Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voisin kirpparilla pyytää muumimukistani?

Vierailija
05.10.2008 |

olen saanut tällaisen mustavalkoisen muumimukin, jossa muumipeikko pötköttelee maassa tms. väreiltään siis tylsä mustavalkoinen. muutenkaan ei nuo muumit iske ja ajattelin laittaa kirppikselle myyntiin, onko 10 e liikaa mukista jota on kyllä joku kerta käytetty?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itsekin vilkaisemassa ja hämmästyin, kun huomasin, että minullakin on muutama arvokkaampi muki, vaikka ensimmäisen ostin vasta 2004. Nyt niitä on kertynyt n. 15 ja innostus hiipumassa. Hyvä tietää että ostajia voisi löytyä. Missä te keräilijät mukejanne säilytätte, kun noinkin arvokkaita tuntuvat olevan? Itselläni ollut tavallisessa käytössä.

Vierailija
2/21 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keräilymukit säilytetään huuvan päällä (liesituuletinkupu) tai paremminki reunalla ja muut on käytössä. 13 koristeena ja 16 käytössä =)

Mitä mukeja sulla on ja myytkö pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut käypä kattomas huuto.netistä. Hakusanaks muumimuki...

Vierailija
4/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa!

Vierailija
5/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräilytuote, joku pieni valmistuserä arabian muumimukeja, niin arvo voi olla suurikin. Itse myin pari kk sitten 90-luvun alussa valmistetun Pikku Myy mukin 60 eurolla huuto.netissä. Korkeammankin hinnan olisi voinut saada, mutta mulle riitti hyvin tuo.:) Uusimmista malleista ei sitten saakaan kuin sen 10-15 euroa huutiksessakaan. Mutta jos tuo on ollut sinulla kauan, niin lienee arvokkaampi... Kuva vain mukista ja syynäät onko käytön jälkiä, ja myyntiin. Voit laittaa että ostaja maksaa postikulut, esim. jos laitat särkyvää -postipakettina, niin postikuklut menevät ostajalle. Ja toki pakkaat ja fyllaat hyvin mukin muutenkin.

Vierailija
6/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella muumipeikko unelmoi, vuodelta 2005. Valitse suljetut kohteet niin näet hinnat millä myyty, kylläkin käyttämättömiä suurin osa, mutta kelpannee myyntiin ilman tarraakin.

Vierailija
7/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuo Muumipeikko unelmoi!

Vierailija
8/21 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko pyydät mukista?

-Kaarina-

Vierailija
9/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko mukisi "muumi unelmoi" vai ei. Jos on niin hinta muumi unelmoi mukista on noin alkaen 400€. Jos se toinen eli uudempi niin hinta lähtee 6 e ylöspäin.

Vierailija
10/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään muumimukia kannata myydä kirppiksellä, sillä sieltä se varastetaan. Eli jos myyt mukisi, niin myy huutonetissä tai ainakin laita se kirppiksen lukolliseen vitriiniin!

Vierailija
12/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaamaan eli tekohengittämään.

Vierailija
13/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten laitappa alempi hinta.. omas on sentään käytettyjä..

Vierailija
14/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nouseppa siitä helvatan koneen äärestä ja mee itse hengittään vähän muutakin kuin tunkkaista sisäilmaa..

Vierailija
15/21 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. pari euroa?

Vierailija
16/21 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mä ostan sen sulta.

laita viestiä. siis ku oon tälläinen koti keräilija ja olis kiva saada se kokoelmaan.

hanna.takkunen@pp.nic.fi

Vierailija
17/21 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni on keräilymuki, joten älä ihmeessä kympillä myy.

Vierailija
18/21 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, meillä on 3 kpl muumimukeja, Millenium-painosta. Kävin tsekkaamassa huuto.netistä mitä niistä huudetaan, niin siellä ne menee 180 e paikkeilla. Enpä taida enä laittaa lapsille kaakaomukeiksi.

Mitähän noi uudemmat keräilypainokset maksaa, meillä on mm. kolme "uimahyppääjää" ja näitä uudempia kanssa melkoinen määrä. Saatu lahjaksi anopilta.

Vierailija
19/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa kuvaa mukista? Olisin mahdollisesti kiinnostunut ostamaan, laita mailia: lupee00@gmail.com.

Vierailija
20/21 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö perinteiseen "keräilyyn" jossa kuppia käyttää mies ? YäKS!