Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos lapsen juhlissa on tarjolla vaan sipsiä ja karkkia?

Vierailija
10.06.2007 |

Olin aika ihmeissäni kun lapsi kertoi tarjoiluista. En ole itse mikään kokki kolmonen, mutta kyllä meillä aina vähän muutakin on tarjolla.

Tuli vähän sellainen, että lahjat tänne ja menkää kotiin meininki.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti. Muu on lähinnä rekvisiittaa.

Vierailija
2/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmentä eri sortttia, joista kahdeksan olisi jäänyt syömättä? Eli silloin ei olisi tullut tunnetta että lahjat tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojan synttäreillä oli

-karkkia, tikkareita

-sipsiä

-popparia

-limsaa

-trippejä

-keksejä

-jäätelökakku

-coktailtikkuja

Enkä kyllä koe, että olin " huono äiti" . Lapsilla oli hauskaa jne..se on pääasia. Se vasta on turhauttavaa, jos kakut pitää roskiin nakata.

Vierailija
4/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTSKIBAARI =)

On siis muutamaa eri lajia jäätelöitä, strösseleitä, kermavaahtoa yms ja jokainen lapsi saa itse valita mitä haluaa omaan annokseensa.

Meillä ei ole tehty kakkua aikoihin sillä se ei lapsille yksinkertaisesti maistu. Sipsit ja karkit ne tosiaan parhaiten menee :)

Vierailija
5/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi minulla ei ole kutsujen alussa koskaan karkkia tai sipsejä tarjolla, muuten ei sen jälkeen mikään muu maistuisi!

Aluksi siis kurkku- ja porkkanatikkuja, sitten jotain pikkusuolaista (lihapullia, prinssinakkeja ja juustopaloja hammastikuilla meloninpuolikkaassa, pieniä pizzapaloja tms.), sitten kakkua ja vasta tämän jälkeen mässypuoli esille.

Juhlat pysyvät rauhallisina, kun lapset eivät ole sokerihumalassa ja kuitenkin lapset saavat karkkiannoksensa juhlien lopussa.

Vierailija
6/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt pojan synttäreillä oli

-karkkia, tikkareita

-sipsiä

-popparia

-limsaa

-trippejä

-keksejä

-jäätelökakku

-coktailtikkuja

Enkä kyllä koe, että olin " huono äiti" . Lapsilla oli hauskaa jne..se on pääasia. Se vasta on turhauttavaa, jos kakut pitää roskiin nakata.

Vierailija
7/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bileissä

Vierailija
8/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla opettavainen jopa synttäreillä.

Meillä on karkit ja sipsit muut tiskissä heti ja lapset saa kerrankin syödä just siinä järjestyksessä ja sitä mitä haluavat, tai olla syömättä.

Vierailija
9/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit, nakit ja lihapullat hävisivät äkkiä, mutta keksit ja muut makeat jäivät koskematta.

Vierailija
10/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isän jätskikulhon jossa 3 sorttia jädeä ja just noita strösseleitä ja tilpehööriä. Ja sitten ne karkit ja sipsit.

Olin mä vähän äimänä koska tämä äiti aina kehuu kokkaustaidoillaan ja kuulemma on kokeileva kokki. Mutta kivaahan tuolla oli ollut, toki!

3 h synttärit ja matkoineen 4h, lapsi syötettiin kotona hyvin, ettei mene nälkäisenä ja hyvä niin, koska kotiin tuli tosi nälkäisenä.

(ei ole karkin eikä sipsin ystävä erityisesti).

En itsekään kakkuja tee edes pienemmän lapsen synttäreille vaan esim. omenapiirakkaa tai raparperipiirakkaa vanilijakastikkeella.

ap

Vierailija
11/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on vaikka sairastunut yöllä tms. etä ei ole ollut voimia leipoa, vaikka olis tarkoituskin... tulihan juhlat kuitenkin pidettyä

Vierailija
12/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaan vähän eri mieltä. Kyllä pitää olla " oikeaa ruokaakin" tarjolla ja ei sitä sokeria kauheasti. Villiksi oli kuulemma mennyt muutamalla touhu, enkä ihmettele.

Omani ei ole karkkiin totttunut kun en ole totuttanut, pienen pussin joskus haluaa kaupasta ostaa ja leffailtoina tehdään poppareita.

ap

Vierailija
13/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes odottaisi että sitä on. Monet lapset ovat nykyään allergikkoja tai uskontonsa vuoksi eivät syö esim sianlihaa, niin makeat ovat enemmän helppo valinta.

Vierailija
14/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lapselle samalla yksi lahja myös. Teen myös ristiäisiin ja muihin perhejuhliin erilaisia vaihtoehtoja, myös kasvista jne.

Minulle tämä on vaan tärkeä asia, ymmärrän ettei kaikille. Ja riita en nyt lietso, kunhan mielenkiinnosta kyselen!

t. ap

Vierailija
15/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä mukana oleville vanhemmille - lapset syövät keksejä, sipsejä ja karkkeja.

Ja nehän onkin etupäässä leikkimiseen ne juhlat, ei mitkään syömingit.

Vierailija
16/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä mikä itseä miellyttää.

Vierailija
17/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa emännöidä, jos ei niin edelleen ok! Ja annetaan olla, kunhan hämmästelin, kun on oikeasti tämä äiti aina kertomassa mitä ruokaa laittaa jne. Ehkä tosiaan oli jotain sattunut toivottavasti ei! Mistään sellaisesta ei onneksi ollut viitteitä kun perheen tapasin.

ap

Vierailija
18/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt noin ihmeellistä! Tavallista toisia huomioivaa käytöstä!

ap

Vierailija
19/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia sipsiä ja keksiä, jos on muuta niin on marsista tai superäiti, ok.

ap

Vierailija
20/24 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsejä hautajaisruokana, kun oli vainajan herkkua. Sanoin heti, että mun hautajaisiin kanssa. Niitähän menee aikuistenkin synttäreillä eniten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi