Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa shampoota, joka pitää hiukset puhtaana pitkään! ev

Vierailija
20.03.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamosta löytyy.

Vierailija
22/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikö vai useampi? rikotko sen rakenteen, eli sekoitatko siitä sellasen keltasen shampoon? jos kokeilen, lupaatko etten haise munapierulta?

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim, Urtekram.Saa Prismastakin.

Vierailija
24/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunalta voit haista. Unohdinkin mainita, että sekoitan munaan aina jotain eteeristä öljyä, esim. sitruunaa tai bergamottia, tulee hyvä tuoksu hiuksiin. Ja juu sekoitan munan rakenteen rikki.

Mulle riittää yksi muna, mutta varmaan jos on kovin pitkät tai paksut hiuset, voi tarvita kaksi.

Vierailija
25/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt on sokoksen verkkokaupassa tarjouksessakin Paul Mitchell Tea Tree Special Shampoo http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/paul-mi…

kampaamosta löytyy.

Vierailija
26/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista vinkeistä! pitää ruveta testailemaan! meinaan muuten kokeilla tota kananmunaakin...tea tree _kuulostaa_ ihanimmalta, mutta munia on kotonakin. Ehkä palaan tekemään siitä sitten aloituksen :)

ap

Vierailija
27/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksi käydä joka päivä suihkussa kunnolla. Totta kai intiimialueet kannattaa pestä, mutta muuten ei.

Mä olen käynyt joka päivä suihkussa jo 35 vuotta enkä vielä ole huomannut mitään haittaa.

Että kuivattaa ihoa ja muutenkin kiihdyttää esim. hiuspohjaa (siis miten mä tän nyt selittäsin, siis et alkaa rasvottua nopeammin :D)

Siis muualta kuivaa mutta päästä rasvottuu? Koskakohan tämä alkaa kun ei vielä 35 vuodessa ole alkanut?

Siis normaali suihkusaippua voi kuivattaa ihoa, ja jos vielä kaupanpäälle peset hiukset joka päivä, kiihdyttää se hiuspohjan rasvoittumista. Mutta eihän tämä ole mikään sääntö, poikkeuksiakin on hei ;) Mutta kaikille tuo jokapäiväinen saippuointi ei sovi..

Vierailija
28/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää silikonitonta shampoota, esim. Erittäin hieno suomalainen shampoo, Herbinan tai vaikka XZ:n shampoot ovat edullisia ja hyviä.

omasta mieleetäni. Hae kampaamosta jotain hitusen laadukkaampaa.

Vierailija
29/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tälläsiä vastauksia odotin, en ohjeita siitä miten usein pimpuli pitää pestä (en käytä shampoota siellä).

t. ap

:DDD mut joo, mä oon huomannut että kun vaihtaa tasasesti merkkiä niin hillitsee rasvottumista. jos litratolkulla käyttää samaa shampoota niin hiukset jotenkin tottuu siihen :D

nyt tilasin hairstorelta todella edullisesti (10e/litran pönttö) eclipse suklaa&kookos shampoota ja hoitoainetta. jotain vaurioittuneiden hiusten tms. ei tarvitsisi pestä edes jokatoinen päivä!! hölmönä silti pesen joka päivä että "on raikkaampi olo"..

Vierailija
30/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taidan lomalla ollessa kokeilla kans tota munaa,

toivottavasti ei kovin rasvatukkana tarvi kulkee montaa kuukautta.

Vierailija
31/34 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt viikon ollut ilman shampoota ja paristi pessyt kananmunalla hiukset, ekalla kertaa koko munalla ja tokalla kertaa erottelin kaksi keltuIsta ja sekoitin pieneen vesitilkkaan. Hiukset on tosi paljon paksummat, ei haise kananmunalle eikä "päänahalle" vaan ovat pesun jälkeen tosi puhtaat. Rasvoittuvatkin hitaammin kun shampoon jälkeen. Pesin ennen päivittäin shampoolla ja nyt haluaisin pidentää pesuvälejä ja luopua turhiata kemikaaleista.

Vierailija
32/34 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko muuten maksaa se kuivashampoo? Kyselee utelias!

Vierailija
33/34 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan myytiin munasampoota, itsekin kokeilin muistaakseni joskus nuorena kananmunaa, tais vähän tuoksahtaa joten jäi yhteen kertaan, tuuheutti kyllä.

Vierailija
34/34 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä Maui shampooo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän