KOLMOSKUUMEILIJAT VIIKKO 24
EDELLISEN VIIKON PINO
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10480061&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (26)
Olipas painoa pikkuneidillä. :) Menikö kaikki hyvin? Tuliko repeymiä? Minulla esikoinen olli melkein 4 kg ja 53 cm ja jouduttiin tekemään eppari. Tosin synnytys oli kestänyt jo 16 tuntia, joten en jaksanut enää ponnistaa.
Onnea vielä!
Meni töissä pitkäks ja mies olikin menny muksujen kans pitsalle, joten saan istua rauhassa kotona vähän aikaa.
Onnea mami0203!
Gallupiin: Yhdessä oltu vajaa 9 vuotta, asuttu yhdessä 6 vuotta, ei olla naimisissa, suhde toimii hyvin. Harrastuksina lasten kanssa puuhailu, sauvakävely, jumpat, lasten ryhmien ohjaus, lukeminen, pihan laitto. Kesäaikaan luen aina Agatha Christien kirjoja. Se on perinne, vaikka kaikki taitaakin olla luettu läpi jo useampaankin kertaan. Dekkareista tykkään muutenkin. Talviaikaan lukeminen menee tenttikirjojen parissa. Harrastukset meikäläisellä enemmän tai vähemmän on/off tyyppisesti. Talviaikaan pysyvästi ryhmien ohjaus.
Nyt on hassu fiilis. Ihan kuin vauvakuume vähän helpottaisi. Luin eilen vauvalehteä ja mietin sitä rumbaa pienen nyytin kanssa. On se ihanaa, mutta myös raskasta. Toki siis edelleen kuumetta on :). Pupuilua oli kp 14, mutta tämän kierron ovulaatio oli joko melko kivuton ja samana päivänä tai sitten se on vasta tulossa. Välillä heittää kiertoo pitemmäks.
Hmmm.. Tuokohan perhe minullekin pitsaa, nam!
-KenguRuu kp 18/27-33
Onnea AIHA!
Unohtui äskeisestä.
-KenguRuu
Sitten omaan napaan: Kävin tänään poistattamassa tikit päivystävällä terkkarilla. Ei ollu ku yks ennen mua mut silti kerkesin lukee Kingiä (Musta Torni XI) ainakin 20 sivua. Mä olen nopea lukija, testin mukaan 330 sanaa minuutissa. ;) Haavat olivat hyvin parantuneet ja huomenna niitä saa rasvailla jos siltä tuntuu. Kysyin samalla tota raudan makua suussa (se siis jatkuu nyt neljättä päivää) ja terkkari kyseli raskauden mahdollisuutta ja olisin päässy testiinkin (virtsasta). Siinä kun pähkäiltiin että jos viime minimenkat ois ollu valemallia, se näkyis mutta jos ovis on ollu heti menkkojen jälkeen niin eipä näy, joten jätin väliin. Käski vaan sitten ottaa yhteyttä jos tuo jatkuu ja jatkuu.
Mami0203:lle vielä uudet, " varmistuneet" onnittelut! Olen todella onnellinen puolestasi enkä edes yhtään kateellinen tällä kertaa ;)
mp73: Nyt taidetaan me sitten olla melkeinpä kauiten täällä junnanneet?! Joten oisko NYT aika siirtyä sinne kotiloihin?? Lohdullista kyllä, kaikki muutkin on tainneet sinne siirtyä ennemmin tai myöhemmin...
).( kp 15 vasta menossa joten ei edelleenkään mitään... Nyt jos täti taas tulee niin menen seuraavaksi gynelle. Menkat on niin älyttömän runsaat että on jo todella hankalaa. Mitäköhän asialle voisi tehdä, tietääkö joku?
Galluppejakin on näköjään ollut. Mä harrastan vaan aerobiccia, muu aika menee tähän muuhun elämiseen (=lapset, työ, kotityöt). Te muut olette aikaansaavempia :) Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta, joista 6 naimisissa. Ihan mukavasti menee, vai miten tuota nyt pitäisi kommentoida ;) Vaikka ei nyt joka hetki toki onnea ja autuutta ole. Onko kellään...
rv:t laskin aiemmin ihan päin honkia, kun laitoin että 4+5 sillon oli oikeesti 3+5..
mami rv 4+1
Hyviä jatkoja teille! Ja paljon ++++++tuulta!!!