Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa shampoota, joka pitää hiukset puhtaana pitkään! ev

Vierailija
20.03.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pestä päivittäin kun rasvoittuu niin nopeasti.

Vierailija
2/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä peseydyt päivittäin muutenkin? Samalla tavalla se päänahka ja tukka vaatii pesua. Ällöttää ettei ihmiset viitsi päivittäin peseytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä peseydyt päivittäin muutenkin? Samalla tavalla se päänahka ja tukka vaatii pesua. Ällöttää ettei ihmiset viitsi päivittäin peseytyä.

Ei ole hyväksi käydä joka päivä suihkussa kunnolla. Totta kai intiimialueet kannattaa pestä, mutta muuten ei.

Vierailija
4/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käviskin päivittäin suihkussa, niin voihan olla et on käyny esim. Tänä aamuna suihkussa ja seuraavan kerran ehtii huomen illalla. Huomenna on sit päivän rasvaset hiukset..

Vierailija
5/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mäkin peseydyn päivittäin, alapesu aamuin illoin, kasvot, kainalot ja hampaat, mutta en mä hiuksia haluis pestä joka päivä...eikä mun ole yleensä tarvinutkaan, mutta nyt tuntuu että noi kaupan shampoot jättää jonkun kelmun hiuksiin. Kai se on joku myyntikikka, joutuu pesemään useammin eli kuluttaa enemmän..

Mut oisko jotain shampoota josta ei jäis kamaa tukkaan?

Vierailija
6/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksi käydä joka päivä suihkussa kunnolla. Totta kai intiimialueet kannattaa pestä, mutta muuten ei.

Mä olen käynyt joka päivä suihkussa jo 35 vuotta enkä vielä ole huomannut mitään haittaa.

Vierailija
7/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää silikonitonta shampoota, esim. Erittäin hieno suomalainen shampoo, Herbinan tai vaikka XZ:n shampoot ovat edullisia ja hyviä.

Vierailija
8/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa kolmesti viikossa, enkä siinä välissä pese edes toosaani. En haise ja olen ihan puhdas. On teillä kumma iho ja tukka kun keräätte kuonaa. :D

Vierailija
9/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä korkeintaan. Rasvoittuville hiuksille on olemassa hyviä shampoita. Kokeile joka toinen pvä kuivashampoota. Myös liika pesu vilkastuttaa päänahan talineritystä

t. kampaaja

Vierailija
10/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että heität jo tuohon oletuksen etten peseydy. Noh, jos kiinnostaa niin kyllä mä peseydyn ihan päivittäin. Suihkussa kyllä pystyy käydä kastelematta hiuksiaankin (newsflash), ja hiukset varmaan pysyisivät paremmassa kunnossa jos ei tarvitsisi joka päivä pestä. Mulle on ainakin kampaaja sanonut, ettei ole hyvä pestä joka päivä. Mutta minkäs teet kun pää rasvoittuu kuin teinillä.

Vierailija
11/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää silikonitonta shampoota, esim. Erittäin hieno suomalainen shampoo, Herbinan tai vaikka XZ:n shampoot ovat edullisia ja hyviä.

just tälläsiä vastauksia odotin, en ohjeita siitä miten usein pimpuli pitää pestä (en käytä shampoota siellä).

t. ap

Vierailija
12/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt joka päivä suihkussa jo 35 vuotta enkä vielä ole huomannut mitään haittaa.

Että kuivattaa ihoa ja muutenkin kiihdyttää esim. hiuspohjaa (siis miten mä tän nyt selittäsin, siis et alkaa rasvottua nopeammin :D)

Vierailija
13/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä korkeintaan. Rasvoittuville hiuksille on olemassa hyviä shampoita. Kokeile joka toinen pvä kuivashampoota. Myös liika pesu vilkastuttaa päänahan talineritystä

t. kampaaja

hiukset ei varsinaisesti rasvoitu, vaan ovat litteät ja kiillottomat, tosiaan tuntuu kuin niissä olisi käytetty jotain tuotetta, vaikka ei ole. Epäilen siis että noi jotkut market-shampoot aiheuttaa sen.

t. ap

Vierailija
14/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa viikossa. Jos olisin töissä, niin ehkä sitten joutuis pesemään joka toinen päivä. Koska sieltä tarttuu jo hajukin hiuksiin.

Ja en todellakaan käytä kaupan aineita. Shampoon ostan apteekista ja hoitoaine on silikonitonta, parabeenitonta yms. hyvä hoitoine. Ei oo toki shampoossakaan silikonia tai mitä turhia aineita näitä onkaan.

Vierailija
15/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Mitchellin Tea Tree shampoota

Vierailija
16/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kunnolla ne :)

Vierailija
17/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan käytä kaupan aineita. Shampoon ostan apteekista ja hoitoaine on silikonitonta, parabeenitonta yms. hyvä hoitoine. Ei oo toki shampoossakaan silikonia tai mitä turhia aineita näitä onkaan.

minkäs nimistä suosittelet? t. ap

Vierailija
18/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Mitchellin Tea Tree shampoota

saako esim sokokselta vai onko kampaamotuote? ainakaan meidän siwasta ei :)

Vierailija
19/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuivattaa ihoa ja muutenkin kiihdyttää esim. hiuspohjaa (siis miten mä tän nyt selittäsin, siis et alkaa rasvottua nopeammin :D)

Siis muualta kuivaa mutta päästä rasvottuu? Koskakohan tämä alkaa kun ei vielä 35 vuodessa ole alkanut?

Vierailija
20/34 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta shampoon käyttö kokonaan. Enkä näin neuvoisi, ellei itselläni olisi niin mahtavat kokemukset. Aiemmin mulla oli just sellaiset lättänähiukset, ohuet lirut, talvella sähköiset, mikään kampaus ei pysynyt ilman kaikenmaailman tököttejä. Jos aamulla pesin hiuset, iltapäivällä ne alkoivat jo näyttää rasvaiselta ja jos pesin illalla, aamulla piti pesu uusia.

No luin netistä nopoo-juttuja ja päätin kokeilla, vähän hullu kun olen. Päätin tehdä näin: ensin huuhtelen hiukset kuumalla vedellä, sitten viileällä, shampoon sijasta levitän kananmunan hiuksiin ja pesen kuten shampoolla. Annan vaikuttaa sen aikaa kun muuten peseydyn, sitten huuhtelen ensin viileällä (lämpimällä kananmuna juoksettuu) ja sitten kuumalla. Lopuksi huuhtelen ihan kylmällä. Ja nämä huuhtelut teen hanan alla pää alaspäin. Hiuksista tulee puhtaat ja kun ne kuivuvat koet yllätyksen. Paitsi että ne ovat puhtaat, ne ovat helposti kammattavat, kiiltävät ja tuntuvat heti paksummilta. Parin kuukauden kuluttua rasvoittuminen helpottaa, ei tarvitse pestä kuin pari kertaa viikossa. Itse pesen jokatoinen päivä, koska harrastan "hikiliikuntaa".

Kampaukset myös pysyvät ja ilman muotoilutuotteita. Muutaman kuukauden kuluttua muutkin alkavat ihmetellä mitä olet hiuksillesi tehnyt, ne voivat niin hyvin ja näyttävät upealta. En olisi kyllä itsekään uskonut, millainen muutos voi tapahtua muutamassa kuukaudessa. Samalla multa katosi pesun jälkeinen päänahan kuivuus ja tuntuu, että hiukset jopa kasvavat paremmin. Joskus tuntuu, että nämä eivät voi olla mun hiukset :) Suosittelen todella kokeilemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi