Onko kellään crosstreineriä?
Osaatko suositella tai kertoa miten noista kymmenistä malleista saisi valittua itselleen sopivan?
Kuinka kova meteli tulee, jollei ole magneettijarrua?
Tuleeko eri ohjelmia käytettyä, vai onko ihan turha ominaisuus?
Onko lyhyellä ihmisellä sillä askelluksen pituudella merkitystä?
Vinkkejä!
Kommentit (5)
Meillä on Gym-Techin crossari ja siinä askellus on mulla sopivaa. kokeilin Prismassa ohikävellessä sitä punaista (Hercules tai sinnepäin) ja se tuntui ihan piipertämiseltä meidän crossariin verrattuna. Askellus oli jotenkin kauhean pientä, meillä on isompi liikerata. Muuten voi olla tasokkaampi laite.
Meidän kojeessa on kyllä se vika, että pitää kunnon suhinaa käyttäessä. Telkkua saa huudattaa vierellä, jos on suomenkielinen ohjelma. Jos nyt ostaisin uutta, ostaisin sellaisen, jossa on ohjelmia valmiiksi. Lisäksi kiinnittäisin huomiota tuohon äänitasoon. Mutta toisaalta, kun et tiedä, paljonko sitä käytät, tuntuisi varmaan hassulta upottaa siihen isot rahat. Sitten taas hyvää laitetta ehkä tulisi käytettyä enemmän..?
Meillä tuo merkki, ja oon ollu tosi tyytyväinen. On hiljainen (en kyllä tiedä mitään jarruista...) ja eri ohjelmat on tosi hyviä: Tuovat vaihtelua ja virkistystä käyttöön sekä ovat monipuolisia. Ei ole seissyt nurkassa käyttämättömänä, niin kuin mies pelkäsi, vaan teen säännöllisesti hikikierrokset. On ihan oikeesti tehokasta!
Sijoittaisin siihen mielelläni vaikka 800e jos tietäisin käyttäväni sitä vaikka 3x viikossa seuraavan viiden vuoden ajan.
Mutta jos siitä tuleekin vaan vaatenaulakko, niin sais olla halvempi :-) Ja varsinkin kun en oikein tuotekuvauksistakaan saa tehtyä isoa eroa tuotteiden välille.
mutta käytiin kaverille hakemassa urheiluliikkeestä crossari, hintaa oli joku 200e. Itse oon 160cm pitkä, eli lyhytkin pääsi sillä liikkuun ihan kivasti :)
Riippuu käyttäjästä itsestään, onko niistä ohjelmista mitään iloa. Suosittelisin käymään kyseleen. Älä ota sitä kalleinta, ellet ole himourheilija, mutta älä halvintakaan, koska halvat harvoin on hyviä.