Lue keskustelun säännöt.
ärsyttää, kun puistossa sairaana porukkaa, kun sattuu olemaan ruokailupuisto
11.06.2007 |
Ja tosi kurittomia kakaroita ja komennustaidottomia mammoja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän puisto on remontissa, joten siellä ei voi edes leikkiä. Pakko tulla sitten kuormittamaan armon rouvan puistoa.