Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla ollut näin paha " LÖHÖILY PÄIVÄ" ?

Vierailija
10.06.2007 |

Oon kerrankin yksin kotona kun perhe mummolassa viikon. Eilen käväisin viihteellä. Tänään en ole edes avanut verhoja vaan makaillut sängyssä lueskellut lehtiä ja just tilasin vielä pitsaa kotiin ja loppuillan ajattelin katsella tv:tä. Eipä ole tullut vuosiin näin löhöiltyä, mutta täytyy kyllä myöntää että hyvää tekee. Suosittelen muillekkin perheenäideille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kotona. Olen pessyt 4 koneellista pyykkiä, täyttänyt tiskikoneen ja vienyt yhden maton ulos aloittaakseni imuroinnin. Muuten olen maannut vuorotellen sohvalla ja vuorotellen sängyllä tv:n ja lehtien viihdyttämänä ja syönyt puoli levyä suklaata ja ison jätskiannoksen. Kohta menen vähän kävelemään ja sitten ajoissa nukkumaan.

Vierailija
2/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viikon ainoa vapaapäivä ja mieli ois tehny vaan löhöillä, mutta lahdettiin kuitenkin ulos ja tultiin vasta tossa lähempänä viittä kotiin. Sitten ruoan jälkeen nukahdin tohon sohvalle ja nyt on vielä imuroitava ja tiskattava ennen ku pääsee yöunille. Ei millään viittis, mutta pakko on. Huomenna taas aamuun töihin ja iltapäivällä tulee sit lomalaisia käymään, eli nyt on siivottava, jos yleensä meinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää pelkkää makoilua(levitin olohuoneen vuodesohvan, mitä en ikinä tee, kun perhe on kotona). Sen verran nousin, että kävin kaupungilla syömässä.

Kyllä tosiaan teki hyvää..=)

Vierailija
4/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimassa varoja vaihtoehtoismedialle. Miltei tonni saatiin kasaan.

Vierailija
5/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, tuli niin laiska ja vetämätömn olo, että ihan tympi! Olen niin tottunut touhuamaan, että KOKO päivää en jaksa makoilla :)

Vierailija
6/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikon kotona yksin. Mies ja lapset ovat olleet maalla. Itse olen töissä käynyt. Tänä aamuna oli migreeni ja meni pitkälle iltapäivään, ennen kuin selvisin siitä. Olin kyllä ajatellut lähteä ulos, mutta taitaa se nyt jäädä...En ole tehnyt yhtikäs mitään tänään.

Vierailija
7/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan kotihommia tehnyt, masiksen takia jouduin sairikselle, siis kirjaimellisesti jouduin, ei ole huvittanut mikään.

Toisaaltaan vedin aivan hirveetä kyytiä melkein vuoden, pati vaan loppu, nyt kerätään voimia, et syksyllä taas jaksaa.

Vierailija
8/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus sellanen päivä ettei aikaiseksi saa yhtään mitään ja kulkee yövaatteessa koko päivän. Seuraavana sitten haluaakin jo liikkeelle. Ei se löhöpäivä silloin tällöin haittaa tee :)

Vierailija
9/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki näköjään vapaaehtoistyötä vain kiillottaakseen sädekehäänsä... Kyllä, olet nyt selkeästi Hyvä Ihminen ja kaikkien muiden yläpuolella. Onneksi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän