Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos lapsen juhlissa on tarjolla vaan sipsiä ja karkkia?

Vierailija
10.06.2007 |

Olin aika ihmeissäni kun lapsi kertoi tarjoiluista. En ole itse mikään kokki kolmonen, mutta kyllä meillä aina vähän muutakin on tarjolla.

Tuli vähän sellainen, että lahjat tänne ja menkää kotiin meininki.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kakkut menee hyvin lasten suihin. Meidän eskarin synttäreillä oli 12 kakunsyöjää ja melkein koko 9 munan kakku meni, kun lisää otettiin.

Jotkut tekevät hirvittävän makuisia kakkuja, joten ehkä joillekin lapsille tulee kammo ällö -kakkuja kohtaan. Oma kaverinikin tekee pahoja kakkuja. Valmispohja, jota ei ole kostutettu kunnolla ja kaupan mansikkahilloja. Hyi!

Vierailija
22/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten meidän pojalla olisi aina vaan omat eväät ja ikuisesti samat herkut mukava. On ihanaa kun joku joskus viitsiii leipoa jotain munatonta ja maidotonta ja pähkinätöntä meidän pojalle sopivaa. tai järkeätä edes sitä useimmiten allergisillekin sopivaa vadelmagrandimehujäätä ja vadelmagrandipillimehua kun muut vetävät limppareitaan ja syövät jätskibaarista. Olen aina ikuisesti kiitollinen kun pojan ei tarvitse kaivaa sitä iänikuista muumikeksipakettia esiin ja katsella kun muut syövät kaikkea itseltä kiellettyä.

Meillä otetaan huomioon myös muiden allergiat -- kaikille keksin jotain, vaikka sallittujen listalla olisi vain strutsinliha! Enkä ole mikään superäiti, kaukana siitä. Omaani vaan ajattelen ja yritän sitten tehdä muille sen minkä toivoisin omalleni tehtävän :)

Ja sitten ap:n aiheeseen -- ymmärrän hyvin pointtisi ja ihmettelen näitä joitakin vastauksia. Meillä on ainakin niin paljon ystäviä, että synttärit ja muut pikkujuhlat ovat melkein viikottaisia -- olisi hurjaa ajatella, että lapset aina saavat vetää navan täydeltä pelkkiä karkkeja ja sipsejä. Meilläon myös ensin tarjolla jotain vähän ruokaisampaa ja/tai terveellisempää (viimeksi mies piti hodarikojua ja myös dippivihanneksia oli tarjolla -- maistui!) Karkit ja sipsit kannetaan esiin vasta sen jälkeen ja karkit ovat Bährenslandin valikoimista -- sopivat siis aika monelle allergikollekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin mielelläni uusia taitoja, kuten leipomaan ilman munaa ja maitoa jne.

Tuo oli juuri pointtini, että meillä on aina myös ollut ensin, niitä suolaisia (meilläkin kerran oli hodaribaari) ja sitten vartaita joihin sai itse kasata mieleisensä ja ihan juhlan viimeisen tunnin aikana karkkia ja popparia, ettei mene riehumiseksi ja nykyään kun on myös vähäsokerisia niin ostan usein niitä + jugurtti/suklaarusinoita jne.

ap

Vierailija
24/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan kukaan muu ole koskaan ikinä tajunnut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme