Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaahas, kristian meurmaniltakin näkyy tulleen levy

Vierailija
08.06.2007 |

mainosetaan olevan täynnä loistavia tulkintoja klassikoista, eli toisin sanoen tää äijä joka haukkui aiemmin aria siitä ettei se osa tehdä omia bisejään, laulaa nyt levyllisen coverieta!!?? häh??



arihan on sanonutkin suoraan ettei välttämättä ole paras biisintekijä itse mutta onpahan pojan levylle löytynyt liuta loistavia biisejä loistavilta biisintekijöiltä, ja yksi cover levy-yhtiö pyynnöstä.



eli tais meurmanin poika taas soittaa isoa suutaaan vaan kovaan ääneen aikaisemmin. enkä edes viitsi kuunnella sen levyä kun en ole aiemminkaan sitä jaksanut kuunnella, mutta pitihän se nyt arvata että näin se sitten menee.

äijä uhosi tekevänsä itse levyllisen loistavia biisejä kun on niin lahjakas, kas kummaa ettei hänelle ole biisinikkarit paljon tarjonneet tekeleitään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa, ei siinä mittän, mutta jotenkin olisin odottanut vähän ' rockimpaa' tavaraa... Ehkä Kristian haluaa taata suosionsa ja levymyyntinsä tällä tavalla, laulamalla sitä mistä hänet parhaiten muistetaan (Lapin kesä).

Vierailija
2/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sana loistava on kyl kaukana niistä biiseistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla