Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teen? Auttakaa sairaanhoidosta tietävät
10.06.2007 |
Eilen nousi selkään jättimäinen " finni" , joka on tänään paisunut todella isoksi ja kipeäksi patiksi (kova). Puristamalla ei mitään tule ulos, mutta tuntuu että siellä on jotain ja paljon. Ei kärsi nukkua selällään eikä nojata mihinkään. Ylävartalon liikehdintä sattuu. Menenkö terveysasemalle näyttämään aamulla?
Voi olla joku ötökän pistokin? Läpimitaltaan on n. 4 cm ja.
Auuu
Kiitti avusta.
Kommentit (2)
Se voi tarvita avaamisen (inkiisio), että märkäinen erite saadaan pois. Lisäksi tarvitset antibiootin. Mene ihmeessä näyttämään sitä lääkärille huomenna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vähän hankalaa jos sinne ei näe.