Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän pienet kaksoset saivat nimikseen..

Vierailija
09.06.2007 |

neiti a: REA IA CAMILLA

neiti b: RIA EA CAMILLA

Haluaisimme kovasti suoria kommentteja (ja paljon!!)

T. ylpeät äiti ja isä sekä ihana parivaljakko Rea&Ria

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät he ole koiria, vaan ihan oikeita vauvoja =)!

Ja monelle muulle..

Halusin siis siksi täältä kommentteja noista nimistä, kun sukulaisilta ei kovin hyvää palautetta tullut. Ajattelin että te kerrotte totuuden ja se totuus taisi olla, että huonot nimet valitsimme :' (

ap

Vierailija
2/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vaikka Camilla ja Catharina tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haluttu että toisella suvun nimi ja toisella ei.. vaihtoehtoina olivat tosin myös Rea Ia Camilla ja Ria Ea Mathilda =)

ap

Vierailija
4/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ene ole oikein edes nimiä.

Vierailija
5/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap

Vierailija
6/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin itse antaisin kaksosille hieman yksilöllisemmät nimet. Nyt nimet kuulostavat nopeasti kuultuna aivan samalta ja siitä koituu taatusti isompana ongelmia!

Eräät ystäväni ovat kaksoset ja heidän nimensä olivat lähes samat. Aikuisena toinen kaksosista halusi vaihtaa nimensä koska koki että hän ei oikein koskaan ollut ollut yksilö.

Terkkuja vaan tutuille kaksosille....toinen täällä kirjotteleekin nykyään kun odottaa esikoistaan.

Vierailija
7/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noi munkaan varauksetonta suosiota saa koska itse kehotan aina kysyjiä ajattelemaan että miltä nimet kuulostaa huudettuina ISOON ääneen :D koska niin joutuu pikkuisten kanssa kuitenkin tekeen :D:D ja toisekseen onko nimillä vakinaista merkitystä ja jos on niin millainen mielikuva siitä jää...

Rea on kuitenkin ale joten siitä en voi täysin pitää... Ria on oikein kiva nimi :) MInusta toiset nimet ovat hauskat,hauskasti erilaiset ja kuitenkin tyttöjä selkeesti yhdistävät,kolmannellekkin nimelle on hyvä perustelu ja sen lisäksi nätti nimikin.

Mutta minunkin mielestä Ria ja Rea on turhan samankaltaiset ja eihän ne tytöt sentään siamilaisiakaksosia ole,eli isompina erityvät nimien samankaltaisuudesta huolimatta eriporukoihin ym my.

Vierailija
8/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Riitta ja Teea Reetta, jos olisin ajoissa hokannut, joten minusta teillä on nimissä ideaa - joskin EA minun ei oikein iske.

Vierailija
9/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton kolmannen nimen ymmärrän kyllä et on sama jos tosiaan suvussa kulkee mutta etunimet...

ekasta tulee mieleen Alennus Ja Camilla. tota Ia nimeä en olis laittanu

toisella kiva etu nimi, mut liian sama ku siskollaan. ja nimi: Ria Ensiapu Camilla... ei taaskaa toinen nimi iske

Vierailija:

neiti a: REA IA CAMILLA

neiti b: RIA EA CAMILLA

Haluaisimme kovasti suoria kommentteja (ja paljon!!)

T. ylpeät äiti ja isä sekä ihana parivaljakko Rea&Ria

Vierailija
10/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:kaksosten äiti itsekkin

Vierailija
11/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...liian samanlaiset keskenään ja kuulostaa liian " väkisin erikoista" -tyylisiltä.

Vaikka kolmannet nimet oliskin samat niin kyllä etunimet voisi olla edes IHAN omat, eikä mikä " Anitta ja Anita"

Vierailija
12/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kekseliästä....

t. myös kaksosten äiti, lapsilla ihan erilaiset nimet enkä ikinä pue samanlaisiin vaatteisiin

Vierailija
13/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ria kuulostaa väkisin väännetyltä. Mä olen kyllä sitä mieltä, että siellä Porvoossakin vois keksiä vähän erottuvampia nimiä!

Menet itsekin sekasin huudellessa Riaa ja Reaa.

Vierailija
14/14 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Hei haloo, teidän mielestänne ne on kivat ja erinlaiset, niin silloin minäkin olen ylpeä niistä!! Eipähän tuu ihan heti vastaan samanlaista perhettä... Jotkut tytöt myöhempänä voi olla kateellisia näille hienoille nimikko tytöille.. " äiti hei, miks mulla ei oo kaksoissisarta? mäkin haluaisin samanlaisen nimen mun systerille!" jos minä omistaisin sisarren jolla ois samantyylinen nimi,niin oisin ylpeä siitä! Mutta kaikki ovat erinlaisia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi