Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäisitkö?

Vierailija
05.10.2008 |

Jos ois ihan varma että kukaan ei saa tietää..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei tietäis niin voishan sitä hakee lisää säpinää.

Mut oon niin arka etten kyllä uskalla ottaa sitä riskiä. Tai ehkä joskus viel otankin. Koitan vaan sanoa että jos sais upeen kokemuksen ja se piistäs omaa suhdetta. Olen kuullut että näinkin voi olla.

Vierailija
2/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan jänistäisin kuitenkin.

Pari potentiaalista miestä olisi kyllä mielessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tietenkään.

Vierailija
4/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti innostunut eri asentojen kokeilemisesta ja aikamoinen kavalkadi noita onkin jo testattu. Miten yhdyntä onnistuu "olan takaa". Miten olet? Miten mies onnistuu? Harrastatteko joogaa, koska eikö tuo nyt vaadi jo notkeutta?

Vierailija
5/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin tätä tarkkaan jokin aika sitten, sattuneista syistä.

En pettäisi. Vaikka en jäisi kiinni. Koska se ei olisi sen väärti. Jos olisin kunnolla ihastunut saattaisin sitten taas pohtia mahdollista tulevaa suhdetta ja ennen sitä sitten lopettaa nykyisen suhteeni.

Mutta en ole valmis nykysuhteestani luopumaan. Enkä usko, että satunnainen seksi olisi sen väärti - nykyseksi on varmasti parempaa kuin upouuden kumppanin kanssa olisi aluksi.

Ja lisäksi aivan varmasti ihastuisin oksat pois, jos harrastaisin seksiä. Ja se se vasta sekottaisi kaiken.

Eli en pettäisi.

Vierailija
6/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme eroamassa, ei mitään yhteistä enää miehen kanssa. mutta en silti pettäisi, sillä ei kuulu tyyliini.

Mutta koskaan ei pidä sanoa en koskaan.

Vierailija
7/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en koskaan jäisi kiinni, en keksi yhtäkään syytä, miksi pettäisin. Mies on ihana ja seksielämä tyydyttävää. En pystyisi elämään asian ja itseni kanssa.

Vierailija
8/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt yhtäkään kumppaniani, enkä petä. Voin sanoa tämän yhtä varmasti, kuin että en koskaan tule vaikkapa hakkaamaan lasta, käyttämään kovia huumeita tai vaikkapa raiskaamaan ketään. Siis niin kauan kun toimin täysissä järjissäni.

Pettäminen kuuluu minun arvomaailmassani niihin "vääriin" asioihin, joita en vain tee. Ja kun suhde on hyvä, ei kyllä ole tarvettakaan. Jos suhde on huono, keskitän energiani sen parantamiseen tai päätän sen ENNEN uusien viritysten aloittamista.

Vierailija
9/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti innostunut eri asentojen kokeilemisesta ja aikamoinen kavalkadi noita onkin jo testattu. Miten yhdyntä onnistuu "olan takaa". Miten olet? Miten mies onnistuu? Harrastatteko joogaa, koska eikö tuo nyt vaadi jo notkeutta?

Vierailija
10/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varma, että kukaan ei saisi tietää, yhden tietyn tyypin kanssa pettäisin. Tosin kaiken pitäisi mennä kohdalleen siinä illassa, että sänkyyn asti päätyisin. Mutta on se vaan niin ihana (ja pitkäaikainen päiväuni)! :)

Vierailija
11/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes ajatella vieväni lapsiltani oikeuden sekä isään että äitiin, niin munan vietävissä en ole! Ja tämä on se asia, josta johtuen en voi käsittää perheellisten ihmisten syrjähyppyjä. Tehkööt lapsettomat mitä lystää.

Jos itse kohtaan ihmisen jonka kanssa kemiat kohtaavat, niin poistun paikalta hyvän sään aikaan. Haaveilla ja unelmoida saa, mutta siihen se sitten jääkin. Mielestäni vastuuntuntoinen ja aikuinen ihminen " tunnistaa vaaran " ja todellakin osaa poistua tilanteesta.

Oma parisuhteeni on toimiva ja kaikinpuolin meitä molempia tyydyttävä. Ei ole tarvetta pettää.

Vierailija
12/27 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin muutkin on vastanneet, niin MINÄ tietäisin ja se olisi tarpeeksi paha juttu. Eli en pystyisi.

Vierailija
13/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on oikea mies rinnalla, ei edes tee mieli. t: 2

Vierailija
14/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se jonka kanssa pettäisin?

Mutta rehellisesti: ehdoton ehkä, mahdollisesti, ei sitä koskaan tiedä, jossakin tilanteessa.

Vierailija
15/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä olin tyhmä mutta kannatti. Anteeks muut, häpeän.

Vierailija
16/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä miehestäs tuntuis jos sais tietää! Haluisiks et se pettäis sua?

Vierailija
17/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin olla varma et kukaan ei olikeesti titäis ja se tapahtus just yhden tyypin ehdotuksesta.

Vierailija
18/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun erotaan ja miehellä on jo uusi, on silti mielessä vieläkin et se olis pettämistä jos nyt olisin jonkun kans kun en ole henkisesti vielä sinkku. Tosin tähän vaikuttaa exän kova mustasukkaisuus, joka jatkui koko suhteen ajan, ja edelleen.

Vierailija
19/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vain sen luonteinen ihminen. Jos ihmissuhde menee huonosti niin lopetan sen.

Vierailija
20/27 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti