Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ENSKATTARIEN MEGATAPAAMINEN LÄHESTYY!***

10.06.2007 |

Heippa!

On sen verran raskas jo tuo alkuperäinen pino, että laitanpas uuden ja toki linkin sinne vanhaan: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9721472&p=&mpage=10&tmode…

Siis tällithän on jo ensi lauantaina täällä Riihimäellä. Ei ainakaan vielä ole mitään katastrofaalista ilmaa luvattu. Mulla on neuvottelut käynnissä, jos ihan kissoja aja koiria sataa, niin voitais päästä yhdelle nuorisotalolle. Mutta lähempänä ja tarvittaessa siitä lisää...

Aikataulusta sitten sen verran että sellainen joustava 10-15 on sovittuna tuon meidän miehen kanssa (ettei raukan tartte ihan koko päivää olla evakossa...) mutta aika moni on kai tulossa joskus 11 aikoihin.

Minä järjestän astiat ja juotavat eli kahvia, teetä, mehua jne. Muuten olis kiva saada vähän jotain salaatteja, ehkä patonkia, levitteitä ja jotain makeaa kahveen kanssa. Keräsin tuohon alle listaa tulijoista ja ainkain joidenkin kohdalla on jo jotain tuomisjuttujakin. Päivittäkääpäs muuten, jo ette olekaan tulossa, niin tietää vähän varautua.

Ja siis jos sää sallii pihalla oleilun, niin kannattaa ottaa vaikka joku huopa mukaan, minkä päällä voi sitten köllötellä. Täältä löytyy tarvitseville potta ja pihalla on kahluuallas, jos täytyy helteessä viilentyä. ;o)

Tarkempia koordinaatteja saa, kun meilaa osoitteeseen La_My1975@hotmail.com

Karssuli ja Aino

Jenni ja D

Napero ja Eetu (makaronisalaattia)

Pikku-Milli ja Akseli

Bejpi ja Eve

Osse ja Typy

Burde ja Heidi

Tikru ja Ronja (maidoton & munaton keksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D

Aurora ja Oliver

AA ja Aino (juustokakkua)

Kandi ja Noel

Ope ja Aino

Poppis ja Emiliina

Queen ja Liia

Laralei ja Nemo

MiaMik ja Ida

Q ja pikku-quu

Leena_Maija ja Joonas

Pesukarhu ja Joona

Pi-Ki ja Arttu

Henna ja Joel

Pian nähdään!

-Amy ja Emmi-

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö NapNap ole tulossa???

Voin tehdä vaikka sämpylöitä ja tuoda niiden päälle jotain levitettä. Ne lienee ihan helppo kuljettaa junassakin.

-Q-

Vierailija
2/30 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen ollaan tulossa paikalle, kakku kainalossa, toivottavasti ei mene ihan lätyksi junassa.

AA ja AE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään näillä näkymin johonkin kiihdytysajoihin Hyvinkäälle silloin - unohdin kokonaan nämä treffit sitä sopiessani! :(

No, toisella kertaa sitten.

Pi-Ki

Vierailija
4/30 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joudutaan skippaamaan, harmi!!!

Vierailija
5/30 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo näytti siltä ettei päästäiskään tulemaan mutta tullaan kuin tullaankin! Ajattelin tehdä sellaista feta-parsakaalipiirakkaa jos vaan löydän sen ohjeen jostain, muussa tapauksessa kehitän jonkun muun suolaisen piirakan.

Vierailija
6/30 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt jonkun nimi puuttuu, niin huutakaa " hep!" sillä on saattanut mennä ohi tuolta vanhasta pinosta...

Karssuli ja Aino (suolainen piiras)

Jenni ja D

Pikku-Milli ja Akseli

Bejpi ja Eve

Osse ja Typy

Burde ja Heidi

Tikru ja Ronja (maidoton & munaton keksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D

Kandi ja Noel

Ope ja Aino

Poppis ja Emiliina

Queen ja Liia

Laralei ja Nemo

MiaMik ja Ida

Q ja pikku-quu (sämppiksiä ja levitettä)

Leena_Maija ja Joonas

Pesukarhu ja Joona

Henna ja Joel

-A ja E-

Vierailija
7/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli listaan voi lisätä meidät, NapNap+tyttö.

Mitä me voitais tuoda? Jotain mitä saa kaupasta, en kyllä jaksa millään ruveta duunipäivän jälkeen leipomaan... ideoita?

Mies menee sillon Hyvinkäälle kattoo niitä kiihdytyskisoja, joten me tullaan siinä samalla kyydillä.

Vierailija
8/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mama on niin huonossa kunnossa, että en mä uskalla lähteä mihinkään..Iskä meinaakin pyytää lääkäreiltä jos se pääsis kotiin viikonlopuksi kun näyttää kuihtuvan ja sekoavan yksinäisyydestä siellä sairaalassa..Yksin se ei kuitenkaan pysty äiskää hoitamaan eli mennään sit viikonlopuksi sinne.

Ihanaa treffailua vaan kaikille!

t. poppis

Vierailija
9/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tuoda jotain keksejä ym. kahvin ja mehun kanssa kun ei aika riitä nyt leipomiseen:)

Vierailija
10/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eka hääpäivä lauantaina... Ja en oikein muutenkaan raskis viedä tota lasta isältään viikonloppuina, kun kerrankin niillä on enempi aikaa toisilleen :) Mut mä voisin harkita joskus ihan muuten vaan lähtee käymään Riihimäellä, vaikken sitten kaikkia treffiläisiä näekään :/ Ja muutenkin on ollut viime aikoina aika paljon reissaamista Ainolle, seli seli :DD

t. Ope

p.s. Miettikää silti, jos porukkaa joskus haluaisi tänne Turkuunpäin reissata tai jos kaikki järkkäis ne mummolareissut sopivasti samaan aikaan näille nurkille!

Vierailija
11/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tiedä ehdinkö leipoa vai joudunko vaan hakemaan kaupasta jotain... Ja tulo on vielä hippusen epävarmaa, kun meillä on tämä asunnonvaihtorumba päällä. Mutta tuskinpa me vielä muutetaan, joten toiveikkaana olen treffien suhteen!

Vierailija
12/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja D

Pikku-Milli ja Akseli

Bejpi ja Eve

Osse ja Typy

Burde ja Heidi

Tikru ja Ronja (maidoton&munatonkeksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D

Kandi ja Noel

Queen ja Liia (keksejä kahvin kanssa)

Laralei ja Nemo

MiaMik ja Ida

Leena_Maija ja Joonas

Pesukarhu ja Joona

Henna ja Joel

NapNap ja tyttö

Tuomisten pohtijoille vinkiksi, että jotain salaattiaineitahan voisitte ainakin joku tuoda, niin täällä kyllä äkkiä saadaan sitten tehtyä salaatiksi. Ja mites jotkut pasteijat tms, mitkä vois paistaa kotona tai täällä (siis tarkoitan sellaisia pakastejuttuja).

Neljän yön päästä nähdään!

-A ja E-

Vierailija
13/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo piiiitkään aikaan käyny kirjottelemas.. ennen sitä kerkes joka päivä ees lukemaan kuulumiset,mut nyt ei oo enää kerenny.

Meinannu rehvitki unohtua,mut onneks ystävä muistutti, ku olin bongannu mun ja nemon nimet täältä. :D

Eli nyt on aika 50/50 et tullaanko.. Ei olla ennen reissattu junalla nemon kanssa, vähän jänskäis. Onks siitä asemalta pitkä matka amylle?

Mä mietiskelen ja ilmottelen,et ollaanko tulossa. Kovasti kyl haluttais tulla ja nähä teiät kaikki, ku en oo viel päässy minnekkään treffeille.

Katsellaan. :)

Vierailija
14/30 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattein tehdä melonipalloja eri meloneista, olis ainakin raikasta jos on lämmin päivä.

-Henna-

Vierailija
15/30 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me nyt päästään niin me voitaisiin tuoda karkkia :) En viitsi lähteä täältä asti raijaamaan mitään leipomuksia.

Mies menee tänään hakemaan sitä uutta varaosaa autoon ja sitten vaan jännätään auttaako sen vaihtaminen ;) Ilmottelen varmaan huomenissa päästäänkö...

MiaMik ja Ida

Vierailija
16/30 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja D

Pikku-Milli ja Akseli

Bejpi ja Eve

Osse ja Typy

Burde ja Heidi

Tikru ja Ronja (maidoton&munatonkeksi-juusto-liivate-kakkusysteemi) =D

Kandi ja Noel

Queen ja Liia (keksejä kahvin kanssa)

Laralei ja Nemo ?

MiaMik ja Ida (karkkia)

Leena_Maija ja Joonas

Pesukarhu ja Joona

Henna ja Joel (melonipalloja)

NapNap ja tyttö (tomaatti-mozzarella -salaattia)

Asemalta meille on parisen kilometriä, mutta sellaista tasaista ja mukavaa pyörätietä, joten nopsaan pääsee. =)

-A ja E-

Vierailija
17/30 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Nostetaanpas pinoa ajan kuluksi.. :) Meitä Oonan kanssa harmittaa kun ei päästä tulemaan treffeille. :( Ollaan hautajaisissa, eli ei mitenkään ihana lauantai odotettavissa.. Mutta pitäkää te muut kivaa ja toivottavasti päästään seuraavalla kerralla osallistumaan!

Mammis & Oona [/color]

Vierailija
18/30 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Nyt näyttäiskin niin kivalta, että me voitais kanssa E:n kanssa tulla!

En uskaltanut aiemmin ilmoittautua kun oli niin vaiheessa suunnitelmat, mutta jos vielä mahtuu mukaan niin tultaisiin!

Olikos hesasta tulossa junalla porukkaa? Jenni ja D?

mennäänkö porukalla?

Me ollaan tulossa espoosta mutta siis junalla helsingistä varmaankin.

Hesasta lähtijät, voitteko laittaa mulle postia mailiin: l.iiris100 @ gmail. com (ilman välejä) aikatauluista tms jos päästään samaan " kyytiin" .

Me voidaan tuoda jotain dippivihanneksia/sormiruokaa äideille ja vauvoille (porkkanaa, kurkkua jne... ja dippikastiketta)

Kivaa, nähdään!

:) iiris ja E

Vierailija
19/30 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me joudutaan sittenkin ainon knassa skippaamaan noi partyt, kun mummelilla on 77 v synttärit, enhän mä muistanut pölhä koko päivää, kun aina jotenkin muistan että 25.5 on synttärit.

AA ja AE melki puoli vuotta

Vierailija
20/30 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitais tuoda pasteijoita, joko ihan valmispakastesysteemejä tai jos innostun niin tehdä ite (epäilen suuresti ;) ).

Junalla oltais tulossa ja samaan junaan saa tulla muutkin :).

Tässä ois muutama juna, jotka ois musta ok..

08:48 Helsinki 09:46 Riihimäki Lähijuna H

09:06 Helsinki 09:50 Riihimäki InterCity2 167

09:21 Helsinki 10:10 Riihimäki Lähijuna R

09:48 Helsinki 10:46 Riihimäki Lähijuna H (ei matalalattiajuna!!!)

Tuossa ic' ssähän on se palveluvaunu, mut mun mielestä ihan hyvin voi tuon matkan mennä lähiliikennejunassakin (pari euroa halvempaa). Muut on matalia paitsi tuo viiminen eli vaunut ei ongelma.

Ite tulen kyytiin Tikkurilasta. Mä melkein äänestäisin tuota 8.48 tai 9.21 junaa. Mulle voi meilata myös eteen nicki ja perään @hotmail.com. Voin antaa puhelinnumeron sit sähköpostissa (Q' lla on mun numero?)

Jenni