Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t jaksatteko yksin rypistää puuhamaihin yms. ?

Vierailija
08.06.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin lähtemään.

Vierailija
2/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä ystävä lapsineen mukaan. Minäkin olen käynyt ystävän kanssa esim. Korkeasaaressa, mikäs sen hauskempaa kuin hyvä juttuseura.

Mutta jos et vie lapsiasi puuhamaihin, niin älä ihmeessä ota siitä paineita! Niitä elämyksiä saa muuallakin: esim. lähimetsässä, rannalla ja ahopellon laidassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä puuhamaissa käynyt, vaikka lapsista vanhimmatkin jo yläasteellaa. Ei ole meidän perheen aikuisten eikä lasten juttu. Ei ennenkään rampattu keinotekoisissa huvittelupaikoissa, ainakaan minun lapsuudessani.

Vierailija
4/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja niiden lasten kanssa. Mä en ymmärrä

Vierailija
5/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

enkä ole vielä puuhamaissa käynyt, vaikka lapsista vanhimmatkin jo yläasteellaa. Ei ole meidän perheen aikuisten eikä lasten juttu. Ei ennenkään rampattu keinotekoisissa huvittelupaikoissa, ainakaan minun lapsuudessani.

Ovatko ikinä sellaisessa edes käyneet?

Eivät varmaan raukat kun sulla on noin ankea ja ja rajoittunut käsitys hauskanpidosta.

Vierailija
6/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat itse valita rahojemme puitteissa, missä käydään kesällä, ja eivät koskaan valitse mitään puuhamaita. Eiköhän kouluikäinenkin tiedä jo mitä itse haluaa. 6

Vierailija
7/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saavat itse valita rahojemme puitteissa, missä käydään kesällä, ja eivät koskaan valitse mitään puuhamaita. Eiköhän kouluikäinenkin tiedä jo mitä itse haluaa. 6

Vaikea tietää mistä jäänyt paitsi jos ei ole koskaan " puuhamaihin" päässyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi