Pettäisitkö?
Kommentit (27)
Itse olen harrastanut sitä jokaisessa suhteessa. Jopa tässä nykyisessä, vaikka mieheni on elämäni rakkaus ja täydellinen pakkaus. Tiedän, että moni tuomitsee tekoni, joku voi jopa ymmärtää. Miksi en pitäisi hauskaa ja nauttisi elämästä, jos siltä kerta tuntuu. Ymmärrän niitäkin, jotka eivät missään tapauksessa toimisi näin, mutta en varmasti ole maailman ainoa ihminen. Olemme mieheni kanssa onnellisia, kaikki on ns. hyvin, eli vika ei ole suhteessa eikä miehessä, ei oikeastaan kenessäkään. Paitsi tietysti minun normimoraalista poikkeavasta ajatusmaailmastani.
Olen myös aika varma, että myös miehelläni on jonkin sortin virityksiä ainakin ollut. En pidä niitä uhkana, eivätkä ne sitä ole. Kuten eivät nämä minunkaan seikkailuni. En kuitenkaan varsinaisesti hae tai etsi seuraa. Mutta kun kohtaan ihmisen, jonka kanssa kemiat kohtaa totaalisesti, en pidättele itseäni. Tutustun, ystävystyn ja siitä seuraa sitten mitä seuraa. En siis kulje baareissa tai yökerhoissa vonkaamassa tai tarjoamassa. Tapaamani tapaukset ovat useimmiten muunlaisista olosuhteista "löydettyjä".
Voin myöntää, että ongelmia VOI tulla mikäli menen ja ihastun toiseen liikaa. Yleensä pystyn unohtamaan ja jatkamaan eteenpäin kauniiden muistojen kera, mutta joskus voi pieni tapaturma käydä ja toinen jää mieleen liiaksi... Se korjataan kuitenkin nopeasti, mieheni on varsinainen hurmuri ja saa kaapattua sydämeni takaisin hetkessä.
Että sellaista. Heitettäköön vielä lisää vettä kiukaalle ja kerrottakoon, että meillä on kaksi lasta.
Muita?
miksi muuten tekisin toiselle, mitä en itselleni haluaisi tehtävän?
(ja ei, en ole uskovainen)
Minusta pettäminen on luusereiden touhua. Jos alkaa vieraat kiinnostaa, niin ekaks entinen suhde selväksi ja sitten on vapaa kokeilemaan toisia.
mutta kenties satunnaisia naisia, jos sitä nyt pettämiseksi voi sanoa. No eipä kai voi, jos ei mitään lupaakaan.
Erään tietyn tyypin kanssa. En usko, että olisi edes omantunnontuskia.
Olen itse tullut mieheni puolesta petetyksi, joten kostinpa heti kun tilaisuus tuli.
olen liian laiska ja bakteerikammoinen ; )