Miten teidän lapset kestää tätä hellettä? ov
Meillä on kolme lasta (2X1v6kk ja 3v) ja viimeisen viikon ajan lapset ovat olleet todellisia känkkäränkkiä.
Mikään lämmin ruoka ei kelpaa, vaikka se olisi kuinka herkkuruokaa. Kylmät/haaleat ruuat menee myös nihkeästi. Kaksoset eivät nuku päiväunia, vaikka yleensä nukkuvat kahden tunnin unet. Ja koska he eivät nuku, he vinkuvat ja tirisevät KOKO ajan, he heräävät liian aikaisin ja nukahtavat liian myöhään ja ovat koko ajan väsyksissä. Myös esikoinen nukkuu huonosti.
Pihalla eivät viihdy vaan heti alkaa mankuminen sisälle, missä on edes vähän viileämpää.
Kommentit (5)
Saa nähdä, miten kestää, jos tätä pitempään jatkuu. Tyttö on vielä todella huono juomaan, koko ajan saa patistaa.
raikkaita hedelmiä, voileipiä, en edes yritä mitään lämpimiä ruokia.
Kirmaavat kuin aropuput ympäriinsä säästä huolimatta. Hauskaa on heillä.
Minä en kyllä meinaa jaksaa.
Vettä ja mehua kuluu hyvin, mutta ruokakin maistuu ihan kiitettävästi.
Asumme keski-euroopassa ja helteen joskus yltää 40 asteeseen. Nyt on ollut muutaman päivän kolmeakymmentä.
Lapset kestää paremmin kun minä, eli ulkona leikkivät vaikka koko päivän, nukkuvat hyvin ja syövät tavallisesti. Makuuhuoneiden lämpötila on + 27, ei kiva mun mielestä...
Ainoa, mikä on liian kuuma ja aiheuttaa alkukitinän on auto, mutta ei voi valittaa, lämpömittari näytti + 65 sisällä, musta auringossa seissyt auto. Onneksi tuo lämpö kestää vaan sen ekan pari minuuttia.
Pienin 2v, isoin 8v