Millainen ihminen on tylsää seuraa?
Kommentit (5)
Myös sellaset " tylsää, tylsää" -tyypit ovat rasittavia. " Uhkailevat" kotiinlähdöllä, mutta jäävätkin murjottamaan toisten seuraan koko illaksi, ilmapiiriä pilaamaan.
Sellaisten seurassa on vaikeata edes yrittää miettiä omiaan kun pitää olla nyökyttelemässä ja hymisemässä oikeissa kohdissa. Hiljaisten kanssa sentään voi ajatella omiaan ja mulla ei ainakaan ole omien ajatusten kanssa tylsää
Ihmiset jotka ei seuraa yhteiskunnan tapahtumia, lue tai ole muutenkaan kiinnostuneita maailmasta ympärillään. Yleensä nämä onkin niitä minäminä ihmisiä.
Ne, jotka eivät omasta mielestään tee koskaan virheitä, ja yleensä myös omaavat putkinäön, eli eivät osaa katsoa asioita kuin omasta kapeasta näkökulmasta käsin. Tällaisten ihmisten kanssa ei voi keskustella, koska keskustelu tyrehtyy heti siihen että toinen on " oikeassa" , eikä salli mielipiteitään kyseenalaistettavan, vaan odottaa vaan sitä nyökyttelyä ja hyminää.
Tällaisia ihmisia pyrin välttämään, mieluummin olen ihmisen kanssa, joka voi ja saa olla kanssani eri mieltä asioista, mutta jonka kanssa pystyy keskustelemaan mielipide-eroista. Joskus saatan itsekin keskustelun myötä siirtymään " vastapuolen" kannalle.
niin ei osaa ottaa rennosti ja juo vaan tosi vähä...
mut riippuu tietysti millasesta seurasta yleensäkkin tykkää.
Mulla pitää olla villiä seuraa.