Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 9 raskausviikko kaikista riskialttein?

10.06.2007 |

Hei!

Olen jostain lukenut että 9 raskausviikko on kaikista riskein, sikiö kai kehittyy sillloin niin paljon.. ja monet keskenmenoista tapahtuu tällöin? Pitääkö tämä ollenkaan paikkaansa?

Mulla alkaa huomenna 9 raskausviikko ja pelottaa jos menee kesken.. Kuukautiskivut vaivaa vieläkin, verta ei onneksi ole tullut. (semmosta kurjaa jomotusta varsinkin öisin.

Huomenna ensimmäinen neuvola, no ehkä sieltä saa sitä tietoa lisää..

T. Marie rv 8+6

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että sinulla on syytä huoleen, ellei vuoto ole ollut, vaikka nekin voi olla normaaleja raskauden alussa kun voi tulla jopa kolmetkin menkat. Itselläni oli koko alkuraskauden myös jomottavaa kuukautiskipuja muistuttavaa jomotusta vatsalla, molemmissa raskauksissa. Joista ensimmäinen meni kesken, mutta siihen liittyi vatsan alueen arkuus ja selkäsärytkin. Tässä raskaudessa näitä edellä mainittuja oireita ei ole ollut ja nyt olenkin rv32+. Ultrassahan sen asian pystyy varmimmin sanomaan, joten jaksamista sen odotteluun.

vauva2006 rv32+1

Vierailija
2/3 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa 10. (kymmenes)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sinulla on viikkoja 8+6 niin se tarkoittaa 8 täyttä viikkoa ja 6 päivää eli 9 viikkoa menossa.

Eikös sitä sanota että viikkoon 12 asti on riskialtteinta aikaa mutta minulle on ainakin sanottu esikoista odottaessa viikolla 9 ultrassa että kun silloin nähtiin että vauva on kohdun sisällä ja sydän sykkii niin voin lakata murehtimasta. Mutta tapahtuuhan niitä km myöhemminkin, itse olen rv 22 ja koko ajan olen odottanut vain sitä rajaa että vauvalla olisi mahdollisuus jäädä eloon jos syntyisi.

Älä murehdi kaikki menee varmasti hienosti kun olet jo noin pitkälle päässyt, minulla 4km rv 6-7