Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ä.pakkauksen toppapuku 30€? kuka ostaa?

Vierailija
05.10.2008 |

joku myy ostetaan ja myydään sivulla. ei kyllä tulis mieleenkään ostaa tollaseen hintaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ostaa joka haluaa maksaa.

Vierailija
2/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löyty kevyttoppiksia 10€ myytävän. hei haloo... kuka ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmähän se on joka maksaa.

Vierailija
4/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri kirpputorilta niin maksoi 3,50€ ja ihan on kuin uusi.

Vierailija
5/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin huutiksesta uuden äp puvun hintaan 2€, ihan käypä hinta.Postikulut olivat enenmmän mitä puku, mutta ei haitannut.

Vierailija
6/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus postarit

Vierailija
7/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytetty n. 10 kertaa vm. 07

Vierailija
8/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on aika vanha, sinikeltaruutuinen+hattu ja toinen on vaal.sin beige+hattu+töppöset+tumput.

meinasin lähettää ne Pietariin keräyksen mukana.

Vierailija
9/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oo tyhmä joka pyytää tommosta hintaa vaan se joka maksaa siitä niin paljon.

Vierailija
10/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka antaisin puvut ilmaiseksi, ei kukaan kiinnostu... jos mä sanoisin et 1,50€/ puku ni jo menis. Parempi lähettää Pietariin, siellä kuitenkin ihmiset ovat kiitollisia avusta.

Vierailija
11/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mulle oo tullu mieleenkään pyytää rahaa ä.pakkauksen vaatteista. kaikki olen ilmatteeksi antanut eteenpäin.

Niin... tyhmähän se on joka maksaa, ei pyytäjä.

Vierailija
12/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mulle oo tullu mieleenkään pyytää rahaa ä.pakkauksen vaatteista. kaikki olen ilmatteeksi antanut eteenpäin.

Niin... tyhmähän se on joka maksaa, ei pyytäjä.

aivan helvetin tyhmä.

Vierailija
13/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin huutiksesta uuden äp puvun hintaan 2€, ihan käypä hinta.Postikulut olivat enenmmän mitä puku, mutta ei haitannut.

Sun mielestä 2e haalarista on käypä hinta. Mullekaikkihetiuuttajailmaseks. Jos olisin raskaana nyt ottaisin avustuksen rahana ja sit vaatisin äp-vaatetta ilmaiseksi itselleni. Eihän ne oo niistä mitään maksanut joten ilmaiseksi on annettava. Nih. Ja tietysti sitten 4kk käytön jälkeen myyn avustusrahoilla ostamani turvakaukalon hintaan 2e. Ihan käypä hinta. Ja voi että mitä ahneita paskoja ovat kaikki jotka yhtään enempää pyytää.

Vierailija
14/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä perusteella?

Vierailija
15/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä on huijarit, esim. ne, jotka pakkomyy vanhoille ihmisille. Vastuunpakoilua tuo "tyhmä on se joka maksaa". Ei toimi yritys kovin kauan tuolla periaatteella, toivottavasti.

Vierailija
16/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä on huijarit, esim. ne, jotka pakkomyy vanhoille ihmisille. Vastuunpakoilua tuo "tyhmä on se joka maksaa". Ei toimi yritys kovin kauan tuolla periaatteella, toivottavasti.

Vierailija
17/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä 2e haalarista on käypä hinta. Mullekaikkihetiuuttajailmaseks. Jos olisin raskaana nyt ottaisin avustuksen rahana ja sit vaatisin äp-vaatetta ilmaiseksi itselleni. Eihän ne oo niistä mitään maksanut joten ilmaiseksi on annettava. Nih. Ja tietysti sitten 4kk käytön jälkeen myyn avustusrahoilla ostamani turvakaukalon hintaan 2e. Ihan käypä hinta. Ja voi että mitä ahneita paskoja ovat kaikki jotka yhtään enempää pyytää.

Eli tässäkin pätee kysynnän ja tarjonnan laki. Fakta on että ä-pakkauksen vaatteita on markkinoilla aika paljon, ja niitä ihmiset myyvät aika edullisesti. Mutta turvakaukaloita ei ole markkinoilla ihan noin edullisesti usein.

Vierailija
18/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä näe metsää puilta.

Vierailija
19/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitään maksanut, miksi sitten myisin kovalla hinnalla niitä? turvaistuimet on jokaisen omasta pussista pois, siitä nyt voikin pyytää.

jokainenhan saa maksaa mitä haluaa. ja jokainen voi pyytää mitä haluaa.

Vierailija
20/23 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjä, joka pyytää äp-toppiksesta 30 euroa on tyhmä. Samoin olisi mahdollinen ostaja, mutta se ei myyjän idiotismia vähennä.