En uskalla mennä gynkekologille, koska pelkään saavani orgasmin,kun tutkii
Kommentit (17)
tavallinen tapa että ne kokeilee kielellä tuntoherkkyyttä?
Tuntoherkkyys ja kyrvän mahtuvuus/siis emättimen tilavuus pitää aina tarkistaa!
Omituisia kandeja teidän gynekologit!
gyne on mies semmonen keski-ikäinen (35-45 noin arvioisin) ja sisätutkimuksen jälkeen silittää pohjettani ja sanoo että hyvältä näyttää eli kaikki on siis kunnossa. Eikä ikinä käytä hanskoja ainakaan mua tutkiessaan, pesee ja desinfioi kyllä kätensä ennen ja jälkeen tutkimuksen.
3 kertaa oon käynyt ja aion käydä jatkossakin, kun noita seksikontakteja ei muutoin ole niin saanpahan ainakin hyväksyntää näin. Ehkä lääkäri juuri siksi tekeekin näin, koska kaipa hän alapäästäni huomaa ja tuntee ettei seksiä ole harrastettu?
Gyne laittaa inhottavat käsineet käsiinsä, niihin jääkylmää liukastetta ja häpyhuulia avaamatta survaisee sisään. Kopeloi kohdunsuulla asti, pistää helvetisti ja jos ottaa papanäytteen, sisällä vihlaisee.
Niin että naminami vaan, ihan varmasti jokainen terve nainen saa tuollaisesta orkun!
vahingossa sillä lailla ja niin kauan hiplailee, että orkun saat. Siitä voit sitten jo tehdä valituksen.
kyllä siitä on eroottinen tunne kaukana, kun gynellä käy...paitsi jos gyne koskettelee sopimattomasti ja sehän on sitten eri juttu! Ammattitaitoinen ja pihtailla papereilla työtään tekevä gyne, ei kyllä saa orgasmia kenellekään.
missäs gynellä te käytte? Saiskos numeron niin voisi tilata ajan? :D
Mun edellinen gynekologikäynti oli lähes yhtä miellyttävä kuin jos olisi turpiinsa ottanut. Niin ja piti vielä maksaa. Pitäisi taas lähteä papa-kokeeseen, mutta pelkkä ajatuskin värisyttää, eikä sillä hyvällä tavalla.