Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, jolla neljä lasta?

Vierailija
11.06.2007 |

Millaisella ikäerolla? Ja onko arki kovasti erilaista verrattuna siihen, kun lapsia ' vain' 3?

Oletko ollut välillä työelämässä vaiko yhtä soittoa kotona?

Kaikki kokemukset tervetulleita :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 4 mukulaa, 16v, 12v, 6v ja 1v 7kk. Välillä oltu töissä, välillä kotona. Helpompaa tää on ku muutos 2 lapsesta kolmee. Ainoo mikä välil ärsyttää on ihmisten tyrmistys ku ilmotan et juu, nää kaik on mun..

Vierailija
2/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee lapsille ikää, koko ajan rasittavammaksi menee. Ja meillä lapset pienellä ikäerolla, ei työtä välissä. Nyt toivon että lapsia olisi tullut tehtyä max. 2 kpl.

Vierailija
4/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tulee lapsille ikää, koko ajan rasittavammaksi menee. Ja meillä lapset pienellä ikäerolla, ei työtä välissä. Nyt toivon että lapsia olisi tullut tehtyä max. 2 kpl.

Mulla on 3 lasta. 2v, 4v ja 6v. Olen ollut koko ajan kotona. Välillä kovakin vauvakuume neljänteen mutta liikaa järkisyitä miksi jättää tähän kolmeen.

Olen just miettinyt, että ihania ne on aina vauvoina ja menee laumassa kotona mutta entä sitten kun kaikki on teinejä...niin meneekö vaikeammaksi vain? Voisiko joku muukin isompien lasten äiti valoittaa asiaa?

ei ap

Vierailija
5/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkisin lapset jos mahdollista piiiiitkällä aikavälillä.

Vierailija
6/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen ikäeron takia.

Vierailija
7/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 neliötä vaan ei ole kuin 98.

Vierailija
8/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim kaksi lasta/huone liian ahdasta? Kuinkahan pitkään lapset viihtyvät samassa huoneessa? (meillä kaikki 3 poikia, ikähaarukka 6v-1,5v)

ap

Vierailija
9/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöistä ei olisi kiinni. Meillä on iso talo mihin kyllä mahtuu.

Tuosta ikäerosta kyselisin, että olen ajatellut lyhyiden ikäerojen olevan parempi sisarussuhteiden kannalta?

6

Vierailija
10/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäsoittoa olen ollut kotona...tai no, toisen jälkeen aloittelin satunnaista iltatyötä ja kolmannen jälkeen iltaopiskelua, vielä on tutkinto suorittamatta.

En kyllä osaa sanoa muuta kuin, että tällä hetkellä en osaa kuvitellakaan elämää ilman tätä neljättä pienokaista....toisaalta tähänkin väliin elämä on tuntunut välillä niin kaaottiselta, että ihmettelen vaan miten tässä onkin pärjätty kuitenkin?!!

No, jos naapurin konkareita yms. kuuntelee, niin se vaan menee että " pienet lapset, pienet murheet ja isot lapset, isot murheet" !! Mielenkiinnolla odottelen tulevaisuutta, toivottavasti selvitään hengissä puolison kanssa ja toivottavasti lapsetkin kasvaavat järkeviksi aikuisiksi ;-)

Vierailija
11/11 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt 13v, 8v, 5v ja vauva 3kk. Hyvin toimii! Hyvät ikäerot, arki ei ole rasittavaa. Hyvin saan aikaa myös itselleni. Vanhimmat koulussa , 5v. kerhossa kahtena päivänä viikossa. Syksyllä aloittaa eskarin. Arki rullaa tasaisesti ja oon tyytyväinen :) Nyt kesällä arki muuttui vähän. Ollaan koko perhe koossa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi