Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Ellit vk 24**

11.06.2007 |

Ja taas uusi viikko =)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne menkat ei nyt sitten ainakaan vielä alkanut, perjantainahan testasin kp 26 clear bluella, mutta negaahan tuo näytti... No saapa nähdä, jos parin päivän päästä testais uudelleen, jollei menkkoja kuulu, sit kyllä pitäis jo testin näyttää, jos on jotain näytettävää... Tai sitten tuo kierto taas venyy ja venyy... Tänään kp 29, aiemmin oli ihan kellontarkka 28 päivää, mutta pillerit kait jotenkin sotki, kun menkat pysyi niillä kokonaan poissa puoli vuotta, ja nyt olis vasta toinen kierto pillereiden jälkeen, ekahan venyi huikeisiin yli 40 päivän pituuteen...

Helle on nyt sitten taas vähäksi aikaa ohi, no, ehkä ihan mukavaakin... Mikään helleihminen kun en ole...

Laihariin ei kummempia, pientä herkuttelua taas ollu, painohan on junnaillut suurin piirtein samoissa lukemissa nyt kuukauden, mutta tänään mittasin, niin kuukaudessa on kuitenkin vyötäröltä kadonnut 3 senttiä ja lantiolta 2, joten ehkä läski on muuttunut lihakseksi =)

Täytynee lähteä taas lenkille!

Nanne kp 29/ mitä lie yk 1

Vierailija
2/20 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tää loma kuluu liian nopeasti.. Tytsy lähti tänään leirille, joten saadaan olla ihan kahdestaan pari päivää miehen kanssa. Kauhea pulma oli tänään että mitä tehtäisiin, valinnan vaikeus kun olisi kaikkea ja paljon (siis erilaisia kotihommia). Illalla mennään katsomaan yhtä rivarinpätkää joka olisi NIIIN ihana, mutta tähän rahatilanteeseen vähän liian kallis :(.. No, käydään kuolaamassa kuitenkin :)

Ikävää että täti ei vielä Nannelle tullut, tai siis toivotaan että sieltä pärähtäisi se Ellien eka plussa :)

Hyvä että Paaru pääsi sinne lääkäriin ja ultraan mieltään rauhoittamaan, kurjaa että ei lääkäri nähnyt siellä raskauden merkkejä.

(.): ei mitään kummoista, olo aivan fine, ei siis minkäänlaista ovisoiretta, mutta laskeskelin eilen, että aika oikein olisi se ovis ollut silloin viimeksi kun kipujen mukaan kp 20 jqa kiertohan oli sen 33 päivää.. Ite oon alkanu maalailemaan kauhukuvia, että mitäs jos raskautuminen kestääkin nyt kauan, kun jotenkin oon aina ajatellu että helposti tuun raskaaksi.. No, ei auta kuin odottaa ja katsoa..

Mutta nyt muihin hommiin

Tuitu kp13/33?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallaan hyvä, sillä nyt ainakin kierto on siis palautunut normaaliin mittaansa! Tietty plussa olis ollu mukavempi, mut hyvä näinkin... Elikkä kohti seuraavaa kiertoa!

Nanne kp 1/28 yk 2

Vierailija
4/20 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs muut on??!!

Huh, ihan hiki valuu, kittasin tytön päikkäreiden aikana yläkerrasta yhden huoneen seinät! Kaamea urakka, toi kittaaminen on ällöä hommaa, mut jos mielii saada tuon yläkerran valmiiksi, niin pakkohan se on jossain välissä työhön ryhtyä... Tehtiin siis ensin vain alakerta, muutettiin ja nyt yläkerta alkaa olee kohta pintamateriaaleja vaille valmis! Jee!! Huomenna jos sais tuon aulan ja sitten torstaina toisen makkarin...

Muuten ei kummempia...

Nanne kp 2/28 yk 2

Vierailija
5/20 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vähän kiirettä töissä ja väsy olo kun olen nukkunut niin huonosti!

Mutta nyt on se gynekologi varattu ensi viikon tiistaille vai keskiviikolle! katsotaan nyt mitä se sanoo painosta ja tosta mun huonosta selästä! vähänm jo pelottaa valmiiksi. se on niin masentavaa jos se sanoo ettei tuolla painolla voi edes kuvitella. se olisi kyllä niin märkä rätti vasten kasvoja!

muutenkin tämä viikko alkanut vähän herkutellen, tänä iltana tulee yksi ystävä vielä vähän kauempaa kylään niin varmasti tulee syötyä!

mitäs teille muille kuuluu?

Nanne oman kodin remontoiminen on ihan kivaa, kun saa laittaa mieleisekseen. työtä se vaatii mutta lopputulos on yleensä miellyttävä!

Vierailija
6/20 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei Ellikset, ja anteeksi hiljaisuus! On muka, muka ollut niin kiire, ettei ole ehtinyt istua alas. Töissä kun nyt ei onnistu vauva-lehden sivuilla käynti, kuin pikaseen, niin kirjoittelu ei onnistu.

NANNE: Kiva juttu, että alkoivat edes ajallaan! Ja nyt vain tsempillä uuteen kiertoon, eikö vaan? Kuulostaapa ihanilta nuo sun remppajutut, tahtoo kanssa oman kodin, mitä laittaa kuntoon!! *nyt siis vuokralla vielä*

SUSA, hienoa, että lääkäriaika on varattu. En usko, että lääkäri " kieltää" raskauden, varmasti kehoittaa vain karistaa mahdollisimman paljon ennen plussaa. Oma gyne oli niin ihana, kun kannustikin kovasti, sanoi mm. että se paino nousee välillä, putoaa roimasti välillä ja välillä junnaa paikallaan, kuuluu asiaan.

Missäs muut Ellit on? Huhuu??

( . ) Kummallista pahoinvointia ollut ilmassa. Ehdin jo miettiä raskauttakin (eihän se välttis olis ultrassa näkynyt), mutta kun se munarakkula siellä oikealla kasvoi, niin ei taida olla mahdollista.

Tänään kävin antamassa sen näytteen labrassa, korkeintaan perjantaina saan vasta tulokset! Tuskallisen pitkään pitää odottaa..

Oviskin taitaa olla päällä, lähes uin limoissa.. ;) Ainut vain, että jos se prolaktiini arvo on päin metsää, on turha kylvää kavereita, kun ovulointi ei onnistu.. no, täytyy yrittää silti..

Siis kylvöhommiin. ;D

Naanuli 16/31

Vierailija
7/20 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä taas nautiskeltu lomasta ja oltu kyläilemässä..

Nanne on kyllä ahkera, lenkkeilee ja remontoi, oikein hävettää oma saamattomuus (siis kotihommissa ;).

Naanuli, voisko se huonovointisuus olla ovikseen liittyvää? Tuskinpa tulee ovislimoja jos ei ovista tapahdu?? Mun piti olla tikuttamatta sitä ovista mutta niinpä vaan sorruin toissapäivänä ostamaan marketista tikkuja, ja nyt ainakin toistaiseksi näyttäisi viiva vahvistuvan.. Ainoa vaan, että oon kaverilla viikonlopun (pe-su) jolloin en taida voida tikuttaa, mutta täytyy vaan laittaa simpat matkaan ennen reissua ja jälkeen, koska ovis olis laskureitten mukaan vasta ma, toivoisin kyllä että olis jo pe. Mutta eihän siihen jää kun sit pari päivää väliin, ja Paarullehan oli sanottu että 2-3 päivän välein riittää.. ;)

Susa, hyvä että menet lääkärille, niin helpottaa sit se myllerrys siellä omassa pääkopassa, toivottavasti on mukava lääkäri!

Noista lääkäreistä oli jossain pinossa juttua, en nyt muista oliko elleissä vai muualla, mutta ajattelin kommentoida että ite tykkään naisgyneistä.. Musta ne on ollu hellävaraisempia noissa tutkimuksissa ja musta niille on vaan helpompi puhua.

Missäs Paaru, jokos sulla toimii netti kotona?

Käytiin muuten kattomassa sitä aivan ihanaa rivarikämppää, ja oltiin jo tekemässä tarjoustakin mutta sitten todettiin kun järjellä laskettiin, että liian tiukoille menisi talous.. No onneksi tässä kämpässä on vielä tilaa pariksi vuodeksi :)

Tuitu kp14/33 -ovista odotellessa, harjoituksia jatkaessa, lomasta nauttiessa.. :)

Vierailija
8/20 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi kotikone ei, mutta pääsin käymään töissä pikapika koneella. Saas nähdä milloin seuraavan kerran...

Onpas täällä miesgynejen kannattajia! :) Onneks Tuitu on mun kannalla kuitenkin.. :) Mä kyllä jo melkein teidän muiden kommenteista johtuen ajattelin testata miestä taas joskus. Saas nähdä uskaltautuuko. Mulla on kans se, että naiselle on jotenkin kivempi jutella. En tiedä mikä on, taidan olla turhan häveliäs...

Kävin puntarillakin lauantaina, jotain alle 90 se näytti. En tarkalleen muista, kotona on lukema ylhäällä, jotain 89,5 tms. Että ylihuomenna sit taas lukemat.. Olin kyllä äidin luona kyläilemässä pari päivää. Tuli grillailtua kiitettävästi, että saas nähdä.. :)

Naanuli - Kyllä mä näin ilman lääkärikoulutusta ja sua näkemättä arvelisin, että kyllä sä ovuloit. :) Onneks teillä treenataan kovasti. Siitä mun raskaudesta, niin se ilmeisesti tarkoitti sitä mun edellistä kiertoa, josta se vuoto tulikin mutta jäi se tunne. Ei se kai tästä nykyisestä pystynytkään sitä sanomaan. Sanoi vain nähneensä keltarauhasen. Eli kai olin ovuloinut?????

Nanne - ihan mahtavat senttilukemat sulla! Oot mun sankari, kun oot niin tarmokas. Kotia remontoit ja lenkkelet koko ajan. Vau vau! Omat laatikot kun on edelleen purkamatta ja vasta yks seinä puhtaana tapetista, niin ei voi oikein omalla aikaansaavaisuudellaan kehuskella.. :/ Hyvä, että ne sun menkat alkoivat. Tai hyvä ja hyvä, mutta hyvä siksi että kun ei siellä nyt vauvaa ollut, niin pääsette uuteen kiertoon. Toivottavasti se tuo paremman tuloksen! :)

Susa - Hyvä, että olet menossa gynelle. Ei varmaan mitään erityistä syytä, mutta onhan siellä syytä välillä käydä. Ja hieno pudotus sulla kanssa. Kyllä se tärppi sieltä tulee, painoa pudottamalla tai sitten entisissä kiloissa. Kyllä mä tiedän tukevampiakin äitejä ihan useamman, mutta heissäkin on niitä sekä helposti että vaikeammin raskautuneita. Mutta niitä on myös " normipainoississakin" tutuissa. Että ota siitä sitten selvää. Yleisohje lienee, että mitä normipainoisempi, sitä paremmat mahdollisuudet. Mutta tosiaan, tiedä tuota.

Tuitu - Jokos haava on parantunut. Paljon sulla on vielä lomaa jäljellä? Toivottavasti nää sateet lakkais. Eiköhän tuo teidän kylvötahti ole ihan sopiva. Että bdbdbdbd vaan.

Pikainen navanalus vielä ja sit kiireesti pois koneelta.

Nyt on kp... hetkinen, lasken kalenterista.... 27 (hurjaa, näin sitä käy, kun ei palstaile, että on kierrostaankin ihan pihalla!). Kaipa tuo täti kohta paikalle kaartaa. Tai siis toivottavasti pian, että pääsis uuteen yritykseen. En usko raskauteen, koska on niin normiolo ja toi sekstailu oli vähän jäissä kierron puolivälissä. :( Muutto prkl. Mutta ehkä nyt taas aktivoidutaan. Paitsi että nyt seuraava kuukausi on sellainen, että hädintuskin nähdään, kun ollaan niiiiin eriaikoihin töissä. Pitää järjestää iltapäiväkahveja.. :)

Nyt äkkii töihin, toivottavasti kotikone alkaa pian toimia , että pääsee kunnolla palstailemaan.

- Paaru

Vierailija
9/20 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt kuulkaas meikäläisen kotihommien tekoa kehuko, tiskit lojuu tiskipöydällä ja imuroitu on hmmm, joskus... =D Ja on nää raksahommatkin semmossia, et sais pikkuhiljaa jo loppua, mut jos ei tee, ni ei tää valmistukaan! Aika tarkkaan 2 vuotta on tätä jo tehty. Oon ain sanonu, et kivintä rakentamises oli se kun selaili talokirjoja =) Suurin osahan rakentamisesta on sellasta tylsää hommaa, aikaa kuluu ja näkyvää jälkeä ei jää.. Nyt mielenkiinnolla seurataan kun kaveripariskunta on just tossa talokirjojen selaus vaiheessa ja niin päät pilvissä ja kaikki on ihanaa, mut kokemuksesta tiietään, että se karu totuus viel paljastuu! No, on annettu heidän ihan vapaasti olla unelmissa, ei oo rysäytetty maanpinnalle! Sain kuiteski tänään sen aulan kitattua, nyt enää toinen makkari ja vessa. Jipii...

Käveltiin tänään 8 km kun käytiin " hieman" kauempana olevalla leikkikentällä aamulla... No, mukavaa oli, kun oli jopa muitakin äitejä lapsineen! Tää kotiäitiys on näin kesä aikaan pikkasen yksinäistä, kun kaikki kerhot ja perhekahvilat on loppu... Elokuuta siis siinä mielessä odotellaan, sitten on taas vähän sosiaalisempaa elämää.

Jaahas, itkuhälyttimestä kuuluu mekkalaa, eli kotiäidin vapaa hetki päättyi... No, ehdimpä kuitenkin täälläkin poiketa! Huomiseen!

Nanne kp 3/28 yk 2

Vierailija
10/20 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ellit luuraa?????????????? Nyt tänne HETI!

Ei vaan, eipä oo tullu itekään kirjoteltua joten ihan omaan napaankin voi katsoa :) Mutta tänne ei kuulu kyllä mitään kummoistakaan..

Juu, peukku on jo parantunut, kiitos kysymästä Paaru. Vähän kipee vielä jos suoraan siihen haavaan osuu jotain, mutta menny umpeen onneksi hyvin (vaikka aluksi epäilinkin sitä).

Ite just tajusin, että mulla tulee täti käymään just sen eteläloman aikaan, jos en sillon raskaana, eli mun tarvii sit siirtää menkkoja pillereillä jos en nyt raskaudu :(

mut nyt täytyy mennä keittiöön apuun miehelle, siellä lettukriiisi :)

Tuitu

Vierailija
11/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä olleet koko ajan mielenpäällä, mutta tää viikko on ollut ihan tappo! Onneksi on perjantai, muuten tästä tytöstä ei olisi enää mitään jäljellä.. Illalla vielä piti ottaa miehen kanssa yhteen ihan niiin tyhmästä ja pienestä, ettei voi muuta kuin väsymykseen laittaa, molemmin puolin. No, saatiin lopulta sovittua, mutta varmistus simpat eivät liikkuneet, toivotaan, että tiistaiset riittää, tänään kun taitaa olla jo myöhäistä, kun keskiviikkoaamuna jomotteli oikealta.. No, tänään silti vielä yritellään..

Pahainen puntatipäiväkin iski, ja tulos oli plussaa, onneksi tosin vähemmän kuin pelkäsin, silti ottaa päähän!! Kun ihan omaa tyhmyyttä + laiskuutta sen taas antoi nousta..! Keskiviikkona oltiin retkellä töistä ja makkaraa oli pakko syödä, 1½kpl, kun puolikas olisi muuten jäänyt syömättä. Ja eilen oli vuorostaan kakkupäivä (nimppareita ja sen sellaista) ja pakkohan niitäkin olin vetää posket lommolla. No, ens viikkoon paremmalla tsempillä!

Nyt jää tähän, pakko alkaa tliden tekoon..

*kokonaistavoite -25kg, (lähtö paino 102kg)

*matkaa tavoitteeseen -16.9kg, (haave paino 77kg)

*ekaan juhlittavaan etappiin -1.9kg (paino silloin 92kg)

*muutosta viime viikkoon +200g (paino nyt 93,9kg)

Naanuli 19/31 (31 pitäisi tulla, kun 17ovis kipuili, ehkä.. )

Vierailija
12/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en kyllä vaa' alle astu, eilen oli hääpäivä, käytiin ravintolassa syömässä ja sitä rataa ja ne menkatkin vielä kivasti päällä, että oikein turvottaa, niin vois olla vaa' assa niin hurjat lukemat, et jos sallitte, niin jätän väliin... Seliseliltä kuulostaa, no on tuota herkkua taas uponnut... Tänään pitäis vielä vieraitakin tulla, huokaus, eli se tietää taas herkuttelua... Toi vieraiden käynti on niin kakspiippunen juttu, siivouksen kannalta on oikein hyvä, että vieraita käy, niin pysyy kämppä järjestyksessä, mutta laiharin kannalta tositosi paha juttu, kun mä oon viel semmonen et jostain syystä pitää pöytään laittaa sit seittemää sorttia, no mikäs siinä, mutkun sit ite syö niitä seittemää sorttia... Vähempikin riittäis... (ainakin itselle)

Mutta nyt äkkiä yläkerran kittaukseen, eilen jäi väliin, kun neidillä oli känkkäränkkäpäivä... Taas joku semmonen kiva ikäkausi menossa, et äidin puntis roikutaan koko ajan, kukaan muu ei kelpaa, ei edes isi... Huokaus... No huomenna saa kelvata, mies antoi hääpäivälahjaksi ostospäivän, jonka hän maksaa, joten huomenna shoppailemaan piiiiitkäääästä aikaan, ja ihan yksin! kun tuo kodinhoitotuki on niin pieni, ettei siitä kyllä riitä kuin ruokaan ja vaippoihin... Mä oon kyllä itteeni (vai pitäiskö olla lapseen??!!) tyytyväinen, nyt menee enää 3 vaippaa päivässä kun on aloitettu toi pottatreeni, ihan se on siitä omasta viitsimisestä kiinni, et kun vaan viitsii potalle viedä, niin vaippoja kyllä säästyy! Vaikka neiti onkin vasta 13kk...

Ja nyt työntouhuun! Palailen myöhemmin!

Nanne kp ööö.... 4/28 yk 2

Vierailija
13/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä elli lähtee nyt tampereelle ja tulee vasta sunnuntaina, joten hyvät viikonloput kaikille :)

Ja vaaka jäi taas väliin, kun ei viitti loppulomaa pilata.. seliseli.. :)

Tuitu kp17/33

Vierailija
14/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perkele painan koko ajan enteriä vahingossa. Anteeksi siitäkin ;)

Ihunaa kun viikonloppu alkaa, saa taas nollattua tän viikon työt. Kauhee viikko ollu. Sellanen olo et oisin ollu koko ajan töissä. Hain taas uutta työpaikkaakin eilen, toivottavasti pääsis ees haastatteluun. Mä oon niin täynnä yksityissektorin hommia et huh huh... Kyl työolosuhteet ja palkkaus ei kohtaa.

No huomenna on kivaa. Lapsuuden ystävällä on polttarit eli sellaista hulluttelua ois tiedossa. Kaikennäköistä jäynää ja mukavaakin on suunnitteilla. Odotan oikein innolla. Klo 9.45 alkaa päivä aamulla.

Oon nyt sitten ovis vaiheessa. Kp13/26-31. Mul tuli Keskiviikkona jo ovis limaa (sori...) eli mis vaihees ovulointii sitä tulikaan taas? Mä en muista et mul ois pitkään aikaan tollee limaillu...No keskiviikona pöllytettiin lakanoita ja suunnitelmis ois tänään, sunnuntaina ja tiistaina. Onks sillon tarpeeksi varmisteltu, muttei kuitenkaan liikaa?

Vituttaa toisaalta tällanen suunnittelu, mutta pakko sitä on. Saa sitä sitten muussa vaiheessa kiertoo sekstailla spontaanisti.

Mä oon muuten ollu tupakoimatta nyt viikolla...huomenna aion sortua kuitenkin...auts.

Aurinkoa huomiseksi toivoen. Anessanne.

p.s.oon muuten käyny lukemassa vaikka en oo kirjotellutkaan. ;)

Vierailija
15/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

101,5kg....eli samoissa oon ollu nyt varmaan kaks kuukautta. Onneksi ei oo tullu enää plussaa...onneks...

no nyt mä meen...mies jo soitteli, että tulee hakee mut duunista...

Heippa hei....

Vierailija
16/20 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olleen hiljainen tämä viikko, hyvä niin etten ole ainoa :)

Juupa eilen hyppäsin vaakaan ihan vain rangaistukseksi itselleni viikon herkutteluista mutta olin todella positiivisesti yllättynyt nimittäin tulos oli plus miinus nolla eli paino edelleen sen 95,6kg. ja hyvä niin että ensi viikolla pelkkiä vihanneksia! :)

Juu mulla oli yksi vanha luokkakaveri peruskoulusta kylässä ja siksi aika hiljakseen olen viikon ollut. olen kyllä pariin kertaan käynyt lukemassa teidän juttuja:)

Aika tylsä viikko noin muuten mulla takana hirveetä kiirettä töissä. Mitäs te muut ellit teette työksenne? minulla niinkin naisellinen " ammatti" että ajan tässä pääkaupunki seudulla kuorma-autoja ja pyöräkuormaajia :)

mulla nyt siis pillereitä jäljellä viikko ja 3päivää ja ensi viikolla gynis... Jännittää :)

Vierailija
17/20 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kesä tehdä hallaa itse kunkin pudotukselle.. no, syksyllä sitten viimeistään tsempataan! Syksystä puheen ollen, peilikuvaa katsoessa tajusin, että jostain pitää jonkinlainen jumppa löytää, niin inhottavasti tuo maha on taas alkanut roikkua.. :( Mutta mistä mä sellaisen löydän, että mun tulee mentyä..? Ja uimisenkin voisi ottaa taas kuvioon, eli sitten tsemppiä tänne, kiitos!!

Mietin muuten myös, että ensi viikon puolesta välistä kuukaudeksi eteenpäin olen ainakin itse tosi harvoin koneella, että pitäisikö tehdä heinäkuuksi kuukausipino? Voi muuten tulla aika lyhyitä pinoja..

ANESSA, kiva kuulla sinusta! Tässä on aika hyvä linkki noihin limoihin

http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

mutta siis kun toivoo raskautta, niin pitää toimia silloin, kun tekstissä käsketään ehkäistä. :)

Eli siis viimeisenä limapäivänä olisi hyvä laittaa kaverit matkaan, ja varmistella vielä toisena kuivana päivänä.

Meillä ajoitus meni ehkä aika nappiin siis. :) :)

NANNE, mä oon miettinyt samaa, että vieraiden tulo/ kylässä käynti tekee huonoa tän laihdutuksen kannalta. Mulla tahtoo olla sama vika, että sen seitsemää sorttia pitää olla kaikkea vielä ihan hirveästi, ettei vain lopu kesken..

Nyt olen yrittänyt pysyä linjassa, että kahta lajia on pöydässä, keksejä + jotain " parempaa" , eikä muuta. Yhden kaverin kanssa ollaan otettu tavaksi tehdä ja syödä salaattia, jos ovat iltaa istumassa tai sitten dippaillaan kasviksia. Ja hyvältä maistuu.

Oma ongelmansa on töissä olevat tarjoilut, lähes viikottaín on jokin miittinki, jossa on hyvää tarjolla. Loppu keväästä aloinkin jättää lounaalta leivät syömättä ja söin ne ensin kahvin kanssa ja vasta sen jälkeen makeaa, yllättäen pienenpi pala riitti ja vain se yksi pala, vaikka joi kaksi kuppia kahvia!

Eli TYÖPAIKKAGALLUPPIIN sen verran, että lapsiin liittyvää on minun työni, tarkemmin en rajaa, menee helposti tunnistettavaksi.. :)

SUSALLA ne pillerit vähenee.. :)

Harmillista, PAARUN kone taitaa olla edelleen epäkunnossa.. toivottavasti pian taas linjoilla!! Toivottavasti et tule kertomaan tätikuulumisia, vaan ekan Ellin laitat linjoille! bd bd

Omaa napaa sen verran, että se prolaktiini arvo oli normaali. Hullua kyllä, olin vähän pettynyt, olisi toisaalta ollut " mukavaa" löytää jokin selkeä vika. Eli PAARUn laserkatse ja lääkärinkoulutus kertovat hyvinkin oikeaa. :) :)

Jep, nyt miehuuden viereen.. moi-i!!

Naanuli 19/31

Vierailija
18/20 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan kaikille mitäs teille kuuluu? onko dietti pitänyt viikonloppuna :)

Mua rupesi tänään askarruttamaan yksi asia, kun luin lehdestä että kun lopettaa pillerit niin pitäisi odotella yhdet menkat tulevaksi.

Mulla on aina ollut kellolleen tarkat menkat ennen pillereitä ja pillereillä. nyt kuitenkin viime syksynä vaihdoin minipillereihin (cerazette) ja sen jälkeen mulla on ollut tasan kahdet menkat eikun kolmet. ekat joskus marraskuussa, sitten helmikuun lopussa 5päivää ja maaliskuun toisella viikolla 4päivää. eli kohta 4 kuukauiteen ei ole ollut mitään.

toisaalta ihan kiva mutta toisaalta ei. olen aina aika ajoin tehnyt testejä, koska enhän voi tietää jos olenkin raskaana kun ei tule tätiä ollenkaan. kun en mä aina muista kaikkia pillereitä ottaa. saattaa yksi kaksi unohtua kiekosta. ;)

siispä sitä tässä mietin että ties kuinka kauan sitä tätiä joutuu odottelemaan pillereiden jälkeen?! onneksi mulla on se lekuri ensi viikolla että voin kysellä. tunnen itseni niin tyhmäksi kun ekaa kertaa " asialla" eilen juuri sanoin miehelle että mistä mä edes tiedän miten paljon tai vähän sille vauvalle puetaan päälle, että sen on hyvä olla :) jotenkin niin innoissaan ja samalla kauhuissaan!

Vierailija
19/20 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itseasassa mietin sitä tässä minäkin, että mahdanko muistaa väärin kun tollasta muistan mäkin jostan lukeneeni... Että olis hyvä pitää yks kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen ennenkun alkaa oikeesti yrittelemään. Toivottavasti joku viisaampi vastailee, kun mäkin tota mietin. En tosin uskalla haaveillakkaan (juuri laastarit pois heittäneenä ja ekaa ovista odotellessa ;)) että heti eka oovee ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja Naps :) .... mutta kai niinkin vois käydä ;)

Vierailija
20/20 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susa: itse söin noita samoja pillereitä kuin sinä niin imetyksen ajan (ja ajatelkaa mulla alko menkat 5 viikkoa synnytyksen jälkeen vaikka täysimetin puol vuotta, tosi epäreilua!!) ja menkat pysyi poissa. Nyt sitten kun lopetin, niin menkat tuli eka hetimiten, sit 2 viikkoa väliä ja taas vuoti, seuraavia menkkoja sitten saikin odotella yli 40 päivää... Eli oli pari kuukautta ihan sekasin. Ennen esikoista siis oli ihan kellontarkka 28 päivää pitkä kierto. Nyt sitten tää viimenen kierto oli taas sen 28 päivää. Eli vihdoin on kierto tasaantunut, hyvä niin!

Niin ja sitten se ammattikysymys, mä olen käsityöläinen =D.

Viikonloppu oli mukava, lauantaina kävin ostoksilla (mies kustansi mun shoppailu päivän), vaatteita tarttui ihan kivasti mukaan, viimeksi olen tainut ostaa äitiysvaatteita, joten jo oli aikakin... Mutta jotenkin yleensä nykyään tulee ostettua aina lapselle, ei itselle... Mä oon vaan nyt jotenkin " välikokoa" , normaalimitotuksella olevissa vaatteista ei aina löytynyt tarpeeksi isoa, kun taas sitten isommalla mitotuksella olevista ei meinannut olla tarpeeksi pientä. Höh... Niin, tuota koko 44 nyt oon sitten ostellut, haaveissa 42 tai jopa 40. Vaatekaupoissa se tuntuu välillä niin kurjalta kun ei noissa " tavismitotuksella olevista" löydy tarpeeksi isoa.. Ja sitten jotenkin tuntuu, et niissä isojen vaatteissa ei oo niin nättejä ja tietty valikoimatkin pienemmät... Siis laihari jatkukoon!!! Täytyy taas huomenna alottaa herkuton kuukaus, se on aika tehokas mulla, kun mä kuitenkin liikun suht paljon, niin se on sitten vissiin toi herkuttelu mikä mulla tota painoa kerryttää. Myönnetään, mä rakastan herkkuja..

Mutta huomiseen!

Nanne kp 7/28 yk 2