Minusta ei pidetä uudessa työpaikassani. :(
Tiedän sen siitä että..
Sain työkäyttööni uudehkon auton, uudemman kuin toisella työntekijällä joka on ollut pidempään samassa työpaikassa. Yksi työkavereistani oli tuumannut tälle, että tälle se auto olisi kuulunut.
Työpanokseni on joutunut jatkuvan syynin kohteeksi.
Virheistäni huomautellaan jatkuvasti ja mielestäni tehdään turhankin suuri numero niistä.
Onko muut joutuneet työpaikkakateuden kohteeksi?
Lisään vielä, että olen miesvaltaisessa työpaikassa, sovinismistako tämä johtuu? Vai siitäkö, että olen kerta kaikkiaan halveksittava?
Kommentit (2)
Pyri olemaan kiva muille ja kehumaan heidän työpanostaan. Jos joku yrittää kritisoida työtäsi, sanot hymyssä suin: " Voi anteeksi, täytyypä korjata asia." Älä kuitenkaan nöyristele liikaa! Tämä asenne auttoi minua vastaavassa tilanteessa.
Jos ei muu auta, ota asia reippaasti puheeksi jossain sopivassa välissä.
miespuolisen (oli kylläkin homo) " kiusaamaksi"
Kaikki mahdolliset mokat nostettiin esiin, ja laitettiin vaikka mutkan kautta minun syyksi, jos ei muuten voinut. Itsekin " mokaili" ihan samalla tavalla, tai lähinnä virheet niin hänellä kuin minulla oli arviointivirheitä.
Jostain syystä tuntui pelkäävän että minä syrjäytän hänet, otti lopulta loparit kun ei päässyt ylenemään tarpeeksi nopeasti. Huusi minulle lähtiessään että " tulen sitten kattomaan kun tää pulju menee konkurssiin" ikäänkuin oli pystyssä vain hänen ansiostaan :D
Kuulin jälkeenpäin että ei ole menestyyt tulevissa työpaikoissaan, ja on kuulemma harmissaan siitä että lähti...