanalta - ja Onni saa varmasti kauniin nimen sitten aikanaan, vaikkei Onniksi pysyvästi jääkään ainakaan nimellisesti. Teidän onnenne hän kuitenkin on varmasti ikuisesti:) Nautipa kauniista kesäpäivistä- äläkä aherra liikaa siellä potujen kanssa!! sanoo sh-kollega:)

Plussatuulia kaikille Enskoille ; vanhoille ja uusille tuttavuuksille:)

Rakkaudella, pariisitar