Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äidin pakko ulkoilla paljon lasten kanssa? Tunnen huonoa omaatuntoa kun en voi olla ulkona pitkiä aikoja kerrallaan.

Vierailija
09.06.2007 |

Mies hoitaa sitten suurimmaksi osaksi ulkoilut.

Mulla on paha mieli, mutta minä tulen oikeasti sairaaksi jos vietän liikaa tuolla auringonpaisteessa, enkä ole muutenkaan koskaan ollut ulkoilmaihminen, olen lähinnä nörtti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiys ei kelpaa syyksi.

Vierailija
2/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nörttiys ei kelpaa syyksi.

Ei sitä voi koko ajan vaan kykkiä varjossa, kun lapset ovat vilkkaina menossa joka suuntaan. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varjossa. Suorassa auringonpaisteessa tulee hirveä päänsärky. Lisäksi minulla on nivelreuma, lääkkeet ohentaneet ihoa ja aiheuttavat valoherkkyyttä eli palan todella helposti.

Vierailija
4/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen myös sairaaksi liiasta auringosta ja nyt vielä helpommin, kun olen raskaana. isommat on itsekseen ulkona ja nuorin portin takana oihalla. meillä se onni, että asumme turvallisessa rivitaloyhtiössä. välillä käyn kurkkimassa, missä isommat menevät. itse olen mennyt ulos vasta seitsemän jälkeen illalla, kun on viilennyt. mieskin on välillä lasten kans pihalla, ja minulle se sopii vallan mainiosti.

Vierailija
5/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät pääse tällä hetkellä juuri yhtään ulos, mies on työmatkalla ja itselläni jalka niin kipeä, etten pysty paljoa kävelemään, eli en voi lähteä lasten kanssa puistoon tms.

Vierailija
6/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lasten syntymän jälkeen. Jalankin voi teloa milloin vain eikä pääse ulos.

Vierailija
7/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sen lapsiluvun jättää yhteen kuitenkin, ettei tarttis lasten kärsiä mammasta, joka vaan koneella palstailee. Ja hommaa se pää kuntoon, että vois olla ulkona. Helppo kehittää psykosomaattista oireilua, ettei vaan tarvitse mennä ulos. Vitun sohvaperunaläskikasat.

Vierailija
8/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei kestä helleilmoja, niin joku ajatuksiltaan rajoittunut on heti leimaamassa " huonoksi" äidiksi. Eiköhän se kuitenkin ole niin, että vuodessa on 365 päivää, ja hellepäiviä niihin mahtuu kasvihuoneilmiön aikanakin n. 30 päivää, joten ihan herkästi nyt en menisi väittämään, että lapset hirveästi kärsisivät.

Vierailija:

Vois sen lapsiluvun jättää yhteen kuitenkin, ettei tarttis lasten kärsiä mammasta, joka vaan koneella palstailee. Ja hommaa se pää kuntoon, että vois olla ulkona. Helppo kehittää psykosomaattista oireilua, ettei vaan tarvitse mennä ulos. Vitun sohvaperunaläskikasat.

Vierailija
9/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko aiheuttaa huimausta ja ihottumaa mulle todella helposti. Lapsi oppinut tuntemaan äitinsä ja ulkoilemme lähinnä aamulla ja iltapäivällä ei koskaan paahdeaikaan eli klo 11-15.

Vierailija
10/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tuo kasin kommentti oli aivan oikea, lapset haluavat ulkoilla. jos eivät halua, ei ole meno kovin tervettä. Itsekään en jaksa joka päivä ulkoilla huonoilla ilmoilla vaikka kotiäiti olenkin ja ihan oikeasti tiedän että lapseni kärsii siitä. Turha edes muuta väittää.

Vierailija
11/11 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista vapaasti ostettavat allergialääkkeet. Jo riittävä veden juonti jarruttaa pahaa oloa, huimausta ym. Lierihatut, lippikset ja aurinkorvarjot käyttöön - suojavoiteista puhumattakaan. Ja veden äärelle ulkoilemaan, niin voitte välillä pulahtaa virkistävään veteen. Tai jos nämä ei auta, niin ulkoilkaa iltaisin ja aamuisin kuumimman ajan sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän