Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSKUUMEILIJAT VIIKKO 24

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mami0203 !

Viime viikolla olikin kaksi pinoa, mutta laitoin liiteeksi ton Defeisin aloittaman ns. virallisen pinon.

Tervetuloa Äiti1983! yk tarkoittaa monesko yrityskierto on meneillään

kp on kiertopäivä ja sen jälkeen monesti ilmoitetaan montako päivää kuukautiskierto on yhteensä. Ei nyt tule mieleen muita lyhenteitä.

Täällä Itä-Suomessa satoi viime yönä vettä, mikä on tosi hyvä. Alkaa olla toi piha ihan rutikuiva, vaikka ollaan sitä hiukan kasteltukin.

Voisin taas laittaa galluppia, niin tutustutaan vähän paremmin.

Kiinnostaisi tietää harrastuksista.

Mitä harrastatte?

Itse harrastan hiukan golfia, kuntosalia, lukemista (vanhoja dekkareita tällä hetkellä) ja milloin mitäkin. Sain digijärkkärin justiinsa ja aloittelen valokuvausharrastusta. Mulla on vähän niin, että innostun aina jostain ja sitten harrastan sitä ihan hulluna aikani ja kyllästyn aika pian. Muutenkin sellaiset aikaan sidotut jutut ei käy mulle. Harrastelen fiiliksen mukaan.

Viola kp 8/30 yk 4

Vierailija
2/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu viime viikolla oli kaksi pinoa =) No jos tämä viikko menis tällä yhdellä.

Gallup: Minä harrastelen milloin mitäkin, tällä hetkellä sudokut on ykkönen... (ukko meinaa jo hermostua ku mulla on sudoku koko ajan kädessä) Tykkään kovasti myös puutarha-hommista ja maalaamisesta, siis rakennusmaalaamisesta. Olen talvisin kova kutomaan villasukkia. Siinäpä ne tärkeimmät tais olla, ja musiikki on myös lähellä sydäntäni, varsinkin livenä.

On: Ei ihmeitä.... alavatsa on ollu jotenkin kummallinen pari päivää, mutta siinä kaikki. Selkä reistaa myös, mutta taitaa johtua tuosta lapioimisesta ja pihan tonkimisesta. Piinailut alkaa.....

mp73 yk7, kp23/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset on kiva aihe. =) Mä harrastan lukemista (King, Eddings, Cookson, Cornwell, Sandemo jne), pianon pimputusta ja laulua, palapelien kasaamista (pitää olla mielellään 1000 palaa tai enemmän) ja käsitöitä. Tuo käsityö-osio käsittää neulomisen, ompelun ja ristipistotyöt. Lisäksi mä keräilen vähän sitä sun tätä, kuten esim Arcorocin Octime-astiastoa (se 8-kulmainen) mustana, miekkoja ja joidenkin bändien kaikki mahdollinen (lähinnä levyt, sinkut, vinyylit jne) pitää olla. ;)

Vierailija
4/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa liittyä mukaan..Olen 25v,2 pienen pojan äiti.Pojat on syntyneet 8/04 ja 1/06. Kuumeilen nyt oikeasti neljättä,kun meillä esikoinen on kuollut kohtuun 4v sitten rv 41. Mutta koska meillä on 2 elävää poikaa niin toivon saavani vielä yhden vauvelin taloon! :)

Meillä ei vielä yritystä ole,mutta kierukka poistettiin 3vkoo sitten ja heti sattu " tietoinen vahinko" ja nyt katsotaan mitä tapahtuu.Ens ma pitäs menkkojen alkaa.

Harrastan ringetteä ja kuntosalia! :)

Vierailija
5/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola71: Älä vielä onnittele, täti voi hyvinkin vielä pärähtää paikalla:/

mp73: Tsemppiä piinailuun!! Toivotaan että täti pysyy poissa!

De Feis: Mulla myös keräilyssä tuo 8-kulmainen astiasto:)

Ansku23: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!!=)

Gallup: Harrastan hevosia, ompelua ja lukemista. Sauvakävelyä jonkin verran ja uimassakin tulee sillon tällön käytyä, se ei enää niin aktiivista ole ollut.

ON: Samaa vain, uutta testiä en ole tehny, ihan sellanen olo että täti tulee.. Alavatsaa pakottaa kummasti ja saan kaikenmaailman kuumia aaltoja ym.. Vielä pitäis ainakin 2 päivää jaksaa miettiä mitä tämä on, koska edelliset 3 kiertoa on ollu pituudeltaan 30pvää, ja jos sillon ei täti tuu, teen uuden testin.

+++++++++++++++++

mami kp 28/26-34

Vierailija
6/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menin ja testasin vielä, kun en oikein usko tätä todeksi!!

Viiva oli voimistunut selvästi, nyt kai minun on uskottava että plussa se on..Mutta mitä vain voi vielä tapahtua, joten maltillisesti mennään=)

Vierailija
7/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juuri noita lyhenteitä tarkoitin, valaisi kummasti asiaa!

Mä vielä syön tämän levyn (ehkä kokonaan) pillereitä, kun on ollut pari kuukautta sitten välilevyn pullistuma selässä ja ens viikolla keskiviikkona on lääkärikäynti sen tiimoilta...saa nähdä sanooko se että unohda koko kuumeilu =( toivottavasti ei! Pitäkää peukkuja!

Just illalla ukkoni kans puhuttiin, että molemmat olis valmiita ja halukkaita hankkimaan sen kolmannen! IHANAA! Saa nähdä kauan kestää kun pillerit lopettaa..? Tähän asti on raskaaksi tulemiseen riittänyt suunnilleen kun haistaa miehen kalsareita =)))))

Mulla muuten harrastuksiin kuuluu lenkkeily (aina kun ehdin) sekä laulaminen ja pianon sekä haitarin soittaminen!

Vierailija
8/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lyhenteiden selvityksestä! Auttoi kovasti!

Mä itse vielä syön pillereitä tämän levyn, ehkä kokonaan...kun oli pari kuukautta sitten välilevynpullistuma selässä ja ens viikon keskiviikkona on lääkärikäynti sen tiimoilta! Sit se varmaan sanoo, että unohda koko kuumeilu =( toivottavasti ei! Pitäkää peukkuja!

Just eilen illalla ukkoni kans puhuttiin että molemmat olis valmiita ja halukkaita hankkimaan sen kolmannen...josko olis vaikka tyttö, vaikkei sillä mitään väliä olekaan! Niin siis kotona on 04 ja 05 syntyneet pojat.

Harrastan musiikkia; laulamista, pianon ja haitarin soittoa sekä lenkkeilyä, aina kun ehdin ja viitsin ; )

Vierailija
9/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli melkein sama kaksi kertaa, kun tää kone vaan ilmoitti, että tuli virhe kun painoin OK...sit kirjoitin uudestaa ja sama juttu...ja sit vast tajusin että tulihan se sinne kuitenkin =/

*nolona* tietotekniikan ihmelapsi....

Vierailija
10/26 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin iloittiin sateesta. Piha todellakin kaipasi sitä. Olen jonkin verran kastelukannulla kukkia kastellut, mutta pihinä en viitsi hirveästi vettä haaskata pihamaahan. Olishan meillä tuo kaivokin, mutta siinä on sellainen betoni kansi, että meikäläisen voimilla ei sitä nostella. Ja miestä ei tietenkään ole mailla eikä halmeilla silloin, kun kukkia pitää kastella.

Eli harrastuksista kyseltiin. Sauvakävely, satunnainen kuntosalilla käynti, satunnainen lukeminen ( ruotsalaiset jännärit eli Mankellia, Marklundia ), omakotitalon pihan tonkiminen ja remppa. Siinäpä ne sitten olikin! Tuota punttisalia haluaisin harrastaa enemmänkin, mutta nyt aika menee kyllä tuossa pihassa voimaillessa. Talvella sitten taas.

Meillä ei ole vielä tehty päätöksiä kolmosen aloituksen suhteen. Itsekin välillä soudan ja huopaan. Mutta ei ole tuo mieskään suoranaisesti vastustanut. Kun kuopus siirtyi pinnasängystä isojen poikien sänkyyn, ei mies sanallakaan maininnut mahdollisesta sängyn myynnistä. Positiivista!!

Muutoinkin tuntuu, että tuttavapiirissä on kauhea 3. vauvan vauvakuume, mutta miehen köriläät eivät sitten innostu millään asiasta. Toivotaan, että kesä muuttaa ukkokultien järjenjuoksua.

T. Meeri70

Vierailija
11/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mami0203!

Miten voi tuntua viikon odotus niin pitkältä!?!?!?!?!? Nyt kun sain tuon ukonkin innostumaan tästä vauvahankkeesta, niin haluaisin vaan heti tositoimiin, enkä odotella mitään lääkäriaikoja!!!!!

Meillä on tänään 3 vuotishääpäivä! Samalla vois pistää uuttakin gallupia; naimisissa vai avoliitossa ja kauanko on kestänyt? =)

Meidät siis vihittiin päivälleen 3 vuotta sitten ja samalla kastettiin meidän esikko! Vieraita oli noin 80-100 en muista tarkkaan. Mä olen aina sanonut ennen että koskaan en mene naimisiin, kun ei se mitään muuta, mutta niin se vaan kävi kun kemiat natsasi kohdalleen! Eli ei koskaan pitäs sanoa ei koskaan! =)

Vierailija
12/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimisissa, elokuussa tulee toka hääpäivä, mutta yhdessä ollaan oltu reilu seittemän vuotta.

Varasin lekurille soittoajan torstaille ja pyydän lähetetteen labraan, jossa haluan tarkistettavan vielä tuon hcg-arvon ja kilppariarvot.. Ei tätä vaan voi uskoa!!

mami kp 29/26-34 tai rv 4+5

Parille kaverille oon kertonu saamastani tuloksesta, mutta muille en näin varhaisessa vaiheessa halua kertoa. Missä vaiheessa muut on kertonu raskaudesta?

Vierailija
13/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimierkki kerkes jo unohtumaan.....

Gallupiin vastaus: 21. päivä tätä kuuta tulee neljä vuotta täyteen naimisissa oloa. Yhdessä ollaan oltu noin 4 vuotta ja 3 kuukautta. ;)

Vierailija
14/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Ollaan oltu naimisissa vuodesta 1996, eka lapsi 1998 ja toka 2006. En myöskään minä ollut mitään naimisiin menevää sorttia mutta mies on niin vanhanaikainen että halusi. Häät oli isot, yli 200 henkeä ja hauskaa oli.

Niin ja harrastuksista vielä että onhan mulla 2 kissaa ja koira, puutarha ja vanha talo. Niitä ei aina muista laskea harrastuksiin kun käy työstä ja on vähän niinkuin elämäntapa.

Viola

Vierailija
15/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin vastaan: Yhdessä ollaan oltu 9,5v. Olin 15v kun tapasin nykyisen mieheni,marraskuussa tulee sit 10v täyteen. Naimisiin mentiin 11/2004 vanhemman pojan ollessa 2,5kk.

Nyt kp 22/28 ja eilen illalla alkoi ovis/menkkamainen kipu ja alaselkää särki vähäsen. Yöllä oli aika paha ovismainen kipu munasarjoissa,mut pahempi mitä ovis aikana on. Nyt särkee alaselkää vähän ja on menkkamainen olo. En tiiä onko tää jotain kiinnittymis jutskaa,n.vko sit oli suunnilleen ovis. Noh,ens vkolla sen sit näkee.

Vierailija
16/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp73: toivotaan, että plussaat. :)

Ja tsemppiä kaikille muillekin. :))

Täällä etelä-Suomessakin satoi. Ihan hyvä vaan, niin laskeutui noi pölyt alas. Ja muutenkin on kiva kun on viileämpi ilma. En pidä siitä jos on hirveä helle. Olen kai sen suhteen omituinen, mutta tulee huono olo jos on hirveän kuuma.

Kävin tänään oiekin hikilenkillä (siis pidemmällä kun yleensä) vaunujen kanssa aamulla kun on vähän viileämpää. Pitäisi saada vähän painoa laskemaan, mutta saas nähdä miten onnistuu. Alavatsa on vieläkin sen näköinen kuin ois raskaana. :) Siis ylimääräistä on.

ON: Mulla ol ivarmaan ovis kp 16 tai 17/29 kun mulle tuli finnejä kuin teinille. :) Mulla ei yleensä ole olult finnejä oviksen aikaan tai muutenkaan. Outoa... Ja ovistesti näytti 3 päivää positiivista. Onkohan mulla hormoonit jotenkin sekaisin kenties...???

Harrastuksista: luen silloin kun ehdin, käyn kävelyllä, aikaisemmin kävin kuntosalilla, nyt en ehdi/jaksa, harrastan myös laulua ja pianonkin omistan.

Galluppia: Miehen kanssa oltu yhdessä 6,5 vuotta. Siitä 5,5 vuotta kihloissa (tosin mun sormus hävisi pari viikkoa sitten ja mies ei pidä sormusta kun se ei mahdu sille). Naimisiin ei olla vielä päästy, kun mies ei halua. Itse olisin kyllä halunnut jo aikoja sitten.

Vierailija
17/26 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup-vastauksia: Avioliitossa ollaan. Yhdessä on oltu jo 12 vuotta. Naimisiin mentiin vasta viime vuonna. Oltiin oltu sitä mieltä, että avioliittoa ei tarvita, mutta kun tuota omaisuutta ( eli lainarahalla ostettu talo ) ja lapsia alkoi olla, niin päätettiin, että selkeintä oli mennä naimisiin. Niinpä sitten lasten kanssa neljästään käytiin maistraatissa ja siinäpä se. Sormuksia ei vaihdettu. Nimen sentäs vaihdoin. Että näin meillä.

t. Meeri70

Vierailija
18/26 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omiani ajattelin tänään jorista, jos suinkin sopii. =)

Eilinen oli aika omituinen päivä kaikin puolin... Lähdetään nyt vaikka siitä että tuli tuhrua pyyhittäessä ja sitten suussa maistui melkein koko ajan metalli. Ihan kun olis imeskelly rautatankoa päivät pitkät. Tarkistin heti ekana, ettei ikenet vuoda jostain, mulla kun on tosi herkät ikenet ja oon useemman kuin kerran saanu ikenen auki kun olen tökkäissyt hammasharjalla ikeneen. No eivät siis ikenet vuotaneet kuitenkaan.

Sitten onnistuin jotenkin närkästyttämään jenkin numero yksi. Väitti kyllä kivenkovaan ettei ole närkästynyt tai vihainen, mutta mä olen rivienvälistäluvun mestari. Pyysin kyllä anteeksikin heti... Ja jenkki numero kaksi jää työttömäksi, mikä ei ole kivaa. Laitoin sitten pahoitteluni ja uteluviestiä, että onko siellä sama meininki kuin täällä työn saannin suhteen.... eli hemmetin hankalaa.

Vierailija
19/26 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen samat kivut jatkuu.Koko eilisen päivän särki mahaa ja selkää.Illalla nukkumaan mennessä aikas kovastikin ja mietin et mitenkä saan nukuttua.Hyvin nukuin,säryt oli loppunu jossain vaiheessa.Nyt taas aamulla alkoi uudestaan,sama menkkamainen juilinta ja alaselkä särky.

Nyt kp 23/28.

Vierailija
20/26 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä tietokone sanoi yhteistyönsä irti, joten näin kirjaston koneella piipahdan.

Eli jatkossa en pysty päivittämään listoja. Jos joku ihana immeinen sen homman ottaisi.

Meille syntyi sitten viimein rv 40+1, 30.5 kolmas tyttö. Mitoin 53cm ja 4510g! Että tosi pieni prinsessa :)

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä sitä plussaa odottaville. Ei siitä ole pitkään kun täällä kuumeilin teidän kanssa ja nyt jo vauva sitten 2vkoa! Näinhän se on. No jonakin päivänä sitten liityn taas kuumeilijoihin, kun ruvetaan neljättä yrittämään...

AIHA ja Nea 2vkoa sekä tytöt 1v2kk ja 2v7kk