Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelkään teinityttöjä:(

Vierailija
08.06.2007 |

Mua pelottaa että ne alkaa huudella mulle jotain tai vaikka nauraa mua. siksi kierrän ne aina kaukaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä enemmänkin jos ne rupeavat ilkkumaan (olen lihava). Mutta olen päättänyt antaa kyllä takaisin.



Koulussa nielin ihan tarpeeksi skeidaa koulukiusauksen muodossa, kukaan ei puuttunut ja itse en jaksanut ruveta hanttiin pistämään joten olin kun en olisi huomannutkaan sitä ivaamista ja pilkkaa (ja se vaan vitutti niitä kiusaajia entistä enemmän kun eivät saaneet mitään reaktiosta aikaiseksi).



Mutta nyt olen päättänyt että minuahan ei enää kukaan hauku!

Vierailija
2/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttömme ovat kilttejä ja hyvin kasvatettuja, toinen jopa todella hiljainen ja ujo, joka tuskin saa sanaa suustaan vieraiden kuullen. Toinen taas on puheliaampi ja rajumpi ulkonäöltään, mm. läväreitä on naamassa, mutta en ikimaailmassa usko, että hän ketään alkaisi haukkua, suvaitsevainen kun on. Ja yhtä mukavia ovat tyttöjen kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla