Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Eikö totta, että aikuiset miehet eivät kiihotu posliinipimpeistä? Kyllä naisen pitää näyttää naiselta!

Vierailija
08.06.2007 |

Tosinainen

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m 29

Vierailija
22/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään sänkinen ja näppyinen " muka posliini" vaan siisti ja pehmeä.

Posliinia on mukava nuoleskella.

m30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Karpon karvalakilta.

Vierailija
24/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei vois mua naisena vähempää kiinnostaa kuin mies, joka on ajellut alapäänsä tai muutkin karvansa. Inhottaa vauvanukkea muistuttava aikuinen ihminen. Siksi minä en aja omiakaan alakarvojani.

Vierailija
25/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan upea! Näyttää hyvältä ja on ihana nuoleskella, nam!

Aja sinäkin karvat pois...

Vierailija
26/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infantiilit diggaa posliinia.

Vierailija
27/42 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivempi nuolla. Myös mies itse lyhentää karvoitustaan ja munan varresta, tyvestä sheivaa karvansa pois. On kivempi minun ottaa suihin. Suuseksiä on kivempi antaa puolin ja toisin kun on paikat kuosissa eikä kasva karvaa joka paikassa.

Ja meillä loistavaa suuseksiä onkin puolin ja toisin 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
28/42 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvatonta herkkua miehelle. Vai oletko muutenkin estoinen ja itsekäs seksin suhteen? Karvathan kasvavat takaisin. Oletko kaavoihin kangistunut seksiasioissa? Mieskään ei saa ajaa partaa, koska hänhän on aikuinen ihminen, eikä aikuinen mies ole siloposki?

Vierailija:

Inhottaa vauvanukkea muistuttava aikuinen ihminen. Siksi minä en aja omiakaan alakarvojani.

Vierailija
29/42 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh.

Vierailija
30/42 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on menty jo yli 10v, enkä aio tyyliä muuttaa.

Vierailija
31/42 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin oikein ajattelee pikkuvaimoaan, että " on Marjan kivempi ottaa poskeen" kun ei ole karvoja tiellä. Ja sitte mennä johonkin uimahalliin sen käteväksi ajellun vempeleensä kanssa, voivat muutkin ihailla miten Jussi on taas niin mukavasti ottanut vaimonsa huomioon. Ja jos vaikka pikkupoika uimahallin saunassa kysyy omalta isältään, miksi ton yhen miehen karvoitus on puutteellinen, niin voi isi sitten kertoa että niin on naisten mukavampi ottaa suihin :-) :-)

Vierailija
32/42 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä 14!

Vierailija
33/42 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet miehetkin siistivät karvojaan, vaikka uimahallissa ei ehkä käydä silloin kun kaikki on vedetty sileäksi. Mutta kyllä nykyaikaiseen hygieniaan ja kulttuuriin sopii hiusten leikkaus, parranajo, joku ajaa kainalotkin (etenkin naiset, hyi kuinka pervoa) ja jotkut taas ajelevat jalkansa karvattomaksi.

Miksi ihmeessä häpykarvoitus olisi jotenkin erikoisempi tai pyhempi kuin muut karvat?

Entäs kynsien leikkaus? Onko sekin pervoa?

Vierailija
34/42 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan viihdyn paremmin ilman karvojani. Sama koskee kainaloita ja sääriä.

Miehenikin pitää pallit aina karvattomana.

Vierailija
35/42 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun vaimo on välillä posliini, välillä trimmattu ja välillä naturel.

Parhaiten posiini sopii nuorille naisille (alle 25v). Mitää pedofiili ideaa siinä ei ole. Naista alistava kyllä, mutta leikinomaisesti.

Vierailija
36/42 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla aivan posliinikaan kunhan on siistitty. Itsekin pidän karvoitukseni lyhyenä ja kullin juuresta karvattomana. m+40

Vierailija
37/42 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka juhannuksen kunniaksi. Siisti olen ollut muutenkin mutta nyt vedän kaikki pois. Olenkin ajatellut että jos olisin mies pitäisin enemmän tummasta tuherosta siis tummahiuksisesta naisesta koska blondilla on vaaleat karvat. Vaihtelu taitaa tosin virkistää kaikkia joten karvat pois!

Vierailija
38/42 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siistitystä.

En oikein ymmärrä mikä tuossa kiivastuttaa. Tekee niinkuin itse ja kumppani haluaa. Jos on pahasti mielipiteet ristissä niin toinen joustaa..kompromissejä! Ei kannata vaatia posliinin ajelua jos toinen ei pidä ja toisaalta kannattaako antaa kaikkien rehottaa kun pienellä vaivalla voi ainakin siistiä?

Karvamuoti kyllä aiheena kiva jutunjuuri ;)

Osku78

Vierailija
39/42 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinina olin muutaman vuoden, mies ajeli aina innoissaan ;) ja aina tuli suuseksiä kun vihjasin vähänkään sinnepäin. Tykkäsin myös itse, oli siisti. En usko että ajelisin jos en itse tykkäisi :DD

Nykyään on nätti pikku kolmio edessä, muuten karvaton. Tuohon uimahallihommaan sanoisin että nätimpi se on siistitty kuin karvojen hörsötys uimapuvun lahkeista. Ja häpyhuulieni karvattomuutta en esittele uimahalleissa, jos joku esittelee sitten karvojaan niin siitä vain, kiksinsä kullakin.

Vierailija
40/42 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se aivan paljas pimppi ei ole ollenkaan niin houkuttelevan näköinen....Toisaalta sellaiset suorat 10 senttiä pitkät roikkuvat karvat on myös aika kaameen näköiset....Kaikki eteen tulleet on toki hoideltu...

M43