Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet/ tunnet exäsi uutta kumppania kohtaan?

Vierailija
04.10.2008 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tunnen myös uteliaisuutta, että voiko kukaan hyvin koulutettu ja elämää nähneen oloinen nainen olla niin prkl:een tyhmä, että ottaa hoiviinsa miehen jolla on todella kyseenalainen tausta - ja tää nainen TIETÄÄ kaiken. Siis toisaalta haluaisin päästä joskus keskustelemaan naisen kanssa tunnin tai pari, aivan rauhassa.

Mutta yhä etenevässä määrin olen myös alkanut vihata exäni uutta, sillä nainen myös tuntuu innokkaasti osallistuvan exäni temppuihin, jotka tosissaan vituttavat ja haittaavat minun ja lapsen elämää.

Moninaisia tunteita on siis tätä uutta kottaraista kohtaan.

Vierailija
2/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku häntä kestää..:) Minä en kestänyt.

Toivottavasti uusi saa parempaa kohtelua ja ovat molemmat onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kovasti että tulee. Ja toivon että entinen mies löytäisi sellaisen puolison, joka pystyisi elämään hänen kanssaan.

Vierailija
4/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että löytyisi joku edes...

Vierailija
5/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta tulis vastaus kysymykseenkin, niin ajattelen, että toivottavasti ovat onnellisia molemmat.

Vierailija
6/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö?

Vierailija
7/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellainen löytyisi. Ex on monilta osin hyvä mies ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
8/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija onnessaan suostui tekemään lapsen exäni kanssa heti suhteen alkumetreillä. Eipä tiennyt mihin ansaan itsensä hommasi...

Vierailija
9/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa exän puolesta, että tapaa vääränlaisia naisia. Toivon, että hän viimein tulisi onnelliseksi.

Vierailija
10/22 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olemme hyviä ystäviä. Menemme taas huomenna yhdessä vaunulenkille.

Vierailija
11/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvankin olen nähnyt, ei herätä mitään tuntemuksia

Vierailija
12/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee, että mitä enemmän täyttää maailmaa saa miehen sidottua itselleen. Toki on oikeassa siinä, että fyysisesti näin on tapahtunut. Henkisesti side ei katkea vaikka kakaroita olisi sata.

Vierailija
13/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä ei tosin ole mikään kyseenalainen tausta, mutta silti ihmettelen suuresti, että miksi fiksulta vaikuttava ja koulutettu nainen häneen sekaantui ja teki lapsenkin kuukauden tuntemisen jälkeen! Ilmeisesti exäni pystyi sen ajan esittämään lapsirakasta täydellistä isukkia. No, totuus on varmaan pikku hiljaa valjennut...

Minä olen suhtautunut häneen hyviin neutraalisti, mutta pikku hiljaa alkaa menemään hermot, kun olen huomannut tämän olevan täysillä mukana exäni tempuissa! Tekisi mieli kertoa hänelle koko totuus exästäni, mutta sitten hän saattaisi jättää hänet ja lapset saisivat uuden äitipuolen. Lasteni vuoksi pidän siis suuni kiinni ja toivon vain, että jättävät minut joskus rauhaan...

Toisaalta tunnen myös uteliaisuutta, että voiko kukaan hyvin koulutettu ja elämää nähneen oloinen nainen olla niin prkl:een tyhmä, että ottaa hoiviinsa miehen jolla on todella kyseenalainen tausta - ja tää nainen TIETÄÄ kaiken. Siis toisaalta haluaisin päästä joskus keskustelemaan naisen kanssa tunnin tai pari, aivan rauhassa.

Mutta yhä etenevässä määrin olen myös alkanut vihata exäni uutta, sillä nainen myös tuntuu innokkaasti osallistuvan exäni temppuihin, jotka tosissaan vituttavat ja haittaavat minun ja lapsen elämää.

Moninaisia tunteita on siis tätä uutta kottaraista kohtaan.

Vierailija
14/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän uusi on minunkin tuttuni, ja vaikka niillä varmaan on parempaakin tekemistä niin mä silti pelkään että ne puhuvat keskenään pahaa minusta, exä paljastelee kaikki mun nolot yksityisasiani jne...

Vierailija
15/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että exä ei hakkaa häntä.

Vierailija
16/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omalla mahdottomalla käytöksellään hän on aiheuttanut sen, että suorastaan inhoan häntä nykyisin.

Vierailija
17/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisia juttuja ollut mutta yksikään ei ole kantanut. Toivottavasti löytää ihanan ihmisen rinnalleen ja pian :) Hän on sen ansainnut.

Vierailija
18/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt sitä, enkä siitä paljoa tiedä.

Onhan tuo melkein 15 vuotta minua nuorempi, että aika lapsena sitä pidän. Koska isä ei lapsiaan halua tavata, niin sen vuoksi ei oikein mitään tunteita ole tätä uutta kumppania kohtaan. Exääkin kohtaan tunteet on hävinneet.

Vierailija
19/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis exäni uutta naista. Tiedän ettei exäni ole ikinä osannut olla yhden naisen mies, petti mua monesti ja niin on pettänyt seuraavia tyttöystäviäänkin (joita on ollut muutaman vuoden sisällä monta). Tää pariskunta meni ostamaan oman asunnon ja lapsikin on tulossa alle vuoden seurustelun jälkeen... sinänsä toivon heille kaikkea hyvää, mutta en voi olla pohtimatta että voi tyttöparkaa... tää exän nykyinen on siis tosi nuori tyttö vasta. Tapasin heidät viikko sitten eräissä 30 v.juhlissa, eivät tulleet edes moikkaamaan vaan kävelivät ohi kuin olisin ilmaa. Eli varmasti on exäni puhunut musta jotain ikävää naiselleen. Moiseen ei sinänsä olisi syytä, olen ollut aina suhteemme aikana todella ( liian )killtti tätä ukkoa kohtaan.

Vierailija
20/22 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä exän avokin käytöstä suuresti. Olen tuntenut kyseisen naisen vuosien ajan, en hyvin, mutta kadulla törmätessä moikattiin ja samoissa bileissä jonkun verran juteltiinkin. Kun alkoi olemaan exän kanssa, ei tää nainen enää ees moikkaa mulle. Kun haen lapsen heiltä, tää nainen piileksii yksiön keittokomerossa tai vessassa, etten vaan vahingossakaan nää vilaustakaan hänestä. Tai jos exä tuo lapsen kotiin niin tää nainen ei oo huomaavinaan vaikka selvällä ja kuuluvalla äänellä sanon sille "Moi Mari", samalla kun otan lasta auton takapenkiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän