Työkaverini viettää suuren osan työajasta fb:ssa, chatissa, keskustelupalstoilla,
ja minulle on alkanut kaatua hänenkin töitään. Olenko tiukkapipo, jos mainitsen esimiehellemme? Koko ajan puhutaan, kuinka hänellä on liikaa töitä, vaikka totuus on se, että hän käytttää työpäiväänsä omiin juttuihinsa työnteon sijasta niin työt eivät etene. Toki itsekin saatan käydä netissä kesken työpäivää, mutta en ikinä silloin jos on kiire töissä.
Kommentit (4)
Mä tein aikanaan niin, että ehdotin pomolle, että katsotaan aina ma tiimipalaverissa mitä kullakin oli ko. viikolle. Otettiin tavaksi - kaikille tiimissämme oli hyväksi tietää vähän missä muiden projektit menee. Tulipa samalla selväksi, että porukan surffaajalle mahtui vähän lisääkin töitä... ;-)
sulle tuo ja sanoo syyksi sen että työkaverisi ei ehdi, voit tokaista, että kyllä se ehtisi jos ei koko aikaa surffailisi netissä ihan muissa kuin työasioissa.
Kuka ne työt sulle kantaa? Jos henkilö itse, voit sanoa suoraan, että jospa keskittyisit netissä surffaamisen sijaan tekemään niitä töitä, joista palkankin saat. Ja jos ei usko, sitten vasta menisin sanomaan esimiehelle, mutta ilman muuta menisin, jos sama meno jatkuisi sanomisen jälkeenkin.