Panettaa ja panettaa koko ajan vaan enemmän
Raskaus tehnyt tepposet osa#2.
Voi helvetin helvetti.. Ei tästä tuu yhtään mitään. Pahenee vaan mitäpidemmälle raskaus etenee.. Nyt on sitten varmaan aika erakoitua kotiin pimeään huoneeseen ja lukita ovet, nyppiä hiuksia yksitellen päästä jottei tää himo johda kohta johonkin mitä en haluaisi tehdä.. Kun liikun kadulla/kaupassa, jos näen jonkun miellyttävän näköisen herras miehen se alkaa samantien, villit ajatukset mitä miehen kanssa voisin tehdä, kostun samantien jos saan mieheen katsekontaktin vaikka se kestäisi vain sekunnin. Joskus saan niin hurmaavan hymyn "lahjaksi" että jalat meinaavat mennä alta ja tekisi mieli kontata hyväilemään häntä. Tää on oikeesti ihan kamalaa. Illalla sängyddä mietin, että jos sitä kävisi vähän toteuttamassa mielijohteesta johtuvia fantasioita, mutta osa minussa on ehdottomasti kielteinen asian suhteen, tekisi mieli kokeilla kepillä jäätä. Mitähän täs nyt pitäisi tehdä? Mieheni ei muuta tiedä, kuin sen että Haluaisin seksia jatkuvasti.
Kommentit (7)
ÄÄh, Onkohan siitä jo viikko kun viimeksi olen saanut omalta mieheltä.. No jelly kovast käytössä aamuin illoin. Tänään sain vähäksi aikaa mieheni huomion ja hän latisti sen TAAS! Ensin aamulla yritin lämmitellämiestäni, no hän heitti käteni pois kun yritin hyväillä ja käänsi kylkeä, Kun yritin sängyssä saada mieheni halaamaan minua päälleni hän Pussasi minua äkkiä käänsi minut kyljelleen ja sanoi vaan että ei voi tulla päälleni kun on maha kasvanut ettei vauvaan satu.. Hei haloo siinä syy ettei meillä ole seksielämää ja jelly on korvannut sen kokonaan.. Tänään iltapäivällä laitoin putsatun jellyn touhujen jälkeen vessan kaappiin, mies kun suihkun jälkeen haki dödöä tokaisi vaan, että jaa , oliko hyvä? Ja että säilytä sitä jossain muualla. Oon yrittänyt sanoa tarvitsevani enemmän läheisyyttä mutta tuntuu kuin sitä ei enään olisi ollenkaan. Rupeenpa leikkimään enemmän jellyn kanssa mieheni edessä jos saatana tajuais sen että jotain on tehtävä. En ymmärrä kuinka hän pystyy itse olemaan ilman seksiä tyydyttämättä itseään?????????
Eikö häntä muka kiinnosta ajatus, että tyydytät itseäsi?
Turha luulla, että hän ei runkkaisi. Jos teillä on seksiä kerran viikossa, niin mies runkkaa vähintään kerran viikossa, luultavasti kaksi.
Ootko yrittänyt sanoa, että haluat lisää läheisyyttä, vai että sinua panettaa aivan älyttömästi, että kerta viikossa ei riitä? Sano miehellesi, että voisi säästää vähän sinullekin, tai kysy ainakin onko runkkaminen sinulta pois :) Ota vaikka kännykällä kuva, kun jelly on pillussa, ja lähetä se miehellesi kesken työpäivän.
Itse ainakin olisin mielissäni, etkä voi hävitä mitään...
M31
Tänään iltapäivällä laitoin putsatun jellyn touhujen jälkeen vessan kaappiin, mies kun suihkun jälkeen haki dödöä tokaisi vaan, että jaa , oliko hyvä? Ja että säilytä sitä jossain muualla. Oon yrittänyt sanoa tarvitsevani enemmän läheisyyttä mutta tuntuu kuin sitä ei enään olisi ollenkaan. Rupeenpa leikkimään enemmän jellyn kanssa mieheni edessä jos saatana tajuais sen että jotain on tehtävä. En ymmärrä kuinka hän pystyy itse olemaan ilman seksiä tyydyttämättä itseään?????????
olen kertonut molemmista että tarvitsen enemmän läheisyyttä ja että kaipaisin enemmän seksiä.. Ennen raskautta ei ollut mitään ongelmaa jos heitin automatkalla kaupasta että ajappa tuonne ja kosketin hänen haaruksia, nuolin huuliani ja hieroin itseäni, ja sitten mentiin.... Ei ollut paikalla eikä ajalla väliä. Olen kysynyt mieheltäni, että kuinka monta kertaa hän runkkaa viikossa, ja sanonut vaan että ei kertaakaan. Kerran tuli puhetta tuosta seksittömästä elämästä, että hyväksyykö toinen sen jos käy hakemassa tarvitsemansa vierailta, niin hän sanoi että hänen ei sitä tarvitse hakea, mutta sanoi tietävänsä minun tarvitsevan enemmän. Eli siis hän tietää että tarvitsen enemmän, mutta hän ei jostain syystä nyt odotus aikana voi tyydyttää minua sen mukaan. Vitsillä olen heittänyt että täytyy varmaan hakea sitä seksi seuraa muualta, että eihän sitä enään raskaaksikaan voi tulla. Hän vaan tokaisi että niin varmaan.
Onhan tuolla jutuissa tullut aikaisemminkin esille, että raskaus vaikuttaa meihin ihmisiin niin erilailla. Joiltakin halut loppuvat, ja meillä toisilla kasvavat.
Mukavaahan se olisi, jos vaikutus olisi samansuuntainen.
On myös meitä miehiä, sellaisia jotka haluavat raskaana olevaa naista.
Meillä tilanne on niinpäin että minä miehenä haluan hulluna...vaimo raskauden myötä ei ollenkaan...mutta minkäs teet...omat kädet....:(
Eihän hän voi olla mustasukkainen tuntemattomille miehille, joiden kanssa sinulla ollut vain lyhyt katsekontakti. Minua ainakin kiihottaisi, jos vaimoni puhelisi tuollaisia.
Kova seisokki olisi samantien. Kannattaa myös kertoa masturboinnistasi, miten ja missä olet sitä tehnyt ja kuinka laukesit. Tällaista kuulen joskus vaimoltani, kun kyselen, joskus hän jopa kertoo oma-aloitteisesti, kiusaa minua siis kun tietää mitä se saa minussa aikaan :)
M31