Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka ja vuotaminen

Vierailija
04.10.2008 |

Mulle laitettiin kuukausi sitten hormonikierukka toista kertaa. Ensimmäinen tuli pois itsestään puolen vuoden käytön jälkeen. Silloin vuoto tuli runsaaksi kaksi viikkoa ennen kuin huomasin kierukan poistuneen, mutta en silloin älynnyt kiinnittää asiaan huomiota, koska vuotoa oli esiintynyt kokoa ajan enemmän tai vähemmän.

Nyt sitten pari päivää sitten alkoi runsaampi vuoto ja kuukautismaiset alavatsakivut. Kuukautiset pitäisi alkaa vasta viikon päästä ja nyt sitten tässä pähkäilen, onko kuukautiset alkaneet etuajassa vai onko kierukka tulossa taas pois? Kokemuksia kenelläkään? Raskaaksi en tosiaan tässä vaiheessa haluaisi tulla ja kondomi ei sovi ehkäisyksi, joten hermot meinaa mennä tässä pähkäilyssä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko langat?

Odottaisin sinne maanataihin jos ei varta ala aivan solkenaan valumaan. Ja soittaisin sitten vasta lääkärille ja pyytäisin tarkistus ajalle.

Ei muu auta.

Vierailija
2/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskivät odottamaan ja soittamaan uudelleen jos tarvetta tulee. Langat tuntuu, mutta minun mielestäni ovat todella pitkät. Mutta tyhmä kun olen´, en heti laiton jälkeen tarkistanut, miten pitkät ne pitäisi olla. Nyt sitten vaan eletään jännityksessä. Edellisestä yhdynnästä on muutama päivä aikaa ja jos kierukka ei olekaan paikoillaan..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään alussa kiinnittänyt huomiota lankoihin, mutta pitkään ne oli ihan "suulla", samoihin aikoihin aloitin kuukupin käytön ja olen satavarma että se veti kierukan paikoiltaan, tuloksena kohdunulkoinen.

Koko ajan mulla oli kuukautiset normaalisti, ehkä niukemmat, mutta toisaalta kestivät tiputteluineen liki kaksiviikkoa välillä. Alkuvuoto ei ollut kovin pitkä, joten kai se silloin ainakin oli paikoillaan.

Eli käy tarkistuttamassa, jos epäilet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi