Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla jatkuva nälkä edelleen vk 17

10.06.2007 |

Hei, onko kellään muulla nälkä jatkuvasti (kahden tunnin välein). Ainakin tuntuu, että jatkuvasti, vaikka syön hyvin useasti päivässä monipuolisesti (aika terveellisesti). Painoa tullut noin 5kg, kuten edellisessäkin raskaudessa näillä vaiheilla. Nälän tunne on jotenki tosi voimakasta ja heti tarttis saada jotain. Tällaista ei ollut ensimmäisessä raskaudessa...

Olisi mukavaa kuulla onko muita nälkäisiä vielä alkuviikkojen jälkeenkin??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

minulla on ollut koko raskauden ajan aivan kamala nälkä. Ja olen kyllä syönyt, painoa tullut jo yli 10 kg lisää. Nyt rv 26 ja huomasin viikonloppuna, että jotain kummallista on, mitähän se on... Ja sit tajusin, että minulla ei ole koko aikaa enää nälkä!!! Eli mulla se jatkui ainakin tonne 25 viikolle asti. 2 tuntia oli aivan liian pitkä aika olla syömättä. Mutta tosiaan nyt on olo normalisoitunut ja toivottavasti tuo painon nousukin hieman hidastuisi...

t. ongenvapa rv26

Vierailija
2/2 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva nälkä vaivaa. Tuntuu, että puolen tunnin päästä syömisestä taas kurnii. Syön terveellisesti ja koitan juoda paljon vettä. Kiloja tulee varmasti taas n. 20 kuten aikaisemmissakin kolmessa raskaudessa, mutta olen kyllä joka kerta palautunut ennalleni. Nyt vaan tuntuu, että tällaista hirmunälkää en ole ennen kokenut. Ja vähän rasittavaahan tämä on, toiv. ei koko raskauden ajan vaivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla