Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1920-luvun hirsitaloon sisustus!

Vierailija
07.06.2007 |

Onko netissä jotain sivuja jossa olisi sopivia vanhanaikaisia kalusteita 20-luvun taloon? Seinillä on perinnetapetit joten sisustuskin pitäisi olla jotain vanhaa. Millainen sohva esim. voisi olla? Entä lastenhuone? Mies haluaisi pirttipöydän ja penkit, millaisia vaihtoehtoja niissä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www piste wanhatkonstit piste fi tai www piste fasetti piste fi. Näissä ainakin jotain kalusteita myynnissä, vanhoja ja käytettyjä. aa, toi anhat konstit onkin heinäkuun loppuun kiinni mutta ota sivu ylös ja käy joskus kattomassa. Paikallisia antiikkillikkeitä kannattaa käydä koluamassa. Ruutukankaita (jos ruuduista tykkää) saa halvalla ikealta. Ikealla muutakin joka käy myös vanhaan taloon. Kirpputorit yleensä, joskus sattuu aarteita vastaan. Itse olen ostanut pyykkilaudan ja vanhan höylän. Isäni löysi useita rautaisia silitysrautoja. Siis jos tykkää koristeeksi laittaa aitoa wanhaa tavaraa.

Huutokaupat! loistavia paikkoja löytää sopivaa tavaraa. Voi kun meilläkin joskus olis tuollainen wanha talo! Leivän kuivatushirret katossa, hirsiseinä näkyvissä ja leivin/avouuni. Oon vähän kateellinen teille =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme