Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kuultua: kävelin töissä keski-ikäistä iäkkäämmän miesporukan ohi josta joku kommentoi

Vierailija
08.06.2007 |

perääni täysin vittuun%&//ena että ^mistä noita kaikkia sikiää^. muiden kommentointi oli yhtä ala-arvoista. olipa taas ihana päivä uudessa työpaikassa. samaisen porukan jäsen ei suostu tervehtimään minua edes vastatakseen minun tehvehdykseen sille. tulee alhainen olo joka päivä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai minkä kamalan rikoksen ihmiskuntaa vastaan olet tehnyt?

Sanoitko sille mitään? Mä kyllä sanoisin, että kuulin kiitos, jos on jotain asiaa, voi tulla sanomaan päin naamaa. Ja jos vastaukset olis yhtä nokkavia, sanoisin yhtä rumasti takaisin.

Vierailija
2/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita sikiää? - on nuorten käyttämä ilmaus, ja av-mammojen käyttämä ilmaus.

Vanhat miehet eivät puhu tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edustavan housujakun enkä mitään kummallista. tuli vaan taas huono fiilis. oispa rohkeutta joskus.. mutta taas tuli otettua itseensä.

Vierailija
4/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikisi pyhästä hengestä jo.

Vierailija
5/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppejä. Mene sanomaan joko suoraan heille tai jollekin firman ihmiselle, esim. työsuojeluvaltuutetulle tai pomollesi että nyt menee vähänn kiusauksen puolelle. Koita kestää!

Vierailija
6/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla vanhojen verbi, mutta tuo ilmaus kokonaisuudessaan " mistä noita sikiää?" ei ole vanhojen ihmisten käyttämää slangia, vaan uudempaa perua.

Vanhat voisivat haukkua vaikka tyyliin: " voi noita nykyajan nuoria..."

Vierailija
7/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi muuten ajatella jälkeen että olisin sanonut, kun ei sillä hetkellä aina osaa reagoida näpäkästi.

Vierailija
8/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita sikiää sen sijaan on rumaa kielenkäyttöä. Yök mitä äijiä :-(

Vierailija
9/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnelkaa asia!!

Vierailija
10/10 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja kokenut halveksuntaa ja syrjintää ihan vain sen takia että olen ollut nuori.

Ei ole ollut lävistyksiä tai vihreää tukkaa, vaan nuori-ikä on riittänyt vanhempien kollegoiden nyrpeyteen. Olen ollut kuitenkin aina mielessäni " heidän yläpuolellaan" . Olen ollut avoin ja tervehtinyt sanoen " hei" tai " terve" / " huomenta!" kun on tultu käytävällä vastaan. En ole häkeltynyt jos eivät ole vastanneet, koen sen niin että he ovat moukkia/ sivistymättömiä ja minä se fiksumpi.

En ole ollut besserwisser ja olen aina arvostanut vanhempien työntekijöiden kokemusta, mutta en ole myöskään jäänyt ikäni vuoksi vain kynnysmatoksi ja anteeksi pyyteleväksi. Kyselen aina jos on ollut tarvetta ja mikäli vastaus on ollut töykeä tai vaisu, on sekin heidän häpeänsä, ei minun.

Tsemppiä ap, pidä itses reippaana niin jätät ne vanhat luuserit varjoonsa! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan