Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaanko jossain että on palanut, kun tarkoitetaan ruskettunutta ihoa?

Vierailija
10.06.2007 |

Tuli elävästi mieleen viime kesä, kun olin aika ruskea, moni sanoi minut nähdessään, että oho kun olet palanut. En tosin ole polttanut nahkaani sitten lapsuusvuosien, sen verran on sentään järkeä päässä. Nyt on mieheni ollut paljon ulkona ja on melkoisen ruskea, kun törmättiin eilen kahteenkin hänen ystäväänsä ja molemmat totesi, että oletpa sinä palanut. Kuulostaa omiin korviin hassulta ja kummalliselta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kanssa luullaan, että olen palanut, vaikka iho ei ole yhtään kipeä, kuumota tms.

Kaverini taas ruskettuu sellaisen " likaisen" ruskeaksi, eikä sen vuoksi ole kovin innokas auringonottaja.

Vierailija
2/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin tämän päivittelyn nyt, kun mieheni ihoa alettiin ruotia keskellä katua. Hassua muutenkin puuttua toisen ulkonäköön. Ja jos oltaisiin poltettu itsemme ihan tulipunaiseksi, eiköhän sekin tiedettäisi itse ilman toisten mainintaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitteleeko joku olevansa ruskea, jos on polttanut nahkansa punaiseksi?

Vierailija
4/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten auringossa oleilu kohtuudella ja suojakertoimia käyttäen luulisi olevan terveellistä.

Vierailija
5/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos " rusketus" on sellainen punasävyinen, niin ei ihme jos päivitellään... Mulla mies ruskettuu helposti tosi tummaksi, mutta kyllä hänkin nahkansa on joskus onnistunut polttamaan. Ja tosiaan oli juuri sellainen " punaruskea" , kuitenkin ihan selvästi palanut. Tiesi toki sen itsekin, eikä samaa virhettä ole sen jälkeen tehnyt.

Vierailija
6/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve iho on vaalea.

Näin asiaa infosi eräs ihotautilääkäri artikkelissaan aiemmin tänä vuonna.

Vierailija
7/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä tosiaan ole mitään himoauringonottajia, mies on ihan normaalisti mukavasti ulkotöissä ruskettunut. Enköhän minä olisi jo huomannut, jos mies olisi polttanut nahkansa, jos ei itse olisi sitä muka tajunnut. Nämä kommentoijat ovat kyllä olleet aivan vitivalkoisia, jotka eivät itse varmaan auringosta yhtään pidä.

Vierailija
8/8 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ruskettuneet asu aurinkoa ottamassa. Jotkut ruskettuvat todella nopeasti, vaikka eivät aurinkoa ottaisikaan. Toisissa auringossa oleminen ei meinaa näkyä millään. Ei ruskettumisesta voi päätellä kuinka paljon on auringossa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi