Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukekaas mitä gallerian hotMamaS! yhteisössä on keskusteltu! te ootte kaikki sellasia!

Vierailija
08.06.2007 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ja kadehdin itseäni kauniimpia ja parempia mammoja.

Vierailija
2/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumainen. Ja luulee olevansa tosiaan joku missi. Tavallinen nainen, ei mikään hottis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti koitetaan itsetuntoa pönkittää, ilmeisesti tuon kuoren alla on sitten epävarmoja pikkutyttöjä :(

Vierailija
4/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavispissiksiä.

Vierailija
5/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla suurimmalla osalla ikää näytti olevan n. 20 vee ja jo isot lapset. Kunnon white trash teiniäiti meininkiä...

Eipä sillä, ihan nättejä tavallisen näköisiä pimujahan nuo kai olivat, eivät nyt ehkä mitään tyylin kuninkaallisia kuitenkaan.

PS. täytyy yhtyä jo aiemmin todettuun " pantavan näköisiä miehiä" lausuntoon :D

Vierailija
6/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm80 ja käytti anytime meikkejä, melko pissistouhua

Vierailija
7/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus niitä polvisukkia, sain päivän parhaat naurut. Ruma ukkokin sillä on. Kaikki noi näyttää kyllä tosi halvoilta (lue lutkilta).

Vierailija
8/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää ihan läppää noissa jutuissa, vai onko oikeesti jollekkin av-mammalle toi marimekko paita juttu osunu ja vahingoittanut mieltä kovasti..

Aijai. Terv. 30-vee kaikkee muutaku hottismama,mut tietää sen ja ei ihan pienistä vedä hernettä !!

XD

Vierailija
9/41 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavis, enkä koe siltikään syytä kadehtia muita kauniimpia ihmisiä. On tietenkin typerää haukkua muita ulkonäön takia, mutta ei häntä kyllä voi rumaksi sanoa.

Vierailija
10/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARPEEKS KAUAN KUN TÄÄLLÄ " ARVOSTELETTE" NOITA NIRPPANOKKIA,NIIN JOKU NIISTÄ KOHTA UHKAILEE ET HAASTAA KÄRJILLE...KATOTAAN VAAN :DD

Vierailija
11/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä keskustelu, joka kertoo kyllä paljon kirjoittajistaan. Tuollaisiako arvoja haluatte lapsillenne opettaa? Teidänkö lapsenne ovat niitä (tulevia) koulukiusaajia, jotka karsastavat muita silmälasien tai muiden yhtä typerien syiden takia?

Itse en ole ehkä kedon kaunein kukkanen enkä aina jaksa meikatakaan, mutta ainakin minulla on arvot kohdallaan ja saman arvomaailman olen opettanut lapselleni. Minun tyttärestäni ei toivon mukaan kasva mitään alistettua naista, jonka päätehtävänä on miellyttää miestä ja tyydyttää hänen (seksuaaliset) tarpeensa.

Vierailija
12/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada...

t. mallintöitäkin tekevä tohtori

Vierailija
13/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on niitä nätimpiäkin äitejä nähty

Vierailija
14/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyylikkyys on ihan eriasia. Lähinnä ovat white trash sakkia

Vierailija
15/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä nähty nätimpiäkin äitejä, ihan tavallisen näköisiä nuo oli =D

Tainnu vaan hämärtyä todellisuus :)

Vierailija
16/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaisi nähdä minkälainen petolinnun perse sinä olet, jos miehesi mielestä Janett on ruma ja sinä kaunis. Tuo Janett1 on kaunis - olet käsittämättömän kateellinen luuseri, jos et sitä voi myöntää.

Vierailija
17/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaikka maripaita äiti kuin hutsun näköinen.

Vierailija
18/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka diggailee Marimekon pallopaitoja), mutta onhan toi säälittävyyden huippu haukkua kaunista naista rumaksi.

Vierailija
19/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kauniimpi kuin Couture. Jälkimmäinen on sievä pikku pissis. Janette on naisen näköinen.

Vierailija
20/41 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi